Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aah, tässä on sitä joulutunnelmaa. Vielä pitäisi olla sopiva sää, eli pirun pimeää ja vesisadetta. Ja Karjalat lämpiminä tietty.
Perkele kohta alkaa taas se kaupallisen joulun pommitus.Mainoksia valoja valomainoksia,leluja läskeille kakaroille.Voi vittu sentään.Mä en osta kenellekään yhtään mitään.Jos joku siitä loukkaantuu niin siitä vaan.
Mitä ne laihat kakarat saa?
Ja nyt kun on tuo lapsi, niin sitä krääsää on alkanut virrata. Kun on monta sukulaista ja kaikki tahtovat ostaa ties mitä härpäkettä, niin meinaa perse revetä kun mietin, että mihin se kaikki tungetaan ja lapsesta kasvaa materialisti. Ja tottakai pitää valehdella jotain paskaa joulupukista, vaikka en tosiaankaan haluaisi, mutta ei mun mielipide paina kun kyseessä on niin pirun tärkeä traditio. Ja jos ei meidän lapsen vuoksi valehdella niin sitten sen takia, ettei se menisi kertomaan muille sukulaismuksuille totuutta. Aaaaaa!
Mitä ne laihat kakarat saa?
Joulu itsessään on kyllä niitä harvoja iloisia hetkiä talvella, mutta se pilataan täydellisesti juurikin kaikella ylihypettämisellä. Näin jossain kaupassa lokakuun lopussa joulukalentereita, mitä vittua? Nehän ehtii syödä kymmeneen kertaan enneku on ees joulukuu. Ja sitte se että "JOULUPUKKIKIN SUOSITTELEE" , "joulupukin VIRALLINEN blääblääblää". Millä vitun oikeudella noin saa sanoa? Pitäs kyllä kieltä kaikki jouluun liittyvä ennen joulukuuta.
Ehkä tähän auttais se että keksii vaikka marraskuun loppuun uuden juhlan, jonka jälkeen vasta aletaan joulua hypettää?
Oikea joulukuusi, itsetehtyjä laatikoita, itse suolattu paikallisen teurastamon kotimainen joulukinkku, joulusauna puusaunassa ja illanvietto lasten ja sukulaisten kesken glögiä maistellen. Pimeän tullen hautausmaalle sytyttämään kynttilöitä ja katsomaan kaunista kynttilöiden valaisemaa lumimaisemaa.
Mua alkoi ottaa päähän, kun kukaan ei ymmärrä että haluan olla yksin jouluna. Ei ole kuulema normaalia. "Tulisit vaan tänne."
Hivenen surulliseksi mielen saa se että on taas paljon vähäosaisia lapsiperheitä joiden joulu tulee olemaan kurja.... Eikä tuon ajankohdan kaupallisuus paranna asiaa yhtään.. Muistakaa lahjoittaa joulupataan edes jotain