Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Kontioranta: AUK. 1.Joukkue. Tupa 3. Onkos kontiorannassa aukissa muita pakkislaisia? Ite oon niin kynis ettei erota tavan matti meikäläisistä, mut kyl siellä kaks punttii on. Onkos hyrre aukissa? Saman näkönen tyyppi ainaki on :S

Kontioranta: SissiK 1. joukkue tupa 3(Petäjäselkä) ja on muuten prikaatin särmin tupa(paitsi jutut :lol2: )
Tällä viikolla tosin taitaa olla siirto EHK:hon spolleks, jos mut sinne ottavat.

Sisseissä kyllä muutama spesiaalitapaus, yks jätkä on Vantaalta ihan halunnu Kontiorannalle sissiks ja mukana oli kirveet ja vesurit ym :hyper:
Sitten on yks tyyppi joka ihan tosissaan kysy luutnantilta räkäpäillä ampumisen jälkeen, että käydäänkö me tarkistamassa taulut :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
höh,kirveenhän saa ihan talon puolesta :D
repesin tolle vikalle jutulle :lol2:

Kontioranta EHK, joukkue 5. esivalittuna spollena.

Kontioranta: SissiK 1. joukkue tupa 3(Petäjäselkä) ja on muuten prikaatin särmin tupa(paitsi jutut :lol2: )
Tällä viikolla tosin taitaa olla siirto EHK:hon spolleks, jos mut sinne ottavat.

Sisseissä kyllä muutama spesiaalitapaus, yks jätkä on Vantaalta ihan halunnu Kontiorannalle sissiks ja mukana oli kirveet ja vesurit ym :hyper:
Sitten on yks tyyppi joka ihan tosissaan kysy luutnantilta räkäpäillä ampumisen jälkeen, että käydäänkö me tarkistamassa taulut :D
Matson :lol2: Koko prikaati taitaa jo tietää tuon jätkän :D

Sanosin että jengi on ekan leirin jälkeen eri mieltä pinkoista ja punkista :D
Hoh, tää on kyl totta. Mä suorastaan nautin sen pinkan taittelusta vaivaisen parin päivän ampumaleirin jälkeen. Teltan kasaaminen taisteluvarustuksessa on ihan vitun ärsyttävää hommaa. Pari kertaa teki mieli vaan heittää se kaulassa roikkuva RK vittuun ja repiä kaikkien hidastelevien hinttien päät irti. Tietenkin juuri mä sain surkeimmat kipinävuorot ja kaikki muut maholliset paskanakit.

Eilen muuten alko 3 pv:n loma :rock: .

Sanosin että jengi on ekan leirin jälkeen eri mieltä pinkoista ja punkista :D
Totta, totta. Paskamaista pienes teltas nukkua joku pari tuntia yös ja siitäkin puolet ajasta sai varoa ettei potki kamiinaa kumoon.

Ens viikolla pitäis tehdä valinnat et miksi meinaa. Onko toi suojelumiesten homma minkälaista. Kaikki haukkuu sitä aivan paskaksi hommaksi, mutta kommenttia kaivataan suojelumiehiltä, ja kuinka sitte jos menee AUK:iin ja siel menee suojelupuolelle? Missä noita muuten koulutetaan, Keuruu?

Edit: muuten 4 kiloo laihtunu intin aikana, paino tällähetkellä 64,5kg, jes.

Missä noita muuten koulutetaan, Keuruu?
Edit: muuten 4 kiloo laihtunu intin aikana, paino tällähetkellä 64,5kg, jes.
Joo Keuruulla. 2kg lähti multakin viime viikolla :curs:

Suortti: Lopeta se perseily ;)
En. :D

Eniten on muuten hajottanu juokseminen. Joku 3 kilsan aamulenkki heittää jalat ihan yhtä jumiin kuin joku hirvee volyymijalkatreeni. Ekalla kerralla ton jakso joten kuten, mutta nyt jalat ei vaan kerkee palautua. Kuulinkin yks aamu, kun alikit supis keskenään mun takana: "ton kunto vaan huononee koko ajan" :D . Vittu.

PS: Kyllä mä puuskutukseni takaa oon kuullu muutakin :curs: . STFU!

Täällä tuntuu Kontiorantalaisia jonkun verran olevan niin mut voi bongata kuntosalikerhon ohjaajana maanantaista lähtien. Sinne vaan kuntsareita kalastelee ja paskaa puhumaan ;)

Yllättävän mukavaa tuolla intissä on ollu. Kai sitä oli porukka liikaa pelotellu ennen inttiä itse sen käyneinä. Hauskaa on kyllä riittäny ja etenkin ensiyön jälkeinen päivä tuntui kuin kaikki olis krapulassa(ainakin meidän tuvan osalta), hihitystä riitti :D

Onko kukaan Kajaanissa RjK:ssa?
Itsehän olen siellä ja on aika tarkkaa ja vittumaista. 3:men viikon gines takana ja uusi 3 viikkoo edessä.

^
Sielläpä sitä ylpeänä palvellaan. :jahas:
Välillä kyllä menee mielestäni vähän ylikin (sisäkuri) jotkut hommat,mutta kai se vaan kuuluu rjk:oohon. Alkaa siihenkin pikkuhiljaa tottumaan.

Oletkos missä joukkueessa?

Täällä tuntuu Kontiorantalaisia jonkun verran olevan niin mut voi bongata kuntosalikerhon ohjaajana maanantaista lähtien. Sinne vaan kuntsareita kalastelee ja paskaa puhumaan ;)

Yllättävän mukavaa tuolla intissä on ollu. Kai sitä oli porukka liikaa pelotellu ennen inttiä itse sen käyneinä. Hauskaa on kyllä riittäny ja etenkin ensiyön jälkeinen päivä tuntui kuin kaikki olis krapulassa(ainakin meidän tuvan osalta), hihitystä riitti :D

Pääsitkös spolleksi?

Pääsitkös spolleksi?

En :(
Eivät kai tykänneet kun olin kiinnostunut vain johtajakoulutuksesta, en siitä 9kk peruskoulutuksesta. Vähän otti päähän se kun kuulin siitä, mutta näin jälkeenpäin ajatellen täällä sisseissä oikeastaan mukavampaa(särmempi komppania ;) ) ja oppinut tuntemaan jo ~20 tyyppiä jne.

Kah, oon bongannu sut. Keskiviikkona sanoin sulle nimeni kansioon. Olin varmaan ainut, jolla oli salilla muut vaatteet päällä kuin intin vaatteet. Sininen sporttikauluspaita ja ~105kg... Mullekin saa tulla vapaasti juttelee :)

4 viikkoa takana. Eniten on vituttanut marssiminen täydessä taisteluvarustuksessa metsä/suomaastossa. Mutta ilon juhlaa aiheuttaa 4 kg:n painon nousu sekä 2-4 kertaa viikossa tehdyt salitreenit. Tosin tällä viikolla ei ole ehtinyt salille mutta vahinko korjataan nyt viikonloppuna. Ensi viikolla valamarssi, noin 80 km päivässä pyörällä, 2 päivää kesto. Sitten taas VLV.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom