Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
number_one, Rajala on juu johdossa ja Montoya löytyy kyllä :D Kuntsi ei ole nimeltä tuttu mutta Tiilikka tais olla myös.

Ensimmäinen vl-loma just alkoi. Onhan toi intti tollainen miesten koulu, ei liian vakavasti kannata ottaa vaikka alikessu naama punaisena pärräiskin pinkan suoruudesta. Treenit on menny perseelleen, kerran oon hätäisen treenin saanut tehtyä ja syöminen on sitä perus laitosruokaa (hiilari+rasva), oon myös sortunut suklaaseen kun kämppäkaverit mässää sitä kokoajan. Jos nyt veis vaikka prodet, gainomaxit ja patukat mukana ja alkais väkisin iltavapailla treenaan ja sättäis muun särmäämisen vähemmälle. Huomaa kyllä kun peiliin kattoo et lihaa on jo lähtenyt näinkin lyhyessä ajassa ja kunto on muutenki löysempi, prkl.

Håhåå itekin santiksessa paitsi, että ässä-kassun puolella. Kuntsikin on mielestäni vielä töissä siel (ainakin nimi tod. tutun kuuloinen). Ekoilla lomilla kanssa itsekin ja hienoa on. Ainoa mikä on vikana niin tänäänkin heräsin jo klo 08.00 eli sunnuntai aikataulun mukaisesti :(

Vekara on huonoin paikka. 1. IT-patteri. PAkottaa vissiin AUK:iin. Imekää paskaa koko maailma.

ei olluu yhtään angstinen toi mun äskeinen viesti :D LOL :D

Ei armeijassa ole superkovaa. Ajatus vain vuodesta eristyksissä ilman naisia (laimeeta, mutta totta) ja kaikkea "fiksua" elämää ei vaan houkuttele yhtään.

Parolas SpolK:ssa ollaan ja aikas reilusti on tullu sykittyä. Joukkueenjohtaja on LEGENDA Yli.Ltn Hakkarainen jolla on ainakin helmet jutut. Hienoo olla lomilla!!! :rock:

Kolmen viikon ginesit pukkas, palohälytys harjoituksia tulossa seuraavat pari tuntia. On tää kiwoo!

Hohoo, "Komppaniassa hälytyyyyys!" ja kaikki sykkii. Silloin se riemu repee kun tulee se kunnon hälytysharjoitus, jolloin pitää pakata koko saatanan kaappi kasaan. Kamat reppuun ja lähdetään jonnekin mettään pinkomaan. Ja hälytyshän loppuu tottakai vasta perjantaina ennen lomia ja kaikkien kaappien pitää olla särmässä ennen kuin yksikkö päästetään vl-vapaalle.

Ihanaa olla lomilla parolan Kranaatinheitin kompaniasta :D

Meitin kouluttajalla Yliluutnantti Huotarilla on ainakin kova itsekuri "alokkaat nyt vain ITSE ITSEÄNI KÄSKIEN .....TAHDISSA MARS VAIN LÄHTÖASKEL OTTAEN"

Parolas SpolK:ssa ollaan ja aikas reilusti on tullu sykittyä. Joukkueenjohtaja on LEGENDA Yli.Ltn Hakkarainen jolla on ainakin helmet jutut. Hienoo olla lomilla!!! :rock:

Sitä se on hakkaraisen kanssa. :D Spol auk II/05, alokaskouluttaja, aukin santsari.

Sitä se on hakkaraisen kanssa. :D Spol auk II/05, alokaskouluttaja, aukin santsari.

Joitakin Hakkarainen on kuulemma hiihdättäny varustevaraston katolla... Kaikkee muutankin kivaa kuullu siitä. Puhuu vähän sekavia kuten jutut kotkan pesässä aamukahvien nauttiminen Hitlerin kanssa ja muut pätevää:D

Kontiorannassa ollaan KrhK:n 1. joukkueessa :D Ei mikään paha paikka. Rennot alikessut ja rento meininki

Vekarajärven Esikuntakomppanjassa itse majailen. Tosi helpottunu fiilis kun pääsi lomille. Kaksi viikko helvetinmoinsta juoksemista ja häsläämistä. Pitää vain yrittää löytää tästäkin jotain positiivista, kuten esimerkiksi että jo 1/4 p-kaudesta takana.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom