Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Eih niin se vaan lähestyy.:) Vajaa 5 tuntia lähtöön ja kaupassa vielä käymättä. No kerkeehän tässä vielä. Minunkin puolesta kaikille palvelukseen astuville tsemppiä.:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:lol2: Aattelin heti käydä tsekkaamassa salin. Saleen haahuilen sinne yksin ja joku vielä pidättää mut. Lähtö koittaa varmaan klo 15.

Kaveri lähtee tänään jonnekin Vekara kylään/järvelle jalkamieheks.. Toivottavati tulee hengissä takas.

Hyvää matkaa kaikille

Kyllä nyt jo jänskää. En lähe.:D
Oli joo vähän surullista hyvästellä tyttöystävä, mutta eihän siihen kauaa mene, kun taas nähdään. Nyt vaan kun sais otettua itseään niskasta kiinni ja pakattua muutamat kalsarit ja sukat messiin, niin vois tossa yhen - kahen maissa lähteä kohti Santista.

Juu, eihän se pari viikkoa niin paha ole. Paras tapaus on tietysti se, kun tästä samantien tulee sitten vielä valmiusvuoro ton perään ja saat olla kolme viikkoa putkeen tuolla. AAAAHHAHAHAHAHAA!!! Muijas ettii sillä aikaa uuden ;)

ps. Tämä kommentti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa ja yleisesti kaikille inttiinlähtijöille viime hetken piristykseksi.

Kesällä on siinä mielessä parempi olla morttina, ettei ainakaan voi jäätyä sen takia että on väärän verran vaatetusta. Tosin tetsatessa fiilis on maanläheisempi ja kuumuskin on monesti varsin ikävää. Muistakaa juoda sitä vettä, ettei lähe taju kun joutuu seisoskelemaan.

Muistakaa juoda sitä vettä, ettei lähe taju kun joutuu seisoskelemaan.

Ja seisoskelemaanhan joutuu joka välissä:D Kiirehditään paikasta A paikkaan B, että voidaan odotella paikassa B puolisen tuntia. Meillä ainakin kiinnitettiin todella paljon huomiota veden juomiseen. Oli pakollisia juomataukoja ja kun saavuttiin määränpäähän niin kaikilla piti olla vesipullo tyhjänä.

Enää kun haihtuis tää krapula niin olis ihan siistiä. Kahen maissa jos hyppäis linikkaan, kuudeltahan sitä piti olla paikan päällä?

Hoho vieläkin olen koneella vaikka kuudelta pitää jo olla asemissa. Onneksi on jo lähes kaikki tarvittava pakattu. Tsemppiä kaikille pakkisalokkaille! :)

Nyt on vihdoin pakko lähteä. Kaupassakin pitäisi vielä keretä käymään. Ei voi tajuta, että nyt se on viimein edessä. Tsemppiä myös täältä kaikille palvelukseenastuville. Eiköhän lähdetä leikkimään:hyper: .

ohi on 7.7.06.. 0 ..

Jaahas, jäävuoria Afganistaniin. Ei muuten kannata olla liian kusipää alijohtajana rosvokomppaniassa. Oli viimeks muutama jääkäri ottanu alikessun (lomalla) patjan, heittäny sen vessanpönttöön, kussu vissiin vielä päälle. Sitten toki kuivattaneet ja tehneet punkan uusiksi. :D Ei ollu siis mun punkka.

Luuletko oikeesti että joku oli saanu patjan ängettyä pönttöön? Ei nyt sentään... Eikä siinä kukaan nukkunut yhtäkään yötä. Perus tornarilisää.

Meidän saapumiserän johtajat oli yleisestikin aika "mulkkuja" niille säkeille, mutta on se jännä kun jotku ei suoriudu kunnolla edes 6kk palveluksesta.

Oohan Jarhu myötämielinen byhyy. Sinne itelläkin lennoston käy tie tuossa maanantaina. Huh, no pitää yrittää tulla pussit tyhjänä ku kuitenki pakkoselibaatti edessä, jollei nyt peitto nousematta opi itteänsä hyväilemään. byhyy

Sinne lennostoon on tulossa ihan mukavia kokelaita. :) Ainakin pari on ihan asiallisia. Sit lennosto ei ole rennosto ;) Itse olen LapItr:n puolella.

Hyvää palvelusta 2/06, itse olen vielä saman verran palveluksessa kuin n.puolet teistä.
Ps. aika menee intissä todella äkkiä, vaikka välillä vituttaisikin.

Originally Posted by tattikuningas
Sano terveisiä luutnantti hämäläiselle. Saakelin kaljupää läski se mies joka ei muuta tehnyt kuin aukoi päätään. Suunnittelin ampuvani sen. Onneksi kapteeni Mikkola vähän tasoitti vitutusta.

Luutnantti Hämäläinen on nykyään ainakin (m)asentajien kouluttajana ja tuntuu ainakin noin vierestä seurattuna ihan herjalta äijältä joka vittuilee aina pilke silmäkulmassa.. Ja kapteeni Mikkonen on aikamoinen persoona siellä! ne jutut menee niin legendaarisiks kun se kaveri avaa suunsa.. :D

:lol2: Ei vittu mikä paikka (Keuruu 1. PionK). Onneks on ihan vitun rentoo. Ei todellakaan lähes minkäänlaista kuria. Ja vittu mikä ääliöiden koulu koko laitos. Hajoon vitusti. :D

Haa ekat lomat :kippis1:
Aivan :kippis1: . Nyt rövätään oikeen olan takaan. En tee tänään enää MITÄÄN.

Esimiehet ollu vähän liian tykästynyt meidän tupaan. Ollaan kuulema patteriston särmin tupa :jahas: . Hajoon, jos tähän lykätään 6kk lisää. No onneksi vastapainoks oon vieraillu jo johtajien tuvassa "muutamaan" otteeseen vakavissa ja ei niin vakavissa merkeissä :D .

T: suortti 1. ItPtr 3. jaos 2. tupa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom