Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Kontiorantaan näillä näkymin menossa. Odotukset ei todellakaan oo korkeella mut kaipa se pitää silti kunnialla mennä läpi. 6kk nakkia hakemassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla olis lippu heinäkuussa kirkkonummeen,mutta toivottavasti saan sen vapautuksen,tai ainakin lykkäystä.

Reluctant sanoi:
Valmiusjoukkoihin lähti paperit, eli Säkylään tahi Keuruulle käypi askel heinäkuussa. Pioneerirykmentti on palveluspaikkana myös, jos jostain kummansyystä valmareihin eivät huoli.

Hoi! Oletko saanut tietoa jo pääsystäsi valintakokeeseen? Minä laitoin paperit myös, mutta menen vasta -07. Olen kuullut että tälläinen ennakkoonhaku olisi mahdollista. 15. päivähän koko roska pitäisi olla selvillä, mutta saa nähdä.. Toivottavasti ei tarvitse soittaa Säkylään...

vekaralle olis tarkotus lähtee jotai ajeleen, tosin koitan kysyä siirtoa parolaan jos onnistuis...lyhyempi matka :D

seamus sanoi:
Kirkkonummen upinniemeen olis matka 10.7.06

:D

2,3 komppaniaan jos pääsette niin olkaa tyytyväisiä

1 ja 4 onkin jo toinen tarina, ihan eri kuviot oli siellä ;)

Suosittelen laivastoa, kokemuksena kannattava, paitsi te kyllä joudutte talvella sinne jos meette mutta silti. Ja sieltä tietenkin sitten 7. Ohjuslaivue :whip:

pikkujöpö sanoi:
Siellä onkin ihan (riittävän)kelpo sali.Itse makoilin siellä -02 .Vaikken kyllä salilla montaa kertaa käynyt niin ajattelin vaan vihjasta.

Remppaan meni viime vuonna, mutta eiköhän ehdi tuohon valmiiksi, joten hyvä sali ainakin pitäisi olla. :)

2 ja 1 komppaniassa on väliaikaiset salit, ihan hyvät nekin, ehkä vähän ahtaat

Edit: Tulikin jo esille

Halffi- sanoi:
Immola oli täynnä, ehdottivat kotkaa. Sanoin että juu. Millanenkohan paikka se on?

Muutama vuosi sitten KotRassa palvelin ja töissäkin siinä firmassa viihdyin jonku aikaa. Hyvä paikka mun mielestä. Kirkonmaalle varmaan joudut/pääset? Mukavaa saarielämää tiedossa. :D

Joops silloin täälläkin ollaan menossa. Riihimäelle PvTT:lle matemaatikon duuneja tekemään. Ei taida kyllä olla kovin patrioottista. :)

bleemus sanoi:
Eikös kukaan ole lähössä santikseen II/06? Itse laahustan sinne sillon ja spolleks totennäkösesti... ja jos Aukkiin ja Rukkiin viel pääsis ni olis jees =o)

No mie ny ainakin. :) Spolleksi mäkin olen menossa ja olis ihan kiva jos Rukkiin tai Aukkiin pääsis, samanlaiset suunnitelmat siis.

niklas86 sanoi:
No mie ny ainakin. :) Spolleksi mäkin olen menossa ja olis ihan kiva jos Rukkiin tai Aukkiin pääsis, samanlaiset suunnitelmat siis.

No niin, löytyihän joku joka lähtee santikseen ja vielä löytyy samanlaiset suunnitelmatkin :) ei voi muuta sanoa, kun että morjestellaan siellä sitten sykkiessä!

Vekaranjärvi! here we come...

bleemus sanoi:
No niin, löytyihän joku joka lähtee santikseen ja vielä löytyy samanlaiset suunnitelmatkin :) ei voi muuta sanoa, kun että morjestellaan siellä sitten sykkiessä!

Jees ja lykkyä suunnitelmilles! :)

Niinisalon tykistö kutsuu, alkaa aamut käymään vähiin :evil:
No onneks vielä on kevättä jäljellä, ensiks kirjotukset pois alta :whip:

:offtopic:

sattuuko kukaan tietämään onko uttiin tulossa millon morttileiri??

Juuh Vekaranjärvelle heinäkuussa sitten.
Löytys vielä joku rattosa homma sieltä ni vois viihtyäkin. Heh mitäköhän foorumin patit tuumaa kun joku 150-senttinen alikki huutaa kurkku suorana. Nooh kunnialla loppuun asti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom