Isoksi ruumiillisessa työssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko kellekään kehittynyt lihasta salilla käymättä, pelkän ruumiillisen työn ansiosta, ja jos niin mitkä lihakset.

Ei kyllä ruumiillisella työllä ole tullut muuta kuin paikat kipeiksi. Totta kai sitä patti kasvaa vähän ja ylipäätään voi paremmin raskaissa hommissa jos syö kunnolla.

Se mitä mä olen saanut raskaista töistä on:

yliliikkuvuuksia/kulumaa
selkäpaskana

Kyllähän esim. raksahommat kasvattaa (selkää, kyynärvarsia, hauiksia...), mutta aikansa se vie. Ehkä kymmenen vuoden raatamisella voi olla jo ihan miehen kokoinen.

Akkeli sanoi:
Kyllähän esim. raksahommat kasvattaa (selkää, kyynärvarsia, hauiksia...), mutta aikansa se vie. Ehkä kymmenen vuoden raatamisella voi olla jo ihan miehen kokoinen.

Ei raksamiehet oikeen minkään kokosia ole vaikka ikää olisi. Ei sillä lihapiirakka-piimä ruokavaliolla oikeen kasva.

Originally Posted by Gangst3ri Ei raksamiehet oikeen minkään kokosia ole vaikka ikää olisi. Ei sillä lihapiirakka-piimä ruokavaliolla oikeen kasva.

öhöm kyl riippuu raksamiehestä. jos on tosi duunari nii kyl sil pattiakin on.
kaikki ketä mä tunnen raksa alalta nii ne on isoja.

Joo kyl mäkin tunnen pari raksa-äijää, ja kaikki käy salilla, tai ainakin on käynyt.

Gangst3ri, ei kaikkien raksamiesten ruokavalio koostu pelkästään piimästä ja lihapiirakasta(joissa muuten on proteiinia ).

Tiesitkö että yhdessä perhe-pizzassa on n. 100g proteiinia?
(lähde: www.kotipizza.fi)

:D

Eihän se salillakaan käyminen kasvata, vaan siellä se ruumiillinen työ. Jos sillä työllä sattuu olemaan jokin muu arvo kuin liikunnallinen, ei se siitä sen huonompaa tee. Optimaaliseen kasvuun harvemmin pääsee työllä, siellä liikkeitä ei useinkaan suoriteta kasvun kannalta parhaalla tavalla. Tästä huolimatta voi kunnon lihakset kehittyä ruumiillisessa työssä. Ainakin lihaksikkaita juntteja on paljon, huolimatta näiden vihasta liikunnallisia harrastuksia kohtaan.

Tiedoksi niille jotka rikkoo kroppaansa töissä. Kuntosalilla on täysin samat luonnonlait voimasa, ja ihmisen anatomia on täysin sama, kuin muualla maailmassa, joten sitä nostamisen teoriaa kannattaa hyödyntää muuallakin kuin punttiksella.

criticalmass sanoi:
Joo kyl mäkin tunnen pari raksa-äijää, ja kaikki käy salilla, tai ainakin on käynyt.

Gangst3ri, ei kaikkien raksamiesten ruokavalio koostu pelkästään piimästä ja lihapiirakasta(joissa muuten on proteiinia ).

Tiesitkö että yhdessä perhe-pizzassa on n. 100g proteiinia?
(lähde: www.kotipizza.fi)

:D

niin ja tsekkaas vähän niitä rasvapitoisuuksia niissä safkoissa, poikkeuksia nähnyt raksa ukois. mut suurin osa pienel kaljageissillä varustettuja tai laihoja tikkuniskoja. voimaa kyllä löytyy usein suht hyvin ukoilta, mut ulkonäöltä eivät ole mitään rantapanttereita:) ainakaan yleensä, tietysti näitä poikkeuksia löytyy:rolleyes:

Pakko kirjoittaa, ettei metsurina kasva kovin isoksi, kun on liian aerobista. Voimaa ja kestävyyttä tulee. Maanviljelys on taas koneellista hommaa ja ei mistään säkkien nostelusta kahtena viikkona vuodessa tule pattia. Joku isompien eläinten kanssa tekemisissä oleminen tuo pattia. Esim paskan luominen on oikeasti aika raskasta duunia ja tehdään usein. Raksaäijät syö aika usein huonosti, niitä näkyy ihan kaiken kokoisia. Eikä se duunikaan aina niin rankaa ole.

Aika paljon riippuu myös ruokavaliosta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En oo minäkään ikinä nähnyt ketään bodykropan omaavaa raksamiestä. Mut on ne nyt yleensä sentään huomattavasti paremmassa kunnossa kuin toimistorotat

Jos isoksi haluaa, kannattaa suunnata salille. Hommissa ei tasapuolisuudesta ole tietoakaan, mikä on aika tärkeetä bodauksessa.

kirvesmiehillä yleensä on sitä voimaa suhteellisen paljon muttei niinkään mitään "bodya", kyllähän siinä tottakai jonkun verran patti kasvaa mutten vielä tähän päivään asti ole nähnyt yhtään raksamiestä josta sanoisin "iso" tai "puntti" tai mitään vastaavaa (tarkoitan siis niitä ketkä eivät käy salilla) ite olen ollut alalla jo n.6vuotta (mukaanlaskettuna koulu)

Dino84 sanoi:
kirvesmiehillä yleensä on sitä voimaa suhteellisen paljon muttei niinkään mitään "bodya"

Aika samaa mieltä olin noista kommenteista. Ei niillä kyllä sitä voimaakaan paljon paskaakaan ole kun jopa minäkin yleensä oon ollu työmaan voimakkain vaikka oon tämmönen kynäniska. :D Tosin nytpähän sekin muuttu kun sattu maailmanluokan penkkipunnertaja samaan duunipaikkaan. :( Toimistorottiin verrattuna ehkäpä rakennusmiehillä on ihan ok kunto mutta näin bodausta ajatellen ei raksamiehillä sitä voimaa tai lihasmassaa ole kyllä oikeastaan yhtään. Jos pattia haluaa niin salille on mentävä. ;)

erimieltä zweccon kanssa kyllä tosta voimasta....ei varmasti raksamiehet paljoa penkkaa, mutta normitallaajaan verrattuna varmasti forkuissa, hauiksissa ja selässä on sitä voimoo :)

Dino84 sanoi:
erimieltä zweccon kanssa kyllä tosta voimasta....ei varmasti raksamiehet paljoa penkkaa, mutta normitallaajaan verrattuna varmasti forkuissa, hauiksissa ja selässä on sitä voimoo :)

Edellisestä omasta viestistäni: "Toimistorottiin verrattuna ehkäpä rakennusmiehillä on ihan ok kunto mutta näin bodausta ajatellen ei raksamiehillä sitä voimaa tai lihasmassaa ole kyllä oikeastaan yhtään." ;)

Raksa alalla on niin monta työntekijää et kyl sielt väkisinkin löytyy vahvoja tyyppejä ja paljon :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom