Kiitti vinkeistä, siirrän ainakin maastavedon voimatreeniin ja sinällään voisi muitakin alkaa siirtelee kun tarkoitus on tämän 3kk jälkeen keskittyä tosissaan voiman keräämiseen. Itse olen tehnyt tuon alla olevan T-nationin ohjeistuksen mukaan, aika suoraan tuolla samalla treeniohjelmalla minkä tuohon Wendler esimerkiksi kirjoitti. On kyllä rankka ohjelma mutta itse nautin kun tykkään perusliikkeistä niin ei ole tylsää tullut.
Mitens muut, ootteko tehneet noi voimasarjojen vikat 1+, 3+, 5+ BBB:n kanssa miten pitkälle? Itse jätin pois penkistä failureen asti menemisen ja vähän yritän jättää varoja muissakin. Viimeksi tein 3+ sarjassa kyykyssä seiskan. Liekkö alaselän kramppaamiseen vaikuttaa mulla myös se että vyöni ei ole ihan tukevin mahdollinen ja aika vähän käytänkin sitä. Hyvä systeemi enivei ja tulosta on tullut (ja on oppinut ainakin venyttelee ja huoltamaan olosuhteiden pakosta), suosittelen!
T Nation | Boring But Big 3-Month Challenge
Mitens muut, ootteko tehneet noi voimasarjojen vikat 1+, 3+, 5+ BBB:n kanssa miten pitkälle? Itse jätin pois penkistä failureen asti menemisen ja vähän yritän jättää varoja muissakin. Viimeksi tein 3+ sarjassa kyykyssä seiskan. Liekkö alaselän kramppaamiseen vaikuttaa mulla myös se että vyöni ei ole ihan tukevin mahdollinen ja aika vähän käytänkin sitä. Hyvä systeemi enivei ja tulosta on tullut (ja on oppinut ainakin venyttelee ja huoltamaan olosuhteiden pakosta), suosittelen!
T Nation | Boring But Big 3-Month Challenge