Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko jotain parannusehdotuksia?
Prodea riittää kyllä, mutta ilman kaloreita ei lihasta voi silti rakentaa. Tuohan olisi vähän niinkuin pienoisdieetti kun vetää protskua, mutta miinuskaloreita :DMonkeyn jutussa on pointtia, mutta minä taas olisin (jonkinasteisen) syklittelyn kannalla. Jos treeni- ja lepopäivän ero ei ole todella dramaattinen (tyyliin 3000kcal vs 500kcal), niin kyllä siinä syklittelyssä ideaakin on. Protskun määrä pidetään lepopäivinäkin korkealla, niin rakennusaineita riittää ja treenipäivien extrakalorit otetaan hiilareista, jolloin menevät parempaan käyttöön.
Nopea kysymys:
Onko hyvä idea sekoittaa treenibuusterin sekaan bcaa:ta ennen paastotilassa vedettyjä aamutreenejä? Käytännön pakosta täytyy toisinaan treenata kuuden maissa.
Prodea riittää kyllä, mutta ilman kaloreita ei lihasta voi silti rakentaa. Tuohan olisi vähän niinkuin pienoisdieetti kun vetää protskua, mutta miinuskaloreita :D
Mitä järkeä tehdä IF jos se tuottaa ongelmia? ^^ Ei ne tunnit ole mitään tarkkoja rajoja, syö vaikka 2 tunnin ikkunalla tai 12 tunnin ikkunalla, lopputulos sama. Itse teen IF sen takia melko pienellä, yleensä n. 3 h ikkunalla koska tykkään treenata paastonneena ja sitten treenin jälkeen syön itseni koomaan ja menen nukkumaan, toimii mulla
Ite sanoisin että kerta proteiinig kunnossa ja jos treeni sujuu sen verran mitä se dieeteillä muutenkin sujuu ni antaa mennä vaam. Mites tuo on tuo että jätetään kaloreihin tahallaan pudotusvaraa myöhemmäksi, onko sillä muka jotain väliä tutkitusti? Jos henkilöt a ja b on kumpiki 70 kiloa ja 1000kcal/vrk miinuksilla ni eiköhän laihdu ihan saman verran huolimatta siitä millä kaloreilla on siihen asti menty. Kalorimäärän pudotusvaraasa toki voi olla muita pointteja kuten se että suojellaan lihasmassaa dieetin alkupuolella yms mutta se laihtuminen varmaan kuitenki samanlaista?
Jos tuntee selviävänsä hengissä dieetistä noin vähillä kaloreilla eikä jatka hirmu pitkään yhdellä kertaa ni mikäs siinä, saapahan äkkiä alta pois ja jos vähän lihaa lähtee ni tulee kyllä hujauksessa takasikin jälkeenpäin.
Edit; viittaa JanneR:n vastaukseen lastenvaa'alle