Aivan joo, puhuit leangainsista.
Harvinaisen kätevä kyllä tämä http://www.1percentedge.com/ifcalc/ :dance:
Harvinaisen kätevä kyllä tämä http://www.1percentedge.com/ifcalc/ :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan siitä jonkilaiseen, mutta cuttaukseen lähinnä käytetäänAivan joo, puhuit leangainsista.
Toimiikos toi leangains muuten pelkästään dieetille, vai onko siitä myös massanlisäykseen?
PWO, BCAA, l-glutamiini, mikrot, musta kahvi jne... voi vedellä ennen paastotreeniä, mutta mitään sen kummemmin kaloreita sisältävää ei ainakaan mun tietääkseni ole tarkotus vetää ennen treeniä. Tämä siis sillä oletuksella ettei ole sijoittanut treeniä keskelle syömisikkunaa.
Eli mitä yritän sanoa on, että mikään katabolia ei ton aamutreenin aikana ole iskemässä vaikka ei sitä ennen heraa yms. vetäisikään.
Joo, kaikki ei sovi kaikille. Ite vuorostaan jaksan aamusalin käytännössä aivan yhtä hyvin kuin muulloinkin vaikka edellisestä ateriasta treenin alkaessa on ~ 18 tuntia.
Onhan siitä jonkilaiseen, mutta cuttaukseen lähinnä käytetään
http://pätkäpaasto.fi/leangains/
Itse olen nyt dieettiä vetänyt -20 / 0 periaatteella eli lepopäivinä -20 prosenttia kulutuksesta kalorit ja treenipäivinä kulutuksen mukaan. Ajattelin jossain vaiheesa ruveta vetämään - 15 / +25 tai vastaavaa recomp. Jos pääsisi johonkin 0.5 kg - 1 kg massanlisäykseen per kuukausi, jos saisi minimoitua rasvan kertymisen ja maksimoitua lihaskasvun. En itse ainakaan jaksa enää ikinä mitään sikabulkkia ruveta vetämään, jonka tuloksena syntyneitä läskejä saa sulatella vuoden päivät. Normibulkilla varmasti lihastakin saa enemmän, mutta itse en jaksa enää sitä että normaalit vaatteet ei sovi kunnolla ja on muutenkin sellanen pöhöttönyt ja läski olo, vaikka alla tietysti olisi sitä lihasta paljonkin.
Joo kaikkihan me ollaan yksilöitä. Olen pitäny kalorittomana tuon paaston. Treenin aikana toki jotaki aminoita koneeseen. Kuka nuista amino määristä oikeasti osaa sanoa mitä kestää ja kuinka paljon. Siksi olen ollu pelkän mustan kahvin ja veden kanssa.
Vulgrim: Nyt ku kukaan ei tätä kysymystä näe niin mitä tarkotat mikroilla? :D :D :D (ps. elekää viittikö v...uilla tästä. ;) )
Vulgrim vetää parit mikroateriat paastoaamuina.
Vulgrim: Nyt ku kukaan ei tätä kysymystä näe niin mitä tarkotat mikroilla? :D :D :D (ps. elekää viittikö v...uilla tästä. ;) )
Tuli ihan mielenkiinnosta mieleen, voiko purkkaa kiskoa ihan mielin määrin paastonki aikana, koska eikö niissäkin ole kaloreita, mutta katkaseeko purkka paaston? :D
Tässä ihan hauska pikku apuväline pätkäpaastoiluun:
IF Calculator
Kyllähän nuo makrot sopii IF:ssä laittaa ihan itselle sopivalle mallille. Näen kyllä tuon makrosyklittelyn erittäin järkevänä siinä vaiheessa kun rasva% on niissä lukemissa, joissa sen suunnilleen haluaa pitää - ja silloin kyllä raakamaidot lepopäiville. Ja mikä ettei myös tuossa maltillisessa massan kasvatuksessa.
Itse polttelen läskiä verrattain matalilla hiilareilla vielä toistaiseksi.
vai tämmönen?
onks joku käyttänyt tätä ja tän makrojakaumaa?
laskin itelleni kalorit 1400/2200 ja sitten päätän ite makrot -> poteiinit aina samat eli n.127 ja treenipäivälle se heraprotsku ku siitä en oo vielä ajatellut irtautua. Rasvat lepopäivinä korkeemmat ja treenipäivinä sit enemmän hh.
tähän asti en oo ainakaan yhtäänlaihtunut, mutta olenkin syönyt TODELLA HYVIN. ;) - tuskin lihonutkaan olen, mutta jo aiemmin tuli hiukan pläskiä joten niistä tahtois eroon.
tää ajankohta nyt vaan ei taas täsmää ku ens viikolla viikonloppureissua(seliseli) naisten kanssa. - muuten oon ollu alkotta yli 2kk silloin.
nyt just kauuuheeee flunssaräkätauti päällänsä(3vrk kohta täynnä), mutta en oo sentään revennyt mässyttämään mitään sokerihöttöjä; eilen muutaman palan ruuan lisäksi tummaa 70% suklaata. muuten kyllä on menny ravintoa yli kulutuksen, ettei vaan ravinteet jää saamatta. - treenitaukoa torstai-illasta asti. ja varmaan vielä huominenkin, vaikka kuumetta ei oo yhtään ollu.
vähän toi BP arveluttaa, koska siitä kuitenkin tulee kaloreita 100-200 kahdessa annoksessa, mutta ei sen nyt insua kauheesti pitäs heilauttaman?? - aaattelin toisen(siis aamun ekan klo5) jättää pois vähäks aikaa ja katsoa miten sujuu.
en mä kauheen tiukkaa dieettiä halua vetää; tarkoitus olis vaan syödä edelleen hyvin, treenata ja pitää helppo ateriarytmitys, ku ärsyttää ottaa töihin mukaan 2-3 evästä.
muoks: tänään taas lammasta(kypsänä 150g) + kurkkua+tomaattia+salaattia+valkosipulia klo 14 aikaan
(aamulla mennyt kaksi BP-kahvia voilla(n.20g) ja MCT-öljyllä)