Itsensä palkitseminen reenin jälkeen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tansku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Palautusjuoma maistuu aina:D

Palautusjuoma naamaan, lämmin suihku, ruoka ja sitten pelaan jotain tietokonepeliä, kuuntelen musiikkia tai selaan foorumeita. Aika simppeliä, mutta toimii ainakin minulla.

Joo joskus se treeni palkitsee itse itsensä kun se menee oikeen hyvin.No palkkari kuuluu joka treenin päätökseen niin kuin hyvä ruokakin sen jälkeen. Joskus on kyllä pakko huudattaa dimmua pari pykälää kovemmalla aivan hyvän treenin takia.

Kyllä onnistuneen treenin jälkeen olo on itsestäänkin jo aivan mahtava, mutta parasta on tietenkin, jos sen jälkeen saa levätä loppupäivän eikä tarvitse tehdä esim. läksyjä tai muita hommia. Ja tietenkin se ruoka!

Mun mielestä toi itsensä palkitseminen treenin jälkeen on jo itsessään usein täysin väärä lähtökohta treenaamiseen. Treenaamisen pitäisi olla luonnollinen osa elämää, jotta se olisi pidemmän päälle nautinnollista. Ei kukaan palkitse itseään joka kerta kun on esim. astunut bussiin. Mulle ainakin treeni itsessään on jo tapa rentoutua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No jos treeni potkii niin mikäs siinä että palkitsee ittensä? :)

Tuskin kukaan ajattelee että "voi ei, huomenna pitää mennä taas salille." Jos on tuollainen lähtökohta, en veikkaa innostuksen kestävän kovin kauan.

Treenin jälkeen kinkkiravintolaan vetämään seisovasta pöydästä sapuskaa!!! Pakki niin asentoon-B kun pystyy. Sitten verensokerit heilahtaaki siihen malliin, että pakko ottaan parin tunnin levyt.

:rock:

Olakinte sanoi:
Treenin jälkeen kinkkiravintolaan vetämään seisovasta pöydästä sapuskaa!!! Pakki niin asentoon-B kun pystyy. Sitten verensokerit heilahtaaki siihen malliin, että pakko ottaan parin tunnin levyt.

OOoooooOOOOooooh.... Olisipa jo bulkkikausi.... :kuola:

Heti treenin jälkeen palkkari huiviin ja nuuska huuleen, sit suihkuun ja siitä hetken päästä safka, pari tuntia treenistä tulee pakollinen venyttely joka kerta. Siis kyllä treeni kokonaisuudessaan on niin palkitsevaa ja mielihyvää tuottavaa, etten edes osaa ajatella asiaa tolta kantilta että miten itseni nyt palkitsen...

Ei varmaan kannata sanoa että olut.. :rolleyes:

No todellisuudessa en palkitse itseäni millään sillä koskaan treeni ei ole niin täydellinen. Eli ihan normaalilla kaavalla palkkari-30min toinen palkkari/venyttely-suihku-ruoka ja loppu aika sitten löhöilyä.

juu..eli palkkari vetästään salilla..siitä sit 1.5h päästä safkailee ja siinä vaiheessa onkin jo niin kova nälkä että se sapuska tuntuu palkinnolta.. :kuola:

Omskakas sanoi:
OOoooooOOOOooooh.... Olisipa jo bulkkikausi.... :kuola:

Suosin ikuista bulkkikautta!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom