Itsensä palkitseminen reenin jälkeen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tansku
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä tuu hemmoteltua mitenkää, reeni on itsessään mulla nii mielihyvää tuotta juttu, ettei tarvi mitää koirankeksejä.

Ku sais joskun salin jälkeen...Toisaalta se hikoilu on sitä luokkaa,, että rouvan pitäsi pukeutua sade / lateksiasuun (meillä ei siis muuten käytetä). Pitäydyn siis pääsääntöisesti syömisessä. Yritänkin saada aina ennen salia.

No voi vittu taas joo.

Ittensä palkitseminen. Meniköhän tää väärälle palstalle? Mimmien palsta on tuossa vieressä..

No ENIVEIS: Mä otan suklaalevyn, lasin punaviiniä ja katson Ihanaa Aamua :)

gnut sanoi:
No voi vittu taas joo.

Ittensä palkitseminen. Meniköhän tää väärälle palstalle? Mimmien palsta on tuossa vieressä..

Mietin tässä kovasti, että pitäisi vähentää itsensä palkitsemista. Jättäisinkö palautusjuoman tai suihkun väliin, vai riittäisiköhän jos vaihtaisin palautusjuoman heran siihen Fastin jauhettuun saatanaan :D

Treenin jälkeen parhaiten palkitsee mun mielestä se yksinkertasen rentoutunu olo, ei mikään väsynyt vaan rentoutunu, stressi ja muu tiessään. Sitten palautusjuomaa, suihku, ja vaikka koneelle selaamaan foorumia. :)

h0h mikä palkitseminen? Himaan->Kökköinen palautusjuoma->Kylmä suihku->Terveellistä high-protein safkaa->Selibaatti ettei testot hajoo ja unta. Treenaus on kivaa kun sen oikein ottaa! Oikeastikin kyllä se treeni jo itsessään palkitsee ellei aivan käsille mene tai siis....

Palautusjuoma nassuun, kävely himaan, suihku ja sitten Nalle Vaniljariisiä ja rahkaa naamaan, kone päälle ja nettiin tai telkkua katsomaan.
Nallea se puolen kilon paketti ja kaakaota sekaan -> :kuola:

Joskus ennätys treenien jälkeen tulee käveltyä alkoon ja ostettua huippuluokan single malt viskiä, jota muuten ei raski ostaa mutta kun on tehnyt jonkun ennätyksen mitä pitkään on jahdannut tulee oikeesti semmonen olo, että on jonkin palkinnon ansainnut. Palautusjuoman ja ruokailun jälkeen sitten istuu perseelleen ja ottaa tuhdin paukun sitä nannaa ja hehkuttelee sillä hyvin menneellä treenillä ja jos oikein hyvin on asiat niin biitti tykyttelee vielä huulessa. Siitä ei elo ja olo parane muuta, kuin sänkypuuhissa!Normi treenin jälkeen aikalailla samat kuviot, kuin täällä suurimmalla osalla.

Tape sanoi:
Ku sais joskun salin jälkeen...Toisaalta se hikoilu on sitä luokkaa,, että rouvan pitäsi pukeutua sade / lateksiasuun (meillä ei siis muuten käytetä). Pitäydyn siis pääsääntöisesti syömisessä. Yritänkin saada aina ennen salia.
Siis onko toi ikä oikein että 30v ?
Aattelin vaan kun on jotenkin niin lapsellista läppää että vois olettaa että 13v

naksu sanoi:
Mun mielestä toi itsensä palkitseminen treenin jälkeen on jo itsessään usein täysin väärä lähtökohta treenaamiseen. Treenaamisen pitäisi olla luonnollinen osa elämää, jotta se olisi pidemmän päälle nautinnollista. Ei kukaan palkitse itseään joka kerta kun on esim. astunut bussiin. Mulle ainakin treeni itsessään on jo tapa rentoutua.

Samaa mieltä. Ja yleensäkin perseestä IMO toi itsensä palkitseminen joka jutun jälkeen. Näkeehän noita löysäperseitä salillakin päivittäin, jotak "raskaan" treenin jälkeen palkitsevat itsensä kaikenmaailman herkuilla. No taas pitää sanoa, että kukin tyylillään.

No, allekirjoittaneelle 30 V kahden lapsen isälle, vuorotyöläiselle (jonka vaimo on myös vuorotyössä) tuo vaimon saantikin on jonkunlainen palkkio. Minkäs minä voin, jos poikain ei tällä palstalla tee mieli, kun kaikki testo menee kasvuun - Älkää nyt arvon herrat sanoko, ettei teillä pyöri nää asiat mielessä. Aiemminkin olen todennut, että Pakkiksella pitäisi olla SEKSI osio. No olisin kait siellä sitten vain niiden 13 v junnujen kanssa...

Yleensä treenin jälkeen vetetään palkkari huiviin, sitten duunipaikalle suihkuun ja siitä työpäivä alkaakin. Jos jonkinlainen palkinto täytyy ajatella, niin kaipa se on siinä ettei tarvi tehdä aeribista enää duunin jälkeen. Vaikka eipä sekään tietysti mistään palkitsemissyystä johdu.

Hyvän treenin jälkeen on niin kuitti tai huono olo, ettei sitä muuta pysty tekeen ku palkkari juamaa ja ittensä peseen, sit alkaa ittensä keräily ja varovainen venyttely. Noi kun saa pakolla tehtyä, nii voi alkaa suunnitteleen elämää.

Aina kun teen jonkin ennätyksen niin menen kotiin saunaan rentoutumaan. On muuten karmeat sähkölaskut :)

Tuota hyvää viskiä voisi tänään harkita kun penkki nousi juuri äsken 5kg.

Palkitsen itseni aina treenin jälkeen (paitsi joogan, tulee huono olo) menemällä salilla höyrysaunaan. Olen ihan hassuna saunomiseen, mutta omaa saunaa ei ole, enkä viitsi ottaa vuoroa kerrostalon jalkasientä kuhisevasta saunasta....sitäpaitsi höyrysaunassa ei väsähdä ihan niin pahasti kuin tavallisessa=jaksaa laahautua vielä kotiinkin, missä sitten syödään, lueskellaan vähän ja mennään nukkumaan.

Tape sanoi:
No, allekirjoittaneelle 30 V kahden lapsen isälle, vuorotyöläiselle (jonka vaimo on myös vuorotyössä) tuo vaimon saantikin on jonkunlainen palkkio. Minkäs minä voin, jos poikain ei tällä palstalla tee mieli, kun kaikki testo menee kasvuun - Älkää nyt arvon herrat sanoko, ettei teillä pyöri nää asiat mielessä. Aiemminkin olen todennut, että Pakkiksella pitäisi olla SEKSI osio. No olisin kait siellä sitten vain niiden 13 v junnujen kanssa...

Anna Tape Neutraalin höyrytä, kyllä pillu on hyvä motivaattori.

Heikki

Back
Ylös Bottom