Jauheliha

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lemoni
  • Aloitettu Aloitettu
Veget tilaa beyond burgereita rahtilaivalla jenkeistä. Itse kasvi josta se on tehty on kasvatettu ehkä plantaasilla mikä oli ennen sademetsää. Kuljetus tietty rahtilaivalla (diseliä kuluu sellaiset 40 000l/tunnissa). Pihvit tehdään tehtaassa missä noki tupruaa piipusta. Loppu paske mikä ei pihviin kelpaa, heitetään johonkin mätänemään (co2/metaani).

Sitten tilaavat collageenijauhetta, koska se kuulemma nuorentaa. Siitä käytetään toisia kasveja ja loppu heitetään johonkin mätänemään.

Minä syön paikallista entistä maitotalouden lehmää (syötetty paikallisella viljalla) ja sen kaikki osat käytetään hyväksi jauhamalla collageenit jauhelihan joukkoon.

Kumpi tekee eko teon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On nämä kyllä hankalia juttuja. Eka sanotaan että oliiviöljy tai rypsiöljy on hyväksi ja voi pahaa. Hetken päästä juurikin toisin päin. Mistä sen voi tietää mitä on järkevin käyttää? Paistamiseen kirkastettu voi on kyllä ihan hyvää tavaraa.
Rypsi- ynnämuiden kasviöljytuotteiden, samalla ku muidenki teollisten, ylijäämästä ruoaksi muokattujen tuotteiden myötä ihmisten terveys länsimaissa on "kehittynyt" samassa suhteessa.

Mihin muotoon kroppa varastoi ylimääräisen energian? Eläinrasvaksi. Kyllä se varmaan siis on ihmiselle epäterveellistä ravintoa.

Rypsi- ynnämuiden kasviöljytuotteiden, samalla ku muidenki teollisten, ylijäämästä ruoaksi muokattujen tuotteiden myötä ihmisten terveys länsimaissa on "kehittynyt" samassa suhteessa.

Mihin muotoon kroppa varastoi ylimääräisen energian? Eläinrasvaksi. Kyllä se varmaan siis on ihmiselle epäterveellistä ravintoa.

Kyllä nyt on taas sellasta soopaa että huhhuh. Ihmiset syö rypsiöljyä, ihmiset lihavia... vai onko se tämä sama kuva minkä mä olen antanut sulle monestikkin? Paa näytönsäästäjäks tämä;:)

1573558874962.png

Kroppa varastoi ylimääräisen RASVAN triglyserideiksi. Rasvahapot se hapettaa pois.
Ylimääräinen glukoosi varastoidaan lihaksiin, aivoihin ja maksaan ensisijaisesti glykogeeniksi. Sen ylimenevät glukoosina rasvasoluihin. Jos ylensyönti jatkuu niin muuttuvat rasvaksi.

Kroppa varastoi ylimääräisen RASVAN triglyserideiksi. Rasvahapot se hapettaa pois.
Ylimääräinen glukoosi varastoidaan lihaksiin, aivoihin ja maksaan ensisijaisesti glykogeeniksi. Sen ylimenevät glukoosina rasvasoluihin. Jos ylensyönti jatkuu niin muuttuvat rasvaksi.

Ei helv. tässä ei tainnut olla yhtäkään tolkullista lausetta.

Kyllä nyt on taas sellasta soopaa että huhhuh. Ihmiset syö rypsiöljyä, ihmiset lihavia... vai onko se tämä sama kuva minkä mä olen antanut sulle monestikkin? Paa näytönsäästäjäks tämä;:)

katso liitettä 163673

Tää on just sama kuva millä väitetään että lihansyönti tappaa.

Vähän veikkaan, että se on se ylensyönti mikä tappaa. Tunge kroppasi kaikki sopukat täyteen rasvaa sisäelimiä myöten, niin ei ihmekään jos on vähän ahdasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom