Intermittent Fasting - Pätkäpaasto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^Vettä juon kyllä aneemisesti ja juon siihen päälle kahvia useamman kupin duunissa päivän aikana.. Melko hasardi combo ja nyt täytyy tuohon alkaa kiinnittää huomiota. S.

Ei se kahvi nyt ole niin ihmeellinen "nesteenpoistaja" mitä ehkä yleisesti annetaan ymmärtää. Porukkaa lulee tyyliin että kahvia juomalla voi tappaa itsensä nestehukkaan.

Itse vedän silleen että aamulla otan klo7.00 10g heraa ja 11.00 10g heraa klo15.00 30g hh+15g öljyt, ennen treeniä ja treenin aikana klo 17.00 intra jossa 10gMonster Amino,5g sitrulliinimalate,1g HMB,5g L-ala,10g glutamiini. Ja sit loppuillan aikana syön tasaisesti loput makrot. Ja suolavettä menee se 3-5 litraa päivittäin helposti kun sekoittelen noi drinksut ja muut tohon suolaveteen.

Tämmöinen systeemi toiminut ainakin itellä kun puolen vuoden aikana paino tippunut 23kg ja rasvaprossa tippunut 30% nyt 10% ja vyötärö nyt 72cm kun oli aloittaessa 105cm.

Heh, tässä hieman jonne ajatus teille.

Onko ihan mahdoton yhtälö, että koska paastoaikana kasvuhormonitasot nousee kuitenkin merkittävästi (24h paastossa miehillä 2000%?), niin tämä voisi näkyä vaikkapa parrankasvuna? :D

Tuli vaan mieleen, että mun on yleensä ollut ennen todella vaikea kasvattaa partaa, ja jos edes yritin niin tuloksena oli kuukauden päästä kasa epämääräisiä ihokarvoja jotka näytti vaan epäsiistiltä häpykarvoitukselta, mutta nyt 9kk IF.än jälkeen kokeilin asiaa taas huvikseni, ja parta näyttää jo ihan semi-miehiseltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Se on myös mahdollista.. Olen viimeaikoina tuntenut outoa kihelmöintiä sukuelimissä, sekä aamuisin havainnut merkillisiä märkiä laikkuja boksereissa&lakanoissa.. en kuitenkaan usko sen olevan virtsaa.. hmm.

^ Se on myös mahdollista.. Olen viimeaikoina tuntenut outoa kihelmöintiä sukuelimissä, sekä aamuisin havainnut merkillisiä märkiä laikkuja boksereissa&lakanoissa.. en kuitenkaan usko sen olevan virtsaa.. hmm.
Tuossa iässä on vielä ihan normaalia, että karvoitus leviää ja tihenee eri puolilla kehoa. Voit parin vuoden päästä esimerkiksi löytää selästä sinne kuulumatonta uutta pöheikköä :)

Onko paastolla vaikutusta plussilla? Tai oikeastaan tarkoitan, että paastoajalla tarkemmin?

Esim henkilö 1 syö 5 tunnin sisään kaksi ateriaa, joista treenin jälkimmäisessä on paljon hiilaria. Kun taas henkilö 2 syö 8 tunnin sisään 4 ateriaa ja kaikissa on hiilaria.

Leikitään nyt, että henkilöillä on täysin samat macrot, kalorimäärät ( molemmat plussilla ) ja muut lähtökohdat.

Toinen paastoaa enemmän, ja syö kunnon hiilarilaakin kerran päivässä, toinen taas tasaisemmin jne jne. Mitä eroja näillä kahdella menetelmällä on jos oikein suurennuslasin alle katsoo?

Tässä on näitä tyhmiä juttuja mitä olen miettinyt mutta tiedäs sitä vaikka jotain järkeäkin mukaan sattuisi tulemaan :wtf:

Morjens,meinaan alottaa ton leangains ruokavalion .Mutta mieltäni askarruttaa,se että voinko vetää kuitenkin palautus juoman treenin jälkeen?miten jengi toimii? kiitti

Morjens,meinaan alottaa ton leangains ruokavalion .Mutta mieltäni askarruttaa,se että voinko vetää kuitenkin palautus juoman treenin jälkeen?miten jengi toimii? kiitti

Oletko lukenut mitään aiheeseen liittyvää netistä/LG.n omilta sivuilta? Jos olet niin et kysyisi tuota, joten lukemaan ihan itse nyt.

6 viikkoa tätä takana RPT:n kanssa. Paino ei ole liikahtanut suuntaan tai toiseen, mutta joka treeneissä on saanut kyllä lyödä lisää rautaa tankoon, ja sama suunta tuntuisi jatkuvan. Jotain on ilmeisesti tullut tehtyä oikein?

Lähinnä kyselin yleisesti teidän kokenemmpien mielipidettä siitä,että jos seuraan tuota ruokavaliota mutta otan kuitenkin palautus juoman

Lähinnä kyselin yleisesti teidän kokenemmpien mielipidettä siitä,että jos seuraan tuota ruokavaliota mutta otan kuitenkin palautus juoman

No riippuu miten treenaat. Jos treenaat aamulla ja vedät sen perään palautusjuoman katkaiset paastotilan joka on tuossa koko hommassa aika isossa roolissa. Eli tee niinkuin ohjeistus sanoo äläkä sovella.

No jos sä nyt osaat omilla aivoilla ajatella ollenkaan, niin se on ihan se ja sama katkasetko treenin jälkeen paaston palarilla vai kiinteällä ruualla. Ite otan treenin jälkeen palarin, ja palarista tunnin sisään syön päivän isoimman aterian.

Suositut

Back
Ylös Bottom