Kiva linkki. En ihan saanut johtoajatuksesta kiinni, miksi osoitit tämän minulle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan koittanu vetää offia läpi IF tyylisellä syömisellä?
Mietin vain, kun Hulkki totesi yhdessä kirjoituksessaan, että IF ei olisi optimaalinen tapa lähteä rakentamaan lihasta.
Onko turvallista yhdistää tämä pätkäpaasto ketoosidieetin kanssa?
lueskelin tossa eat stop eat-kirjan pätkäpaastoiluun liittyen. Varsinaisesti en dieetillä ole, mutta tieteenvalossa olevien hyötyjen johdosta olen mielenkiinnosta testannut em. paastotyyliä nyt 3 viikon ajan. sunnuntain olen valinnut paastopäiväksi. Ajattelin vastedeskin noudattaa samaa tyyliä, olin sitten bulkilla/dieetillä/ylläpito kaloreilla.
Ihmeen helppoa koko homma, ennen ekaa paastoa kuvittelin että nälkä on karmiva sekä olo vetämätön, päin vastoin nälkä ei edes vaivannu ja olo oli "skarpimpi" kuin yleensä ihan koko ajan, tämä ajatuksen terävyys ja pirteys oli suurimmillaan siinä 20-24h paaston kohdilla jolloin sitten taas katkaisin paaston.
Hyvää breikkiä kropalle ja ruoansulatuksellekki antaa välillä sen levätä siinä missä kehonkin eikä tunge koko ajan pöperöä suuhun.
Kokonainen paastopäivä? Alko vähän kiinnostamaan nämä "tieteenvalossa olevat hyödyt". Viittitkö kertoa vähän lisää ni ehkä innostun sen verran , että hommaan ton kirjan tai jotain.
eikö jotkut asiantuntijatkin juuri 5-2 syömistä ole hehkuttaneet.. sama ideahan tuolla 24h paastollakin saavutetaan mun mielestä.. eli juuri pakkiisin mainitsema suuri kalorivaje, joka mahdollistaa muille päiville isommat kalorit, mikä taas sopii monelle paremmin kun saa treenipäivinä laittaa sitä ruokaa koneeseen..
5-2 noina paasto päivinä nautitaan noin 600kcal mitkä tulee pitkälti proteiineista. Ja mutuillen väitän että 24h paastossa ei vielä tapahdu lihaksen muuttumista energiaksi
Muistelisin jossain nähneeni, että vaatii 3 pv:n paaston ennen kuin liha alkaa palaa.
Lyhyesti: 2000 kcal normisti syövä vetää treenipäivänä 6 ateriaa 3000 kcal ja lepopäivänä paastoten 1000 kcal....toimiiko?