Kehon nopea vanheneminen
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Onko tästä oikeaa näyttöä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kehon nopea vanheneminen
Kehon nopea vanheneminen
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Onko tästä oikeaa näyttöä?
Ainakin siinä bbc dokumentissa oli mielestäni, että siihen kuuluu aika vahvasti se kalorien rajottaminenki. Eli tuskin kauheaa määrää ryppyjen estämistä tapahdu vaikka paastoaakin sen 16h päivässä.
että 16h jälkeen yli 50% energiasta käytetään aminohapoista (ts. paastotilassa lihaksista palaa enemmän kun rasvoista).
Hei,
Olen lukenut tästä paljon IF:stä paljon, mutta yksi asia mikä askarruttaa on rasvan määrä per päivä. Ymmärsin vissiin oikein, että treenipäivinä vähemmän ja välipäivinä kaloreita enemmän rasvoista? Mutta kuinka paljon suositellaan/te itse syötte rasvaa päivässä?
Onko jotakin suositusta esim. 1g/per painokilo per päivä (miten treeni/välipäivien erot?) tai muuta tälläistä?
Osa teistä tuntuu syövän todella vähän rasvaa ja toiset taas vähän enemmän?
Pätkäpaastoilua kokeillaan täälläkin, tuolla leangains 16/8-tyylillä suurinpiirtein koitan mennä ja tavoitteena karistaa sellaiset 40 kiloa...
Muutama kysymys asiaan liittyen:
- Oleellisempaa lienee paaston pituus, ei niinkään tuon syönti-ikkunan? Eli jos jonain päivänä menee syömiset "pitkäksi", niin se ei niin haittaa kunhan päivän viimeisen ja seuraavan päivän ensimmäisen ruokailun väliin jää se ~16 tuntia?
- Onko makroilla niin väliä kun koko ajan on tarkoitus mennä miinuksilla? Lähinnä rasvan ja hiilarin suhteen, proteiinia tarkoitus syödä vähintään se 1,5 kiloa / rasvaton painokilo.
Punttireeniä tulee kolme kertaa viikossa (ma-ke-pe) yksijakoisella viikottaisella progressiolla, ja välipäivinä palauttavaa lenkkiä mallia reipas kävely tai hölkkäily (ti-to-la). Treenaan aamuisin (0600-0700) ja syömingit alkaa siinä 11-14 aikoihin, vähän päivästä riippuen. Olen nappaillut BCAA:ta ennen ja jälkeen puntin, sekä välillä lenkkeilynkin päälle, ihan miten on kulloinkin tuntunut. Tämä lienee ihan OK suunnitelma, vai onko tuossa jotain korjattavaa?
Astut vaakaan samaan kellonaikaan aamulla heti herättyäsi rakon tyhjennyksen jälkeen ?
Kävin perjantaina juomassa ja paino nousi 3.5kg sunnuntaihin mennessä Olin alkoholin nauttimispäivänä päivänä 1000kcal plussalla 500kcal seuraavana. Nyt olen ollut noin 1000kcal miinuksilla joka päivä, mutta paino jatkaa nousemistaan ja on noussut noin yhteinsään noin 5.5kg. Mikä tarkoittaa että, olen kohta samoissa lukemissa kuin kaksi kuukautta sitten olin. Olen laskenut kalorit ja paino laski tasaisesti tuon kahden kuukauden jakson ajan, mutta nyt randomisti paino alkoi vaan nousemaan. Melkein mietityttää laiduinko ollenkaan vai oliko pelkkiä nesteitä ei nimittäin näin paljoa voi mitenkään voi laittaa random heittelehtimisen piikkiin.
Uskomattoman demoralisoivaa tällänen kovalla dietillä. :(