The Protocols kohdassa tuolla sivulla on ohjeet eri treeniajoille. Jos syö kolme ateriaa niin muistaakseni puolet suositeltiin syömään treenin jälkeisellä, eli se jättäisi toiset 50% jaettavaksi kahdelle jäljelle jäävälle, eli ei nekään mitään ihan pieniä ole. Itse en ihan niin orjallisesti noudattanut Berkhanin ohjeita. Söin 3x päivässä 8h ajanjaksolla, treenipäivinä otin reilummin hiilaria ja vapaapäivinä vähemmän. Kaloreita en alkanut laskemaan koska en ota tätä ihan niin tosissani.
Mietin, että kun tuo treenin yhdistäminen työhön ja noiden kahden yhdistäminen tällaiseen pätkäpaastoiluun on tosi haastavaa vuorotyöläisellä, niin pitäisikö vaan treenata vapaapäivisin, niin silloin ainakin pystyisi kohdistaa iltaan ton treenin? Inhoon kyllä tota iltatreenaamista kun oon vähäsen aamuvirkumpi ja saan enemmän irti treenistä/lenkistä aamuisin.
Mun tapauksessa toi tarkottais sitä, että jos söisin jo aamupäivästä/iltapäivästä treenin jälkeen 50% päivän kaloreista, se tekisi 700 kcal (14000 kcal dieetistä). Illaksi jäis vaan 350 kcal + 350 kcal. Joten tää ei toimi jos treenaa aamulla, joten se olisi melkeempä pakko sitten treenaa iltapäivästä/illasta. Uni tulisi hyvin jos saisin syödä ton 700 kcal "iltapalaksi".
Jotenkin haluaisin keksiä jonkun toimivan systeemin, jotta voisin treenata aamupäivästä, mutta ei taida onnata.
Ajattelin myös laskea kalorit valmiiksi, eli kehittää jonkun ruokavaliorungon jota sitten noudattaa niin ei tartte arpoa että söikö liikaa tai liian vähän. En haluaisi myös päivällä syödä hiilareita, ettei paasto katkea.
Onneks mulla on vielä aikaa miettiä tätä toteutusta, mutta alkaa näyttää siltä, että kallistun jonkinnäköiseen pätkäpaastoon.
Shrimpin kuvioon mun mielestä sopii warrior ja leangains todella huonosti, johtuen aamutreenistä ja kaksivuoro työstä.
Suosittelisin tiputtamaan dietatessa mahdollisimman vähän kaloreita ja säästämään kaloreita päivän viimeiselle aterialle niin nälkä pysyisi tiessä.
Se etten sinulle tätä suosittele tuskin muuttaa mielipidettäsi, mutta tuohon kuvioon en vaan nään tästä mitään apua.
Tää työ on kyllä suurin ongelma, kun en edes pääse syömään silloin kuin haluan, vaan joudun menemään tiettyjen kaavojen mukaan pitkälti. Täytyy muuttaa toi treeni ajankohta iltaan.
Meillä on töissä muutama (normaalipainoisia) jotka onnistuneesti tiputtivat paljon kiloja tolla menetelmällä. Silloin lähti kiinnostus tähän, kun muutenkin tykkäisin syödä vaan 3-4 kertaa päivässä 6 kerran sijaan. Jos muutkin niin minäkin, tosin nämä henkilöt eivät treenaa tietääkseni ollenkaan, eivätkä muutenkaan harrasta minkään sortin urheilua.