Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Mites porukka on varautunut palveluksen alkamiseen? Joko on käyty ostamassa 20 pussia heraa? :D Itse en ota mukaan ensimmäiselle kahdelle viikolle muuta kuin jonkin verran suklaata ja protskupatukoita, vien sitten mukanani myöhemmin muita lisäravinteita lomilta kunhan ensin olen tutustunut firman tarjontaan.

Lämmintä on ainakin luvattu ekalle palvelusviikolle. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohi on!

Kannattaa muuten ottaa jotain mehutiivistettä mukaan, ei o kiva juoda kokoaikaa vettä kassulla. :D

Mites porukka on varautunut palveluksen alkamiseen? Joko on käyty ostamassa 20 pussia heraa? :D Itse en ota mukaan ensimmäiselle kahdelle viikolle muuta kuin jonkin verran suklaata ja protskupatukoita, vien sitten mukanani myöhemmin muita lisäravinteita lomilta kunhan ensin olen tutustunut firman tarjontaan.QUOTE]

Ajattelin kans katella sen ekan 3vk miten siellä hommat toimii, ja sit alkaa pitään omat jahot ja patukat mukana.Mutta nyt viiminen treeni ja paarti paarti:rock: :kippis1: Tsemiä kaikille inttiin lähtijöille!!

Itse en ota mukaan ensimmäiselle kahdelle viikolle muuta kuin jonkin verran suklaata ja protskupatukoita, vien sitten mukanani myöhemmin muita lisäravinteita lomilta kunhan ensin olen tutustunut firman tarjontaan.
Juu näin täälläkin, en tosin ota minkäänsortin patukoita yms. mukaan. Ekat viikot katellaan että miltä näyttää ja etsitään hyvät säilytyspaikat eväille.

47h ja ivaloo, tana!!

Hah, empä oo ainut pakkislainen sitte tuola.
Kyllähän tässä jo innolla odotetaan lähtöä.

Hehee, nyt lähti letti. Pituus arviolta 1mm (koneella ilman sitä juttua). Piti vetää oikein höylällä mutta en taida jaksaa. Ehkä myöhemmin.

2 aamua nyt reserviä takana ja ei oikein vielä tunnu et tj on todellakin 0.eipä tuolla pahemmin tullu reenailtua mut nyt taas tarkotus alottaa homma tosissaan.toisaalta ei tuolla tiedustelussa sitä aikaa ois liikaa siihen reenamiseen ollut muutenkaa.

Mites tonne vekaralle, junalla kouvolaan ja sieltä varmaan joku bussi menee ?

Muistakaa ottaa kalsareita&sukkia matkaan. Varusvaihdossa kun ei hirveän usein pääse käymään ja näillä helteillä tuppaa tulemaan lämmin M62 päällä.
Kyllähän se vitutti lähteä neljä vuotta sitten:D

Konabiitsille huomenna, ei edes vituta...ainakaan vielä :D

Ette te jätkät paljoa hifistele ku intissäki herat messissä ;)

Kyllä nyt jo jänskää. En lähe.:D
Oli joo vähän surullista hyvästellä tyttöystävä, mutta eihän siihen kauaa mene, kun taas nähdään. Nyt vaan kun sais otettua itseään niskasta kiinni ja pakattua muutamat kalsarit ja sukat messiin, niin vois tossa yhen - kahen maissa lähteä kohti Santista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom