Intissä lihoaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cji
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin ja onhan siinä sekin mahdollisuus että voi saada hullun paperit kun menee sanoon kapteenille että haluaa jäädä tänne viikonlopuiksi :D.

No mutta, mikäs minä olen ketään neuvomaan, varsinkin kun suunnittelen itse lähteväni lähitulevaisuudessa Ranskaan muukalaislegioonaan, jossa odottaa heti alkuun semmoinen 1½ vuoden gines :whip:.

cji sanoi:
Eiköhän niitä intin salejakin tule hyödynnettyä kun vkl-lomillekaan en todennäköisesti aio.

Kröhöm, viikko sitten kotiutuneena voi todeta, että jos toi lupaus toteutuu, niin et ehkä ole ihan terve yksilö ;)

EDIT: damn feikki-ellvis ehti viedä jalat suusta

Pertti 123 sanoi:
Kröhöm, viikko sitten kotiutuneena voi todeta, että jos toi lupaus toteutuu, niin et ehkä ole ihan terve yksilö ;)

Pöh, en vain yksinkertaisesti keksi yhtäkään hyvää syytä miksi tänne kotiin pitäisi tulla. En käy baareissa tai harrasta ns. "bilettämistä".

cji sanoi:
Pöh, en vain yksinkertaisesti keksi yhtäkään hyvää syytä miksi tänne kotiin pitäisi tulla. En käy baareissa tai harrasta ns. "bilettämistä".

Intissä rupee keskimäärin ainakin pikkasen se homma vituttamaan ja kassu on aika ankee paikka.

Olisitko koulussa halunnut asua koko viikon koululla (eli nukkunut siellä ja ollut viikonlopunkin koululla???!!!

feikki-elvis sanoi:
Suosittelisin kyllä nimenomaan laihduttamaan ennen inttiin menoa. Liikkuminen on paljon mielekkäämpää kun painaa vähemmän.
B miehen papereilla kun mennään niin siitä ei ole kovin suurta huolta rinkkaan ei tarvii koskee edes alokas aikana... jalkapohjissa rakenteellinen vika kipeytyy pitemmässä rasituksessa!
sen 8vk kestää rämpiä ja sit todennäköisesti asesepäksi.
ja muutenkin ton painon hankkiminen on aika vaikeeta vaikka miten mätää ruokaa naamaan niin paino ei vaan nouse (nyt 3kk tullu n.5kg) vaikka en pahemmin aerobista harrasta niin intissä kun rupee liikkumaan niin lihatkin sulaa herkemmmin jos sinne menee kovin tiukassa kunnossa :whip:

cji sanoi:
Saattaahan se noinkin olla,mutta kun siälä on pari viikkoa ollu,niin kyllä sitä kotonakin on kiva kävästä. :thumbs:

Jampsu sanoi:
B miehen papereilla kun mennään niin siitä ei ole kovin suurta huolta rinkkaan ei tarvii koskee edes alokas aikana... jalkapohjissa rakenteellinen vika kipeytyy pitemmässä rasituksessa!
ja muutenkin ton painon hankkiminen on aika vaikeeta vaikka miten mätää ruokaa naamaan niin paino ei vaan nouse (nyt 3kk tullu n.5kg) vaikka en pahemmin aerobista harrasta niin intissä kun rupee liikkumaan niin lihatkin sulaa herkemmmin jos sinne menee kovin tiukassa kunnossa :whip:
Toivotaan,että homma menee noin... :D

On IMO aika huolestuttavaa jos alle parikymppisenä ei ole muuta elämää kun treenaaminen. En välttämättä tarkoita tällä ketään henkilökohtaisesti mutta muutamien jutut vaan kuulostavat vähän tältä. Jos asia ei ole näin, elkää vetäkö hernettä nenään :)

Jampsu sanoi:

Sanon vaan, omat tavarasi kannat. Vai meinaatko ostaa palvelijan itsellesi armeijan ajaksi? enempi rahaa jos on, niin ostat itsesi pois.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Katabolic sanoi:
On IMO aika huolestuttavaa jos alle parikymppisenä ei ole muuta elämää kun treenaaminen. En välttämättä tarkoita tällä ketään henkilökohtaisesti mutta muutamien jutut vaan kuulostavat vähän tältä. Jos asia ei ole näin, elkää vetäkö hernettä nenään :)

Mielestäni yhdet hienoimmista asioista mitä elämällä on tarjota on kaunis vartalo ja hyvä fyysinen kunto. Molemmat on saavutettavissa, joten tässä vaiheessa elämää minulla ei ole todellakaan ole parempaa tekemistä kuin saavuttaa näitä molempia. Treenaaminen on fyysisesti ja psyykkisesti niin raskasta ja nautinnollista että välillä tuntuu näiden tavotteiden olevan liian helposti saavutettavissa. Tykkään myös kiduttaa itseäni kieltämällä _kaiken_ hyvän syömisen, olen varma että turhat halut on mahdollista poistaa.

Ennen sitä piti pitsaa ja karkkia makunautintona, nykyään meinaa tulla tippa linssiin kun pääsee kerran viikossa maistamaan ruisleipää tai 80%:sta tummaa suklaata :)

Aika paljon tuo painon nousu tai lasku riippuu palvelus paikasta..
Velipoika JOUTUI kuljetukseen... pelannut jalkapalloa todella aktiivisesti 6vanhasta asti. vähintään jotain 4-5 treeniä viikossa. sanoi vaan että perkele kun sielä ei päässyt tekemään mitään päivisin vaikkka olisi halunnutkin ja ne vähäiset lenkitkin mitä oli oli kuulema sellaista tasoa että kun muiden kunnon mukaan mentiin niin katteli matkalla kukkasia ja perhosia kun ei tarvinnut keskittyä itse suoritukseen kunhan vaan lampsi eteenpäin. painoa tuli siihen malliin että 10kg lisää ja voin ekaa kertaa kehasta että velipojalla on jo ihan kunnon ihrat mahn päällä... ei ollu paljoa siks päkistä tietoa :D eikä ollut kuitenkaan ihan pieni mies lihaksistoltaan. Kävi salilla sen mitä kykeni ettei liikkuvuus hirveämmin kärsinyt maalilla.

sitten taas toinen ääritapaus (työkaveri) painoa 78kg ja voisin vaikka vannoa että mies oli samoissa rasvoissa kuin Ugandalainen maratoonari elettyään koko ikänsä sillä kupillisella riisiä päivässä. oli se kyllä salillakin sen verran käyny että kyllä sillä voimaa oli jonki verran ja lihaksetkin erotti mutta sittenpä koitti iloiset sissimuona ajat Immolan sissikoulussa ja hoplaa mies palaa vuoden päästä 10kg pienempänä ja kirosi kuinka ne vähäset pienetkin lähti.. Kaikki vapaa-aika mikä jäi oli kuulema vain palauttelua uuteen raskaaseen päivään,viikkon,leiriin yms. ei kuulema käynyt paljoa punttisalit mielessä.
Tosin haetaanhan sinne vapaaehtoisesti mutta itsekkin olen kyseiseen paikkaan menossa ja painonnosto halut olisi mahtavat (painan vain n.93kg)
mutta pitäisi malttaa pitää itsensä siinä kunnossa että jaksaa sen vaaditun 2800juosta coopperissa. ja muutenkin jos tuon kokoiselta kaverilta lähtee 10kg pois niin miettii miten se itseltä karkaa kun on tämän kokoinen :itku:
voi olla että on suhteellisen kynis olo intin jälkeen mutta jospa sitten uudestaan alkais sen kunnon massan hankkimisen jos sellaisen 115-125 joskus painaisi 10-15% rasvojen kanssa.

cji sanoi:
Mielestäni yhdet hienoimmista asioista mitä elämällä on tarjota on kaunis vartalo ja hyvä fyysinen kunto. Molemmat on saavutettavissa, joten tässä vaiheessa elämää minulla ei ole todellakaan ole parempaa tekemistä kuin saavuttaa näitä molempia
Joo,mutta kyllä elämäs pitää olla muutakin....

Lainattu edellisistä kommenteista

-ei halua kotiin vkl lomilla
-ei rasvaa YHTÄÄN lisää kroppaan
-komea kroppa
-hyvä kunto

Missä terveys, sosiaaliset kontaktit siviilissä ??? (intissähän niitä saa :D )

No AINOA asia josta olen samoilla linjoilla on hyvä fyysinen kunto...
muut... :urjo:
Kaikki tosin "taaplaa" tyylillään... Silti...

:kuvia: kiitos ja asialliselta pohjalta..

kiinnostaa, koska vaikuttaa tarkalta/itsekuria
omaavalta teini-iän juuri ohittaneelta poikaselta..

Meinaan vain, kuten jo yllä mainittiin, pitäisi elämässä olla muutakin sisältöä kuin treenaus, vaikka se vallan erinomaista puuhaa onkin. Ja mielestäni esimerkiksi juuri ruokavalion suhteen, ei varsinkaan kasvavan nuoren miehen, pitäisi itseään kiduttaa, kuten kuvailit ja vähemmälläkin hifistelyllä varmasti tuloksia saavutetaan. Tämä on tosin vain minun mielipiteeni, jokainenhan taklaa tyylillään...

Tuosar:in yllä oleva postaus on allekirjoittaneen mielipiteitä(sekoilen näiden kirjautumisten kanssa)pahoitteluni.

Joo-o..itse ainakin laihduin intissä..tarkkaan en tiedä paljonko,mutta jotain 6kg about.Kyllä sitä aika laihana tultiin pois,kun se intin ruoka ei oikein mun massuun uponnut samaa nopeutta kuin joillakin. :( Intistä jäikin mieleen ainainen nälkä ja juokseminen,mut onneksi ohi. :)

neiti sanoi:
:kuvia: kiitos ja asialliselta pohjalta..

kiinnostaa, koska vaikuttaa tarkalta/itsekuria
omaavalta teini-iän juuri ohittaneelta poikaselta..

Noh, heitin jo hyvästit lisää kiristelylle tai ylipäätänsä kireänä pysymiselle kun vaikea sitä lihaa on natuna lisää saada ilman bulkkausta :( .

Siis lihaahan minulla ei ole vielä nimeksikään, aika pienissä rasvoissa olen vain oleskellut. Kuvassa 182/73/8%?, 2kk vanha, nyt painoa 3kg enemmän ja lisää tulossa kun aloin vanhoja lihoja pakkaamaan takaisin.
http://koti.mbnet.fi/cji/kuva1.JPG

Eli ei se intti enää lihomisen kannalta pelota, lähinnä pyrin nyt kehittymään siellä (jos mitenkään mahdollista niiden ruoalla).

cji sanoi:
Noh, heitin jo hyvästit lisää kiristelylle tai ylipäätänsä kireänä pysymiselle kun vaikea sitä lihaa on natuna lisää saada ilman bulkkausta :( .

Siis lihaahan minulla ei ole vielä nimeksikään, aika pienissä rasvoissa olen vain oleskellut. Kuvassa 182/73/8%?, 2kk vanha, nyt painoa 3kg enemmän ja lisää tulossa kun aloin vanhoja lihoja pakkaamaan takaisin.
http://koti.mbnet.fi/cji/kuva1.JPG

Eli ei se intti enää lihomisen kannalta pelota, lähinnä pyrin nyt kehittymään siellä (jos mitenkään mahdollista niiden ruoalla).

Nyt kuulostaa normaalilta, tosin kaikkihan saa tehdä kuten haluaa, mutta on intistä mukava käydä lomilla kattomassa tyttöystävää ja/tai kavereita...
ja syödä joskin terveellisesti, mutta JOSKUS napostellakkin, koska harvoin napostelu ei tartu... (Itse kokemia totuuksia :D )
VARSINKAAN jos/kun
treenaa todella intensiivisesti, jonkalaisen kuvan saa sun jutteluista ja kuvasta...
tsemiä inttiin, kyllä se vituttaa, mutta suurin osa sen läpi kahlaa :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom