Jääkiekkoilijoiden salituloksia?

Tän päivän Hesarissa juttua Iiro Pakarisesta. Pelasi vuonna 2019 KHL seura Barys Nur-Sultanissa siellä järkättiin testi jossa kyykättiin omalla painolla.

Pakarinen kyykkäs sadalla kilolla 107 kertaa aikaa meni 10-11 minuuttia.

”Eihän tuo kauhean järkevä testi ole, eikä sillä ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Tuo on sellaista vanhan liiton testaamista” Kommentoi HIFK:in fysiikkavalmentaja Hero Mali.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eräs vanhempi herra retosteli treeneistä jutellessamme muutaman paikallisen ukon "penkkaavan 200 helposti, mutta ne oliki kiekkoilijoita". Ihan ei uponnut mulle, muttei suostunut nimeämään. Elikkä... Kun ei NHL:ssäkään kauheesti kovia nostajia ole, onkos suomikiekkoilijoiden salipenkkejä muuten kuin huhujen pohjalta todisteltu?

Eräs vanhempi herra retosteli treeneistä jutellessamme muutaman paikallisen ukon "penkkaavan 200 helposti, mutta ne oliki kiekkoilijoita". Ihan ei uponnut mulle, muttei suostunut nimeämään. Elikkä... Kun ei NHL:ssäkään kauheesti kovia nostajia ole, onkos suomikiekkoilijoiden salipenkkejä muuten kuin huhujen pohjalta todisteltu?

Niitä juttuja on tietysti paljonkin mutta tän Tuomaisen Miikan penkkituloksen olen joskus nähny ihan kisatuloksissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom