Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
En :(
Eivät kai tykänneet kun olin kiinnostunut vain johtajakoulutuksesta, en siitä 9kk peruskoulutuksesta. Vähän otti päähän se kun kuulin siitä, mutta näin jälkeenpäin ajatellen täällä sisseissä oikeastaan mukavampaa(särmempi komppania ;) ) ja oppinut tuntemaan jo ~20 tyyppiä jne.
:thumbs: Spollet on pellejä!! Eivät metsässä saa kiinni sissiryhmää edes jälkikoiran kanssa, ja sisseillä kantamukset lähes kolminkertaiset spolleihin verrattuna..!! Puolenvuoden jälkeen 120 uutta tuttavaa! Tsemppiä jatkoon!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehee, ajanmyötä eli kokonaisen kuukauden kohta oltuaan voi sanoa, ettei siellä kyllä sulkeisiin tai pakkiruokailuihin hajoa. Ei tuolla intissä kyllä oo hajonnut tähän mennessä mihinkään.. Joidenki syöksyharjoitusten ja tetsaushommien jälkeen on voinut olla vähän fyysisesti hajalla. Täytyy sanoa että ihan lepposa paikka on ainaki itellä ollut. Sais naisetki käyä tuon niin oppisivat kuunteleen käskyjä.:whip:

Tanu vaikuttaa huumorimieheltä

Toi on juuri hienoa kun ihmiset aina juttelee siitä ketkä intti komppaniat on parhaita. Tärkeintä kuitenkin on se ennen inttiä eletty elämä, eikä vaivainen 6kk koulutus... Meijänkin paras coopperi tulos oli kirjurilla :D hetkinen, jengi on mitä on, eikä haara merkillä oo vittuukaan väliä noin pienessä ajanjaksossa

oon ihan samaa mieltä number_onen kanssa.. oon ite nyt 1 kk kärvistelly tuolla intissä ja huomannu miten monille on elämää tärkeämpää todistella oman komppaniansa paremmuutta.. monilta unohtuu että vaikka kauluksessa killuu minkälaiset väkäset ja nappulat, nii 6-12 kk päästä sitä on sama omanelämänsankari mikä enne inttiäki.

Kyselin jo tos ennemminki, mutta laitetaan uudstaan. Minkälaista hommaa noilla suojelusmiehillä on, tiedustelua, näytteidenottoa, puhdistusta? Kuinka rankka koulutus ja kuinka ehtii esim treenata? Kokemuksia?

Hehee, ajanmyötä eli kokonaisen kuukauden kohta oltuaan voi sanoa, ettei siellä kyllä sulkeisiin tai pakkiruokailuihin hajoa. Ei tuolla intissä kyllä oo hajonnut tähän mennessä mihinkään.. Joidenki syöksyharjoitusten ja tetsaushommien jälkeen on voinut olla vähän fyysisesti hajalla. Täytyy sanoa että ihan lepposa paikka on ainaki itellä ollut. Sais naisetki käyä tuon niin oppisivat kuunteleen käskyjä.:whip:

Odotas kun syksyn sateet alkaa ja varsinkin kun talvi tulee. Kummasti nousee vitutuskerroin eksponentiaalisesti... :)

Voi vittu nuo tetsaukset on tosiaan perseestä. 4h ryömittii ja syöksyttii kunnon vellisuolla,parhaimmillaa hartioita myöten mutakuopassa, oli ehkä 5c lämpöä ja vettä sato.Ei never ever ever ole vittuttanut niin paljon!!!#"¤

