Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenkäs on II/06 saapumiserän porukalla intti jatkunu alun jälkeen?
AUK1 on alkanut ja sellastahan se on. Kokoajan on joku alikki tai koksu huutamas naama punaisena vieres et ootta perseestä vaikka kaikki meniskin kohtuu hyvin. Sellastahan se on. AUK1 jälkeen ajattelin SuojeluAU:hun pyrkiä, saa nähän pääseekö koska tuonnekin otetaan vaan kaksi saapumiserästä. RUKiin tuskin pääsen/menen, vaikka skapparit on vähän kyselly meinaanko mennä. Ei taida vaan innostus eikä kunto/pää riittää sinne.

PS. Tällä hetkellä paino 63kg, eli laskenut noin 7 kiloo. Pitäis varmaan alkaa käydä munkkikahvilla kun ei toi normaali ruoka näköjään riitä vaikka syön kuin hevonen.

Edit: laittakaa kokemuksia tosta SuojeluAU:sta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
abine

AUK1 on alkanut ja sellastahan se on. Kokoajan on joku alikki tai koksu huutamas naama punaisena vieres et ootta perseestä vaikka kaikki meniskin kohtuu hyvin. Sellastahan se on. AUK1 jälkeen ajattelin SuojeluAU:hun pyrkiä, saa nähän pääseekö koska tuonnekin otetaan vaan kaksi saapumiserästä. RUKiin tuskin pääsen/menen, vaikka skapparit on vähän kyselly meinaanko mennä. Ei taida vaan innostus eikä kunto/pää riittää sinne.

PS. Tällä hetkellä paino 63kg, eli laskenut noin 7 kiloo. Pitäis varmaan alkaa käydä munkkikahvilla kun ei toi normaali ruoka näköjään riitä vaikka syön kuin hevonen.

Edit: laittakaa kokemuksia tosta SuojeluAU:sta.
[/QUOTE]
Vieläkö se ihana Ylisuvanto kouluttaa suojelumiehiä?

Mitenkäs on II/06 saapumiserän porukalla intti jatkunu alun jälkeen? :)
Siirto tuli Upinniemestä Turun Pansioon Spol Aukkiin. Ei ole mikään järin ihana paikka, mutta eiköhän 15 jäljellä olevaa viikkoa vielä jaksa. Lähinnä vituttaa toi painon ja voimien jatkuva tippuminen. Salilla käyn kuitenkin aina kun metsäleireiltä ehtii. (Tosin sielläkin väkeä silloin ~3tyyppiä/laite) :jahas:

Oon tällä hetkellä Vekaralla 1.itptr:n johtoportaassa ja olen erittäin tyytyväinen :D . Meno on löysää, paino on alkanu nousee ja salillakin on jaksanut käydä hyvin. Aamujakin on jäljellä melkein liian vähän :rock: .

118 aamua jäljellä. Olin tarpeeksi särmä, niin laittoi "hyvänä-äijänä" puolella vuodella... Huomaa kyllä eron AUK/puolen vuoden- miesten välillä... Perusperiaate pitää paikkansa, eli fiksut AUK:iin ja simppelimmät puolella vuodella...

Siirto tuli Upinniemestä Turun Pansioon Spol Aukkiin. Ei ole mikään järin ihana paikka, mutta eiköhän 15 jäljellä olevaa viikkoa vielä jaksa. Lähinnä vituttaa toi painon ja voimien jatkuva tippuminen. Salilla käyn kuitenkin aina kun metsäleireiltä ehtii. (Tosin sielläkin väkeä silloin ~3tyyppiä/laite) :jahas:
Ite oon kans Spol- Aukis, mut aika löysä eka viikko oli ku käydää täs 2 ekaa viikkoo aukista spol-miehistökurssia. :)

Vittu oon jo täs vaiheessa ihan gona. TJ 118. Ei kiinnosta pätkääkään. Pääsispä jo pois. Kaikki ylempiarvoset on suurimmaks osaks ihan homoja ( :D , tiedän kyl ei 99% todellisuudessa rentoja ja suurin osa on tiukkoja vaan kun kouluttajia yms. on paikalla). En oo kyl ikinä ollu noin paskassa paikassa kun armeija. Toi tinkimätön tottelu ei oikein oo mun juttu ainakaan noissa oloissa. Skapparit imekööt munaa. Saatanan pellet. Vittu mä kolaan teidät autolla ja sen jälkeen kusen saastaisten ruumittenne päälle. Miks pitää olla kovaa & reilua kun vois olla löysää & reilua? Ja mihin se reiluus tosta ekasta on jääny?

:lol2:

( Tosiaan lomat alko vasta äsken & tällä viikolla hajos jotenkin muutenkin vitusti. :itku: )

(Anteeksi avautuminen :david: )

Sissilinjalla aukissa Kontiorannassa. Rukkiin olen halukas, jos vain pääsen.
Perseiltyä tulee välistä urakalla, mutta kaikkeahan saa tehdä, jos ei jää kiinni ;)

Paino tippunu reilut 10kg ja ens viikolla varmaan vähän lisää, kun neljän päivän leiri + havumarssi :itku:

P-kauden lopussa alkoi ote vähän lipeämään porukalla eikä tuo ole vieläkään oikein kurissa vaikka e-kausi alkanut :) Viime viikon tiistai oli kyllä hyvä: Puoli sissikomppaniaa Joensuun Feverissä ja se varmasti kuului sille korttelille :D Iltavahvarissa sai pidellä porukkaa kiinni että pysyisivät pystyssä.

Spol AUK:ssa Kontiorannassa. Vielä 299 aamuu, vähän hajottaa =D Paino tippunu n.4-5kg. Ei voi tietää tarkkaan, kun oli niin nesteessä ennen inttiä. Voimakin kivasti tippunu, penkissä 10kg melkein välittömästi. Kohta puoliin olis sotilaspenkki kisatkin ja niihin pitäs olevinaan jotenkin jaksaa treenata, kun ens viikolla on 4 päivän metsäleiri ja muutenki saa juosta ja tauteja on liikkeellä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom