Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukemista.Mikä tuo 5-3-juttu on? Ideana ilmeisesti aallottaa treenejä?
tota Jyrisjän listaa kun kattelee niin on toi ohjelma kyllä muuttunut aivan helvetisti 531 alkuajoista :D
Perus 531:ssa on liian vähän volyymia, joten ei ihmekkään että suositellaan BoringButBig:ia ja FirstSetLast:ia. Itsellä ei ainakaan perus 531 toiminut ollenkaan, vaan puolen vuoden treenien jälkeen olin heikompi kuin alussa.tota Jyrisjän listaa kun kattelee niin on toi ohjelma kyllä muuttunut aivan helvetisti 531 alkuajoista :D
Aloittaa tekemään ohjelmaa,Itsellä ei ainakaan perus 531 toiminut ollenkaan, vaan puolen vuoden treenien jälkeen olin heikompi kuin alussa.
Ekan syklin eka treeni penkissä ja 5+ sarjassa meni 12, jätin yhden toiston varastoon. Onko tää ihan ok alkaa vääntään tätä ohjelmaa? Ton mukaan laskennallinen ykkönen on paljon suurempi kuin mitä käytin ohjelman laskemisessa.
?Aloittaa tekemään ohjelmaa,
on heikompi puolen vuoden päästä kuin ennen ohjelman aloittamista.
TTETT
Minä oon pitänyt painot suht samana, mutta puolittanut toistomääriä. 5x10 -> 5x5 jne.Entä kuinka itse olette suorittaneet kevennetyllä viikolla pääliikkeiden ulkopuoliset(tuki/apu/massa) liikkeet, puolilla normipainoista vai kuinka? Kai niissäkin kannattaa välillä höllätä.