Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Lapo sanoi:
Perkeles sentään, mut jos salilta löytyy vaan kyykkyteline, leuanveto tanko ja ehkäpä luksuksena joku pohjelaite ja erikokoisia käsipainoja niin eihän sitä muuta tarvitakaan. Ehkäpä se on vaan mentävä sinne raivaajapioneeriks.

Juu kyllä sieltä noi perusvälineet löytyy (pari penkkiä, kyykkytelineet, leuanvetotanko, käsipainojakin on, ylä/alatalja ym..) että ei se laitteista ole se treenaaminen kiinni, vaa n miehestä se lähinnä riippuu:) Pääsee siellä muuten Hack-kyykkyäkin tekemään :thumbs: Tosin helvetin ahdasta siellä on kun 80 morttia pyörii jaloissa kun yrität treenata..

Ja todellakin raivaajaks kannattaa mennä, nimim. kokemusta on :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ivaloon rajajääkäriksi.
Tervetuloa mukaan.

SuBi sanoi:
Ivaloon rajajääkäriksi.
Tervetuloa mukaan.

Kiitos kutsusta, mutta vaikka mielelläni sinne tulisinkin, niin välimatkaa on hiukan liikaa. Yritän kuitenkin simuloida tilannetta muuttamalla ensi heinäkuussa 6-12 kuukaudeksi Immolaan. Ellei minua sitten Uttiin pakoteta hyppimään lentokoneesta...

Mige sanoi:
Juu kyllä sieltä noi perusvälineet löytyy (pari penkkiä, kyykkytelineet, leuanvetotanko, käsipainojakin on, ylä/alatalja ym..) että ei se laitteista ole se treenaaminen kiinni, vaa n miehestä se lähinnä riippuu:) Pääsee siellä muuten Hack-kyykkyäkin tekemään :thumbs: Tosin helvetin ahdasta siellä on kun 80 morttia pyörii jaloissa kun yrität treenata..

Ja todellakin raivaajaks kannattaa mennä, nimim. kokemusta on :rolleyes:

Vaikuttas vähän samanlaiselta kun meidän koulun sali (siellä on kyllä vaan yhet kappaleet penkkiä, kyykkyä yms. eikä ees hackia), joka näyttää karulta mutta soveltuu loistavasti punttailuun. Se karuus on vaa plussaa, eipähän sinne tuu mitään pellejä sit niin paljon kun pitävät sitä salia niin paskana. :D Ja onneks on kokemusta tosta tungoksesta kun on joskus tullut oltua koulun salilla (pinta-ala ~50 neliöö) kun siellä on ollu lähemmäs 30 päinen lauma seiskaluokkalaisia.

Vekaralle sissiks menin prkl ilmottautumaan kutsunnoissa... toivottavasti se ei
ollut pitävä ilmoitus....? Tahtois päästä 6 kk nyt ku on funtsinu asiaa, silloin kutsunnoissa hurmiossa menin puhumaan siitä sissi hommasta... Toisaalta, töissä yrittävät painostaa ottamaan lykkäystä...

Kajaaniin ja toivottavasti spolleks..kutsunnoissa jo ilmaisin mielenkiintoni noihin hommiin;)

Opossumi sanoi:
Kiitos kutsusta, mutta vaikka mielelläni sinne tulisinkin, niin välimatkaa on hiukan liikaa. Yritän kuitenkin simuloida tilannetta muuttamalla ensi heinäkuussa 6-12 kuukaudeksi Immolaan. Ellei minua sitten Uttiin pakoteta hyppimään lentokoneesta...

Mistä päin olet kotosin ja olitko nyt -05 kutsunnoissa? Kun prkl ite koitin kanssa Immolaan mutta ilmottivat ettei oo enää tilaa vaikka kuinka koitin vinkua, että sinne sinne! :) Oli itellä kans aluks suunnitelmissa LJK:hon mutta sain vajaan vuoden treenailujen jälkeen tietää, että ei oo mahiksia, kun oon puna-vihervärisokea... );

bleemus sanoi:
Mistä päin olet kotosin ja olitko nyt -05 kutsunnoissa? Kun prkl ite koitin kanssa Immolaan mutta ilmottivat ettei oo enää tilaa vaikka kuinka koitin vinkua, että sinne sinne! :) Oli itellä kans aluks suunnitelmissa LJK:hon mutta sain vajaan vuoden treenailujen jälkeen tietää, että ei oo mahiksia, kun oon puna-vihervärisokea... );

Heh, Kotkasta olen. Olin viimeisiä kutsuttuja täältäpäin (lokakuun viimosia päiviä), mutta kuitenkin pääsin. Niin ja siis -05 kutsunnoissa olin. Olivat kyllä sanoneet jo koko viikon, kun täälläpäin kutsuntoja järjestettiin, että "Immola on sitten täysi, sinne on kenenkään turha yrittää". Kuitenkin he minut sinne aivan kyselemättä päästivät, kun vain jääräpäisesti laitoin siihen kutsuntalomakkeeseen ainoaksi vaihtoehdoksi Immolan. :rolleyes:

Voi toki olla, että he katsoivat harrastusten olevan omiaan tuohon hommaan. En tiedä varmasti, mutta tätä veikkaan. (Mettästys, partio, suunnistus....).

Tuo on kyllä ikävä homma, mikäli on tuon värisokeuden saanut. Itsellänikin oli jonkunmoiset riskit saada, ainakin äitini isä on värisokea. Vaan eipä tuo ljk:n käyminen elämän tarkoitus ole, turha surra ettei sinulla ole mahdollisuutta hakea. Voithan sinä aina kohota Firman johtoportaaseen ja käskyttää sitten meitä miuita. :)

Etiittiä: mistäpäin herra itse on?

Ilmottautuu palvelukseen! Eikö muita Rovaniemen Lennostoon?

PS. Kutsuntatilaisuudet on saatanasta.

Aijai:

Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 10.07.2006 on enää 177 aamua.

:itku:

HaRzA sanoi:
Dodii, nyt ollaan ekoilla lomilla. Mitkäs on porukan mietteet? Hanurista jos multa kysytään, kuhan pääsis 6kk =)

Taisit epähuomiossa laittaa väärään threadiin, ei II/06 ole armeijassa vielä ;)
Tuolla on jossain se I/06 threadi, mistä varmaan saa enemmän vastakaikua.

Valmiusjoukkoihin lähti paperit, eli Säkylään tahi Keuruulle käypi askel heinäkuussa. Pioneerirykmentti on palveluspaikkana myös, jos jostain kummansyystä valmareihin eivät huoli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom