hanaa sanoi:
öhöm kyl riippuu raksamiehestä. jos on tosi duunari nii kyl sil pattiakin on.
kaikki ketä mä tunnen raksa alalta nii ne on isoja.
Riippuu mitä pitää isona ja miten pieni itse on. Kyllä mun silmään raksajannut oli rotevia tms. kun sitä itse ei treenannut ja painoi jotain 55kg/173.5cm.:lol2:
Kovimmat jäbät....ne "peräsuolipitkällä" duunia painavat ei todellakaan kokonsa puolesta ole juuri säväyttäneet. Hemmetin kuivan näköisiä ruipelokääkkiä jotka vääntää nonstop-nikotiinilla työtä tauotta ja syövät safkankin duuninsa ohella.
Parhaimmassa kunnossa on olleet ehkä takomotyöntekijät. Sepänapulaisena huomasin kyllä että miksi. Työtä tehtiin monesti siten että taukoja oli 45min välein koska lämpötila huiteli jossain 50-80asteessa riippuen kappaleista mitä työstettiin. Sauna siis.
Kappaleiden lukumäärä oli monesti vain 15-20. Tarkoitti siis kymmenien kilojen kappale painoisten, tulikuumien rautamöykkyjen liikuttelua käsityökaluilla ja lämpöä on kuin saunassa. 15-20 raskasta liikesarjaa ja tauolle torkkumaan/safkaamaan.
Läskejä ei tuolla ollut kuin joku trukkikuski joka teki töitä vaan jos sitä pystyi tekemään perse kiinni penkissä.:lol2: Siellä oli jotain muutakin lihasta työmiehillä kuin sitä mikä ei jännity.:D
KKHS sanoi:
Tiedoksi niille jotka rikkoo kroppaansa töissä. Kuntosalilla on täysin samat luonnonlait voimasa, ja ihmisen anatomia on täysin sama, kuin muualla maailmassa, joten sitä nostamisen teoriaa kannattaa hyödyntää muuallakin kuin punttiksella.
Sellainen luonnonlaki töissä eroaa, että jos haluaa jatkaa töissä käymistä, on pakko tehdä myös niitä "liikkeitä" mitä ei haluaisi tai pystyisi vaikkapa jonkun vanhan vamman takia tekemään.
Toisin kuin siellä treenisalilla missä jokainen voi halutessaan skipata liikkeet joita ei voi tehdä.
Ja kyllä, suomessa pitää käydä töissä vaikka ei kunto sitä mahdollistaisikaan joka asennon kohdalta.