meltorauta sanoi:Niin kuin tuossa jo pariin kertaan monille ymmärettävästi ilmaisin, tässä oleellista ei ole se että "piripää sai kuulan", vaan se että poliisi ei toiminut tilaanteessa enää oikein.
Ja tästä syystä: "Poliisin tuomio tuli tuottamuksellisesta virkavelvollisuuden rikkomisesta ja vamman tuottamisesta."
Kun nyt olen todennut karjalan männyn männyksi, poistun takavasemmalle.
.
Siis voiko olla totta, että meltorauta puolustelee kokoajan sitä pirikusipäätä!
Jokainen vaan voi miettiä mitä olisi voinut tapahtua jos se mulkero olisi päässyt karkuun ja poliisi ei olisi hätävarjeluna sitä ampunut. Miten reagoisit jos lapses päälle ajaisi tollanen pirifriikki ja tappais sen ja saisit tietää että poliisi olisi voinut sen ko. tavalla pysäyttää?????
Se jätkä oli ite aiheuttanut sen tilanteen, että noin kävi. Ajanut kaupunkialueella 180km tunnissa vartijaa karkuun välittämättä muista. Yritti ajaa vartijaa/autoa päin ja onnistuikin. Ajoi poliiisiautoja päin tarkoituksena vahingoittaa/paeta. Yritti ajaa poliisiapäin ja tappaa tämän. Mitä vittua!! Nämä todisteet jo mun mielestä kertoo sen, että se jätkä oli aivan helvetin vaarallinen ja arvaamaton!! Poliisi(joka ei ollut juuri koulusta päässyt) väisti ja pysäytti miehen joka olisi tehnyt tapahtuman jälkeen suurella prosentilla jotain todella tyhmää/vakavaa. Mun mielestä jos suhteutetaan tää juttu niin se jätkä pääs aika vähällä ku sai yhen luodin nahkaansa ja muille ei käynyt mitään. Jos saisin tietää kuka poliisi se oli menisin sen vuorossa kättelemään sitä, että mahdollisesti säästi sivullisten henkiä ko.teolla ja se että yhteiskunnan ja muiden takia laittoi oman uransa vaakalaudalle. Meidän ja ittensä takia ne kuusi laukausta ammuttiin. Mun mielestä ei mitenkään Dirty Harrymainen teko niinku joku idiootti fiksuna sano, ei todellakaan. Juttukun ei oikein menny elokuvamaisen sankaritarina kaavan mukaan.
Sakkoa sai joo----->oikeusmurha. Mun mielestä poliisi toimi oikein.
Lalli vastas mun mielestä tähän juttuun aika hyvin lukekaa se.