Voi vittu nuo tetsaukset on tosiaan perseestä. 4h ryömittii ja syöksyttii kunnon vellisuolla,parhaimmillaa hartioita myöten mutakuopassa, oli ehkä 5c lämpöä ja vettä sato.Ei never ever ever ole vittuttanut niin paljon!!!#"¤
Heh! Mustatorstai oli aivan huippu juttu. Eihän se nyt aivan vellisuota ollu, ainaki sielä oli ihan vitusti kiviä. Polvet ja kyynärpäät meni multa ainaki aivan paskaksi.
Pekkalan sanoin: "te ootte joskus oppinu kävelemään, ryömimään ja konttaamaan. Nyt te opitte saman homman, mutta aseen kanssa":D
Mortti2 oli kans siisti reissu. Ke-To välisenä yönä tuli hälytyksiä vartin välein ja sitte sykittiin asemiin varustuksena: kumpparit, bokserit ja RK. Muutama naarmu tuli siinä risukossa ryömiessä.
LR/RjK ROKS!:whip:

En :(
Eivät kai tykänneet kun olin kiinnostunut vain johtajakoulutuksesta, en siitä 9kk peruskoulutuksesta. Vähän otti päähän se kun kuulin siitä, mutta näin jälkeenpäin ajatellen täällä sisseissä oikeastaan mukavampaa(särmempi komppania ;) ) ja oppinut tuntemaan jo ~20 tyyppiä jne.

Meinaatko RjK:lla näitä Rajavartio sissejä vai mitä helvetti äne onkaa mitä koulutetaan ainakin immolassa. Ite tällä hetkellä vekaralla TiedK:ssa

Jos pääsee noilla simulaattoreilla TAS/KASi, niin kannattaa varata rähinämusaa mp3-soittimeen. Harvoin tulee tilaisuutta, jossa kaahaat Pasin kyydissä torjumaan vihollista maastoon, jossa et ole ennen ollut. Apilas selkään, rööki suuhun ja Rammstein - Asche Zu Asche soimaan täysillä. Sitten vaan juokset kuin vähänmielinen, liivisi piipaa, olet kuollut, vihollinen ihmittelee; mitä toi on vetänyt, mutta silti juokset kuin hullu ja ammut sarjaa rööki suussa. Tuollahan ei ole mitään tekemistä fiksun sotimisen kanssa, mutta siistiä se on, jos vitutuksiltaan jaksaa...

:thumbs: Spollet on pellejä!! Eivät metsässä saa kiinni sissiryhmää edes jälkikoiran kanssa, ja sisseillä kantamukset lähes kolminkertaiset spolleihin verrattuna..!! Puolenvuoden jälkeen 120 uutta tuttavaa! Tsemppiä jatkoon!!

oikea asenne! :rock: :D

loppusodassa kirjoitettiin spolleauton pölyiseen takalasiin että "sissit iskee" :lol2:

mukavahan niitä oli jallitella...oi niitä aikoja :D

Mitenkään spollejen mainetta seivailematta tai ex-pellenä olleena :D pakko sanoa että on hankalampaa ottaa kusettajia kiinni kuin kusettaa + kusettaminen on motivoivampaa/hauskempaa/laittaa yrittämään kovemmin kuin tuo dogin leikkiminen :)

+ aina kun ite sai toimia maalimiehenä, niin olihan se helvetisti helpompaa hommaa tunkeutua johonki leiriin kun estää sitä ...

Vähän sama kuin sanos että kirkonrotat on ihan pellejä eikä osaa duuniinsa

Mitenkään spollejen mainetta seivailematta tai ex-pellenä olleena :D pakko sanoa että on hankalampaa ottaa kusettajia kiinni kuin kusettaa + kusettaminen on motivoivampaa/hauskempaa/laittaa yrittämään kovemmin kuin tuo dogin leikkiminen :)

+ aina kun ite sai toimia maalimiehenä, niin olihan se helvetisti helpompaa hommaa tunkeutua johonki leiriin kun estää sitä ...

Vähän sama kuin sanos että kirkonrotat on ihan pellejä eikä osaa duuniinsa

tottakai se on.
eikä noilla asioilla oikeesti ole mitään väliä,sellasta vitun pelleilyähän se on koko touhu :D

tottakai se on.
eikä noilla asioilla oikeesti ole mitään väliä,sellasta vitun pelleilyähän se on koko touhu :D

:whip: Jep Meikä oli spolmies vituu ja vähä oli siistii kun sai tarkastaa lomaltatulevat (myös sissyt) Ja Sitte jos ne oli aina humalassa Niin putkaan naks ja sitä ennen Pamppua !!11!1 Ja sitten Jippiin foorumille!!Yks!22!

Muuten, samaan aikaan, kun itse olin spollina Öbiksessä 1/00 niin tulipa siinä seurattua taistelusukeltajien koulutusta, siis siltä osin kun sitä näki. Samassa, kun itse telttailtiin mitä rennointa ampumaleiriä moninaisin asein, makkaroin ja ammunnoin, saattoi nähdä vilauksen väsymättömästä sukeltajasta juoksemassa lazer-kypärä päässään pitkin pusikoita.

Oikeasti, jos joskus näki laihan sukeltajan sotkussa tai salilla, ei niitä tuntenut edes näöltä, vaan aina arvaili, että mitähän tyyppejä nuokin on. Vaikka oma koulutus aika ajoin tuntui raskaalta, oli sukellusmiesten kohtalo varmasti kahta vertaa kovempi. Varmaan nukkuivatkin siellä kirotussa meressään.

Heh! Mustatorstai oli aivan huippu juttu. Eihän se nyt aivan vellisuota ollu, ainaki sielä oli ihan vitusti kiviä. Polvet ja kyynärpäät meni multa ainaki aivan paskaksi.
Pekkalan sanoin: "te ootte joskus oppinu kävelemään, ryömimään ja konttaamaan. Nyt te opitte saman homman, mutta aseen kanssa":D
Mortti2 oli kans siisti reissu. Ke-To välisenä yönä tuli hälytyksiä vartin välein ja sitte sykittiin asemiin varustuksena: kumpparit, bokserit ja RK. Muutama naarmu tuli siinä risukossa ryömiessä.
LR/RjK ROKS!:whip:

Hahaa hajotkaa Pekkalaan, Kärnään ja Tanniseen!!!! :D
No ei sentään, Pekkala oli oikein mukava kouluttaja. :whip:

Mutta nuo alkuajan morttileirithän on sieltä helpoimmasta päästä, odottakaas alkutalven sissi -leirejä! Sinne voi heikkomielisempi hajota. Ja muutenkin ihan kivoja harjoituksia tuolle koko ajalle mahtuu. Odottakaas kun tulee se talvi ja jatkuva eläminen nestehukan kanssa pakkasessa. Ja 3kk jälkeen ei taida olla kovin monta päivää kassulla, ja se kassulla oleminenhan on LUKSUSTA! Siitähän ihan nautti. Ps. kannattee hankkiutua johonkin erikoiskoulutus haaraan. (pois lukien lämäri)

T. Res. YliRj II/05

Muuten, samaan aikaan, kun itse olin spollina Öbiksessä 1/00 niin tulipa siinä seurattua taistelusukeltajien koulutusta, siis siltä osin kun sitä näki. Samassa, kun itse telttailtiin mitä rennointa ampumaleiriä moninaisin asein, makkaroin ja ammunnoin, saattoi nähdä vilauksen väsymättömästä sukeltajasta juoksemassa lazer-kypärä päässään pitkin pusikoita.

Oikeasti, jos joskus näki laihan sukeltajan sotkussa tai salilla, ei niitä tuntenut edes näöltä, vaan aina arvaili, että mitähän tyyppejä nuokin on. Vaikka oma koulutus aika ajoin tuntui raskaalta, oli sukellusmiesten kohtalo varmasti kahta vertaa kovempi. Varmaan nukkuivatkin siellä kirotussa meressään.

Itse treenasin joku 1½ vuotta taistelusukeltajakoulutusta varten ja paperit olivat lähtövalmiina kirjekuoressa...Enpä sitten ikinä lähettänyt niitä. Nyt kun sitä miettii, niin ei kaduta. Ei välttämättä olisi ollut ihan mun juttu, jos edes olisin sinne päässyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom