Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reluctant sanoi:Valmiusjoukkoihin lähti paperit, eli Säkylään tahi Keuruulle käypi askel heinäkuussa. Pioneerirykmentti on palveluspaikkana myös, jos jostain kummansyystä valmareihin eivät huoli.
seamus sanoi:Kirkkonummen upinniemeen olis matka 10.7.06
pikkujöpö sanoi:Siellä onkin ihan (riittävän)kelpo sali.Itse makoilin siellä -02 .Vaikken kyllä salilla montaa kertaa käynyt niin ajattelin vaan vihjasta.
Halffi- sanoi:Immola oli täynnä, ehdottivat kotkaa. Sanoin että juu. Millanenkohan paikka se on?
bleemus sanoi:Eikös kukaan ole lähössä santikseen II/06? Itse laahustan sinne sillon ja spolleks totennäkösesti... ja jos Aukkiin ja Rukkiin viel pääsis ni olis jees =o)
niklas86 sanoi:No mie ny ainakin. Spolleksi mäkin olen menossa ja olis ihan kiva jos Rukkiin tai Aukkiin pääsis, samanlaiset suunnitelmat siis.
bleemus sanoi:No niin, löytyihän joku joka lähtee santikseen ja vielä löytyy samanlaiset suunnitelmatkin ei voi muuta sanoa, kun että morjestellaan siellä sitten sykkiessä!