Joskus hävettää olla suomalainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vituttais jos mä tarttisin pillun saamiseen 4 karvakättä avuksi.

Aijaa, oikeesti? No onneks olkoon:jahas: Se on hyvä, ettei sulla ole ulkomaalaisia ystäviä. Tekis sunki vittuuntuneen oloselle pärställe hyvää vähän revitellä joskus. Pointtina nyt oli se, että enemmän niistä karvakäsistä on mulle hyötyä kuin haittaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomalainen ilmasto on perseestä jne.
Mä olen pitänyt ihan siistinä tätä vaihtelevuutta. En ole tosin asunut paikassa, jossa olisi aina kesä tai talvi. Mutta ihan vaihtelun virkistämiseksi, luulisin vuodenaikojen olevan yksi elämän rikkauksista.

ps. syksyä odotan kuin kuuta nousevaa, paras vuodenaika.

Tekis sunki vittuuntuneen oloselle pärställe hyvää vähän revitellä joskus.
Meitsin revittelylistalla ei ihan ekana olisi joukkopano karvakäsien kanssa mulkun välillä lipsahtaen väärään persereikään. Mutta onnea sulle jos se on elämäsi suola. Muista käyttää kumia, se AIDS leviää myös anuksesta.

ps. ei haittais yhtään vaikka mulla olis ulkomaalaisia ystäviä, mun tapoihin vain ei kuulu nussia kavereideni kanssa

Aijaa, oikeesti? No onneks olkoon:jahas: Se on hyvä, ettei sulla ole ulkomaalaisia ystäviä. Tekis sunki vittuuntuneen oloselle pärställe hyvää vähän revitellä joskus. Pointtina nyt oli se, että enemmän niistä karvakäsistä on mulle hyötyä kuin haittaa..

Mulla on puolen tusinaa läheistä ulkomaalaista ystävää, angloja sattumoisin kaikki....mut en kyllä nussi niiden kanssa.
No, meikä onkin tällanen aika sisäänpäinkääntyvä.

Mä olen pitänyt ihan siistinä tätä vaihtelevuutta. En ole tosin asunut paikassa, jossa olisi aina kesä tai talvi. Mutta ihan vaihtelun virkistämiseksi, luulisin vuodenaikojen olevan yksi elämän rikkauksista.

ps. syksyä odotan kuin kuuta nousevaa, paras vuodenaika.

Meitsin revittelylistalla ei ihan ekana olisi joukkopano karvakäsien kanssa mulkun välillä lipsahtaen väärään persereikään. Mutta onnea sulle jos se on elämäsi suola. Muista käyttää kumia, se AIDS leviää myös anuksesta.

ps. ei haittais yhtään vaikka mulla olis ulkomaalaisia ystäviä, mun tapoihin vain ei kuulu nussia kavereideni kanssa

Joo eiköhän tää paskanjauhaminen ollu tässä ennenku tulee sanottua jotain, mikä kaduttaa jälkeenpäin. Tää vittuilu tällein näppäimistön välityksellä ei ole oikein mun juttu.

Joo eiköhän tää paskanjauhaminen ollu tässä ennenku tulee sanottua jotain, mikä kaduttaa jälkeenpäin. Tää vittuilu tällein näppäimistön välityksellä ei ole oikein mun juttu.

Tä, oliko tämä nyt joku ihme yritys olla tosi ylevä?
Ensit hemmo soittaa suuta minkä ikinä ehtii, sitten yhdeksännen sivun kohdalla iskee arvokkuus, että juu, tää ei kuulkaa oo mun juttu.

Mulla on puolen tusinaa läheistä ulkomaalaista ystävää, angloja sattumoisin kaikki....mut en kyllä nussi niiden kanssa.
No, meikä onkin tällanen aika sisäänpäinkääntyvä.

Vai niin, hyvä sulle. Minäpä nussin. Mä olenki vähän erilainen nuori. Jotain muuta? Ja edelleen oli pointtina se, että mitä haittaa niistä ulkomaalaisista on? Mä vaan sanoin, että päinvastoin. Mulle ainaki on hyötyä niistä ------> pääsee tavallisen peruspanemisen lisäks harrasta gangbangii vaikka joka viikko. Se oli mun pointti. Miten tähä liittyy se nussitko sä sun angloapinoiden kanssa vai et? Im all ears...

Nyt meni kyllä Mikellä pasmat sekaisin. Miksi tää aihe saa sut niin kiivaaksi, että et näe mitään muuta kuin oman kantasi ja rupeat ala-arvoisesti solvaamaan toista kirjoittajaa?

Virhe on kulttuurissa, kansasta tulee vain kultturinsa näköinen, kulttuuri elää meissä ja välitämme se myös jälkipolville. Virhe on väärä sana, erilaisuus, epätäydellisyys(suhteessa muihin kulttuureihin). Kumman miellät paremmaksi epäsosiaalisuus-sosiaalisuus. Ajatellaan tehokkuuden kannalta. Ajattele firmaa jossa tieto ei välity kun ihmiset eivät juttele(paska analogia, mutta olkoon). Tai syrjäytymistilastojen kannalta? En keksi mitään epäsosiaalisuutta puolustavaa kantaa.

Viestintä on taitolaji ja kivaa kun sen osaa. Suomalaisella siinä on(yleensä) kehitettävää. Jurouden ylistys tai sen hyväksyminen osana kultttuuria ei vie meitä yhtään minnekkään.

Kommunikaatio työyhteisössä on ihan eri asia kuin tyhjänpäiväinen small-talk... Vaikka ihminen olisi epäsosiaalinen, eihän se sitä tarkoita etteikö viestintä työpaikalla sujuisi??

Muuten en jaksa ottaa kantaa threadiin, jonka aloittajalta ei uskoisi saavansa moraalikasvatusta...

Tää vittuilu tällein näppäimistön välityksellä ei ole oikein mun juttu.
Joo pitäydy siinä, mikä on sun juttu. Eli nelikybäsen naisen paneminen neljän ulkomaalaisen kaverin kanssa. Mua tosin semisti enemmän vituttais olla tollasissa karkeloissa mukana kuin panna yksin sitä kakskymppistä omaa muijaa. "Mut mä oonkin tällanen sisäänpäinkääntynyt."

Nyt ollaan muute ehkä enemmän ontopic kuin mitä itse threadin aloituspostissa.

Tää on huhtamo ihan väärä threadi kysellä "mitä haittaa niistä ulkomaalaisista on?"

edit: tällä hetkellä hävettää enemmän olla tässä threadissa mukana kuin että on suomalainen.

Tä, oliko tämä nyt joku ihme yritys olla tosi ylevä?
Ensit hemmo soittaa suuta minkä ikinä ehtii, sitten yhdeksännen sivun kohdalla iskee arvokkuus, että juu, tää ei kuulkaa oo mun juttu.

Hei torspo, se oli Mikelle vähän niinku henk.koht läppä, et lopetetaan tää toisillemme vittuilu ku rupes menemään aika sivuraiteille aiheesta!

Nyt meni kyllä Mikellä pasmat sekaisin. Miksi tää aihe saa sut niin kiivaaksi, että et näe mitään muuta kuin oman kantasi ja rupeat ala-arvoisesti solvaamaan toista kirjoittajaa?
Sovitaan nyt sitten taas niin, että huhtis saa heittää henk. koht. paskaa mutta minä en.

:hyper: Ei helvetti, lentää teet näytölle kun lukee näitä Miken postauksia.

Joo pitäydy siinä, mikä on sun juttu. Eli nelikybäsen naisen paneminen neljän ulkomaalaisen kaverin kanssa. Mua tosin semisti enemmän vituttais olla tollasissa karkeloissa mukana kuin panna yksin sitä kakskymppistä omaa muijaa. "Mut mä oonkin tällanen sisäänpäinkääntynyt."

Mielummin mä panen maanantaina sitä 2kybästä muijaa, tiistaina 18-vuotiasta ex-muijaa, keskiviikkona mun 32 vuotiasta työnantajaa, torstaina lepopäivä ja perjantaina ryhmänussimista mun hyvien ystävien kanssa! Ja viikonloppuna ollaanki niin pihalla, ettei edes muisteta mitä ja ketä ollaan nussittu... näin meillä päin:haart:

Mielummin mä panen maanantaina sitä 2kybästä muijaa, tiistaina 18-vuotiasta ex-muijaa, keskiviikkona mun 32 vuotiasta työnantajaa, torstaina lepopäivä ja perjantaina ryhmänussimista mun hyvien ystävien kanssa! Ja viikonloppuna ollaanki niin pihalla, ettei edes muisteta mitä ja ketä ollaan nussittu... näin meillä päin:haart:

mä oonki aina miettiny millasta ois olla vankilassa brasiliassa.. mut tollasta se varmaan on.. oliks noi "muijat" hyvii..ja leikitkö ite monta kertaa "muijaa" :lol2:

Saariapina lienee poliittisesti korrekti ilmaisu englantilaisista puhuttaessa. Sisäsiittoisuus on myös syytä mainita tässä yhteydessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom