Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuu olevan jonkinlainen muoti-ilmiö sanoa, että joulu on perseestä. Koko juhla on pakkopullaa ja kaupallista paskaa.

Ite oon ns. Jouluihminen. Oon ollut aina ja tulen olemaan varmaan jatkossakin. Joulusta saa tykätä, tai olla tykkäämättä ja siitä saa tehdä sellaisen juhlan kuin haluaa. Tämmönen konservatiivinen juntti kun olen, niin mää tykkään kyllä kovaa. Joulu ja juhannus, muilla kekkereillä ei niinkään väliä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas mennään....prkl!

Liitteet

• IMG_20190924_1422417.jpg
    IMG_20190924_1422417.jpg
    171,1 KB · Katsottu: 377
Taas mennään....prkl!

On kauppias päättänyt olla ajoissa. :LOL:
Toki ymmärrän, sen takia kauppoihin otetaan aikaisin tuollaisia sesonki tuotteita koska niille on niin suuri kysyntä ja sillä pyritään porrastamaan a) jotta ei ruuhkauteta liikaa kauppoja b) ja varmaan suuren kysynnän vuoksi, myös varaston koko otettava huomioon jos niitä jouluna alettaisi myymään niin voi olla, että olis moni kauppa kusessa.

Joulu ei vituta kyllä yhtään, mutta "jouluihmiset" taas sitäkin enemmän.. Perinteiset jouluruoat ei uppoa, kinkku ja laatikot jäävät ostamatta tänäkin vuonna.

Joulu ei vituta kyllä yhtään, mutta "jouluihmiset" taas sitäkin enemmän.. Perinteiset jouluruoat ei uppoa, kinkku ja laatikot jäävät ostamatta tänäkin vuonna.
Jos etelänmatkat ei olisi joulun&uudenvuodenaikaan niin saakelin kalliita niin lähtisin, johonkin.

On kauppias päättänyt olla ajoissa. :LOL:
Toki ymmärrän, sen takia kauppoihin otetaan aikaisin tuollaisia sesonki tuotteita koska niille on niin suuri kysyntä ja sillä pyritään porrastamaan a) jotta ei ruuhkauteta liikaa kauppoja b) ja varmaan suuren kysynnän vuoksi, myös varaston koko otettava huomioon jos niitä jouluna alettaisi myymään niin voi olla, että olis moni kauppa kusessa.
Paikallisessa halpamarketissa vasta tänään kelmutettiin grillivermeitä kuormalavalle ja vieläpä asiakkaiden nähden - ties minne lähetettäviksi. Juhannus on siis lopullisesti ohi :barefoot:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom