Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Krhk 1.joukkue tupa numero yhdeksän Huovinrinne.
Vekarajärven Esikuntakomppanjassa itse majailen. Tosi helpottunu fiilis kun pääsi lomille. Kaksi viikko helvetinmoinsta juoksemista ja häsläämistä. Pitää vain yrittää löytää tästäkin jotain positiivista, kuten esimerkiksi että jo 1/4 p-kaudesta takana.
Kontioranta: AUK. 1.Joukkue. Tupa 3. Onkos kontiorannassa aukissa muita pakkislaisia? Ite oon niin kynis ettei erota tavan matti meikäläisistä, mut kyl siellä kaks punttii on. Onkos hyrre aukissa? Saman näkönen tyyppi ainaki on :S
Hienossa paikassa oot... Itsehän kotiuduin sieltä 6.4. kuluvana vuonna.Huh, lapin lennostosta kahen viikon jälkeen lomille.
Onko Aukissa muita sopimussotilaita kuin se yks nais-ylikersantti?
Hienossa paikassa oot... Itsehän kotiuduin sieltä 6.4. kuluvana vuonna.
Minkä nimisiä sopimussotilaita teillä on siellä töissä? Kers. H**kka taitaa ainakin olla vielä remmissä?
Joo, tuttu mies on tuoki. Oltiin P-kaudella samassa joukkueessa ja tiedän tyypin jo lukioajoilta. Piti hyvää kuria alokkaille jo alikessuna ollessaan. Skapparit on tosiaan ihan ok siellä ja alikessutkin rauhoittuvat ajan myötä.Taitaa ollakki, en oo 100 varma asiasta. Ainaki kersantti Ko...sto on siellä.
Ihan rentoa porukkaa nuo ylemmätki siellä kait, mitä nyt naama punasena alikessut välillä huvikseen huutavat. heh
Me Vekaranjärven idiootit voitas perustaa Pakkis-kerho :D
Joo, tuttu mies on tuoki. Oltiin P-kaudella samassa joukkueessa ja tiedän tyypin jo lukioajoilta. Piti hyvää kuria alokkaille jo alikessuna ollessaan. Skapparit on tosiaan ihan ok siellä ja alikessutkin rauhoittuvat ajan myötä.
Siitä se lähtee.
Voi voi, en kyllä itse pakkiruokailua tai sulkeisia kovin paskamaisina pitäisi.... Ei niihin kannata hajota.Armeijjassa on ollut pääosin ihan mukavaa parit paskamaiset hommat joutunut tekeen, mm. syöminen luonnossa pakista ja rynkky ja muut paskat mukana. Sulkeisissaki saattaa aina välillä olla vähän vähemmän lepposta: TAAKSE POISTU!
Voi voi, en kyllä itse pakkiruokailua tai sulkeisia kovin paskamaisina pitäisi.... Ei niihin kannata hajota.