Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Eiliseen asti tuli odoteltua tuloksia, onneksi posti toi hyviä uutisia :) "Teidät on valittu Utin Jääkärirykmentin Erikoisjääkäripataljoonan Laskuvarjojääkärikomppanian 10.7.2006 alkavalle kurssille."
Siispä Utti kutsuu heinäkuussa :) löytyykös pakkikselta muita Uttiin hakeneita / päässeitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaNsu sanoi:
Eiliseen asti tuli odoteltua tuloksia, onneksi posti toi hyviä uutisia :) "Teidät on valittu Utin Jääkärirykmentin Erikoisjääkäripataljoonan Laskuvarjojääkärikomppanian 10.7.2006 alkavalle kurssille."
Siispä Utti kutsuu heinäkuussa :) löytyykös pakkikselta muita Uttiin hakeneita / päässeitä?

Et ole sattunut käymään tuolla aerobisella puolella? Siellähän Utista on jauhettu aineski miljuuna sivua. :)
(Utissa nähdään.)

tervetuloa gonabeachille ite sillon todennäkösesti häärin siellä alikessuna/kokelaana :P

Lapo sanoi:
Itse olen menossa Keuruun Pioneerirykmenttiin. :whip:
:D
Sinne käy allekirjoittaneenkin matka. Onko aselajista vielä tietoa? Kyselin tuossa aamukamman foorumilla vähän tuosta paikan salista ja treenimahdollisuuksista, ja tälläistä vastailtiin:
Kuntosali on kylläkin itseasiassa aika huono, mutta ihme kyllä siellä pystyy treenaamaan ihan ok, riittää tavalliselle kuntoilijalle joka ei ole tottunut liian hyviin saleihin kuten Alphon sanoi. Mitään hienoja laitteita ei kyllä ole. Tai on se yksi, joku kodinkuntokeskus jolla ei tee mitään, imo turhin vehje siellä salilla, vie vain tilaa. Käsipainot 20-40kg viiden kilon välein, pienempiä käsipainoja hyvin. Ristikkäistalja huonoin koskaan näkemäni. P-kaudella on yleensä helvetisti väkeä kuntotalolla sekä salin puolella että kuntosalin puolella johtuen siitä että p-kauden aikana liikuntasuorituksista myönnetään kuntoisuuslomaa (vaadittavat suoritukset vaihtelevat yksiköittäin, riippuu pitkälti komppanian päällikön näkemyksistä).

Hahaa, tervetuloa mosat Vekaralle kolmanteen panssarijääkärikomppaniaan heinäkuussa. Prikaatin kovimmaksi komppaniaksi tuota "kolme peksiä" on tavattu kutsua, eikä asiaan ole ainakaan seuraavan saapumiserän kohdalla tulossa muutoksia! :whip:

t. Aamuja heinäkuun kymmenenteen laskeva alikersantinalku ;)

AGR sanoi:
TJ 25 (joista about 80% vapaata)

HA HAH HAA! :D :hyper: :lol2:
GTj 0 vitun kasat, since tammikuu 2004. Aamujaaa. ;)

Juu, eli viime keväänä kävin testeissä ja tulin valituksi Porin Prikaatin valmiusjoukkojen koulutukseen, Säkylään.. Sinne sitten sätkimään heinäkuusta seuraavaan heinäkuuhun! :whip:

Tervetuloa kontiorantaa, itelläni ruk tj vielä 87 tai jotain :D...hajottaa...

Reluctant sanoi:
Lapo sanoi:
Itse olen menossa Keuruun Pioneerirykmenttiin.
Sinne käy allekirjoittaneenkin matka. Onko aselajista vielä tietoa? Kyselin tuossa aamukamman foorumilla vähän tuosta paikan salista ja treenimahdollisuuksista, ja tälläistä vastailtiin:

Kuntosali on kylläkin itseasiassa aika huono, mutta ihme kyllä siellä pystyy treenaamaan ihan ok, riittää tavalliselle kuntoilijalle joka ei ole tottunut liian hyviin saleihin kuten Alphon sanoi. Mitään hienoja laitteita ei kyllä ole. Tai on se yksi, joku kodinkuntokeskus jolla ei tee mitään, imo turhin vehje siellä salilla, vie vain tilaa. Käsipainot 20-40kg viiden kilon välein, pienempiä käsipainoja hyvin. Ristikkäistalja huonoin koskaan näkemäni. P-kaudella on yleensä helvetisti väkeä kuntotalolla sekä salin puolella että kuntosalin puolella johtuen siitä että p-kauden aikana liikuntasuorituksista myönnetään kuntoisuuslomaa (vaadittavat suoritukset vaihtelevat yksiköittäin, riippuu pitkälti komppanian päällikön näkemyksistä).
Eipä tuolla lapuissa lue kuin "Pioneerirykmentti".

Saa nähdä mihin hommiin päädyn kun minulla on vähän erikoinen tilanne: Tällä hetkellä lapuissa lukee A-mies, mutta mutta, joulukussa tähystettiin olkapää ja 2001 tähystetty polvi on rupesi futiksessa paukkumaan ja välillä vähän särkee. Tohtori laittoikin sen magneettiin. Paras olisi jos pystyisin puolen vuoden palveukseen A-miehenä, mutta en tiedä uskallanko lähteä testaamaan tuota polvea. Sitten kun tuleekin joku nivelrikko niistä marsseista tms. niin eipä ole enää kyykkytangon alle tai kovin moneen urheiluun asiaa. Muutenkin se tähystäjä lupaili polvikipuja 50v:nä. :D En todellakaan haluaisi vältellä A-miehenä oloa mutta minusta olisi typerää mennä ehdoin tahdoin sinne koettamaan että meneekö paikat rikki vai ei.

Varmaan päädyn johonkin B-miehen hommiin kirjuriksi tms. Eipä tuo kyllä sinällään haittaa, saanpahan varmaan treenata paremmin kun en ole ihan paskana jostain marsseista kokoaikaa. Tai ylipäätään siellä marsseilla mukana (?). Mutta aika näyttää mistä itseni löydän ;)

Luulen että olen ihan tyytyväinen tuohon saliin. Mikäli löytyy kyykky/mave paikka (+ hyvä tanko & painot :lol2: ), leuanvetotanko ja ehkä tuurilla joku soutulaite niin niillä pärjää jo pitkälle. Käsipainot ja muut härpäkkeet tietenkin plussaa. Olen kyllä nyt niin heikko (enpä kovin vahva ennenkään ollut :) ) kun on olkapään takia tullut kohta 12kk treenitauko että ei varmasti painot lopu kesken.

:D "Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 10.07.2006 on enää 48 aamua"

Mitä pikemmin se alkaa sitä pikemmin se on ohi. Näin minä ajattelen.

Itsellä myös Sodankylä, spolleksi tarkoitus alkaa.

iriitti sanoi:
Itsellä myös Sodankylä, spolleksi tarkoitus alkaa.
II/05 olin. Jos spolleksi pääset niin Väliaho kouluttaa teidän ryhmän ja teillä on paljon erilaista liikuntaa sitten. Tulee tombraiderit sun muut tutuiksi. Mukavat kouluttajat kuitenkin saatte.:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom