Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
TREENIHANSIKAS-KISSA (mukaelma saapasjalka-kissasta)

Monia vuosia sitten eli treenari, jolla oli kolme poikaa, punttipenkki, koira nimeltä Hulk ja lisäksi vanha, omituinen kollikissa, nimeltä Tomi. Pojat treenailivat, Hulk-koira kantoi suussa käsipainoja, ja Tomi-kissa pyydysti rahkapurkkeja sängyn alta. Kun treenari kuoli, sai vanhin poika punttipenkin, toinen koiran ja nuorimmalle, Mike-nimiselle pojalle jäi vain Tomi-kissa. ”Kissa!” tuhahti nuorin poika pettyneenä. ”Hyvähän jätkien on, mutta mitä vittua teen katilla? Sama tyypittää vähän Impaled Nazarenea ja juoda verta. Kissa kuunteli tarkkaavaisena, pyyhki amisviiksiään ja alkoi puhella: ”Kuulehan minua, teetä mulle uudet rusakon kokoiset treenihanskat, jolla kehtaan mennä salille + hommaa Viivi Avellanin puh.nro, niin saat nähdä ettei tullu hassumpi perintö ollenkaan.” Treenarinpoika hämmästyi, mutta rauhoittui pian, kun sai täyden winstrol-piikin olkapäähän.

Niin kissa sitten lähti uudet hanskat kädessään kohti Mayor´sia. Laukkuun Tomi-kissa survoi bwuaaahah-makuista rahkaa ja 4,2 dl kaurahiutaleita. Se saapui Kaivopuistoon, jossa rahkan houkuttelema iso ja perso kani nimeltä JJJ loikki vastaan. ”Annahan juippi sitä rahkaa, mulla on mälli päällä, ja vaimon rakastamat karvajalat!” Tomi-kissa kuitenkin läimäytti laukun kiinni ja iski vasemman hypotalus-lihaksen voimalla JJJ-kanin kuoliaaksi. Sen jälkeen Tomi-kissa jatkoi suoraa tietä Mayor´sille.

Kuntosalin henkilökunta ihmetteli treenihanskaista kissaa, joka osasi puhua ja päästi sen sisään. Herrani ammattikehonrakentaja-Miken nimissä minulla on kunnia lahjoittaa omistajalle iso kaniini, jolla on upea säärikarvoitus. ”Vie herrallesi
kiitokseni, ja uusia venäläisiä piikkipäitä”, totesi omistaja Colemanni
Kerta toisensa jälkeen Tomi-kissa toi mitä upeimpia lahjoja ja itsensä Viivi Avellanin omakätinen nimikirjoitus Tomi-kissan palleissa herätti kunnioitusta. Hänestä tuli omistajan uskottu

Kerran Tomi-kissa sai tietää, että omistaja aikoi mennä joen varteen sekoittelemaan uusia metandieoni-nimisiä pillereitä kaurapuuroon. Tomi-kissa kipaisi kotiin treenarinpoika Miken luo minkä tajunnan räjäyttämiksi treenatuilla pohkeillaan ennätti. ”Jos kuuntelet nyt neuvoani, on onnesi taattu. Mene joelle uimaan siihen kohtaan, minkä sanon sinulle. Loppu jätä mun huoleksi.” Mike kuunteli vielä Sepulturaa yhden biisin, ja teki työtä käskettyä. Kun omistaja sekoitti kuuluisaa puuroaan, kissa juoksi paikalle ja huusi: ”Voi Colemanni, herrani-Mike on uimassa, ja ilman teidän kuuluisaa puuroanne hän ei jaksa uida mega-giga-rusakon kokoisilla lihaksillaan. Colemanni heitti virtahevon kokoisen uimarenkaan ja puuroa Mikelle. Loppujen lopuksi Mike pelastui ja kun Colemanni katsoi häntä, juolahti hänelle mieleen, että hän voisi hyvinkin saada uuden treenikaverin, sekoittelemaan mömmöjä ja treenaamaan Wolfille. Mike nousi Colemannin limusiiniin.

Mutta Tomi-kissa juoksi edelle, ylen tyytyväisenä ja se saapui suurelle ulkoilmasalille, jossa oli toistatuhatta kynäniskaa treenaamassa. Kissa huusi: ”Hei ihmiset, kelle tämä sali kuuluu?” ”Suurelle Wintikalle”,nämä vastasivat ”Kuulkaahan, Colemanni ajaa tästä pian ohitse. Jollette sano hänelle, että tämä niitty kuuluu Ammattikehonrakentaja-Mikelle, teidät hakataan Riitta Uosukaisen-kokoisilla lihaksilla kappaleiksi, ja bannataan ikuisiksi ajoiksi pakkotoistolta!” Näin toistui useita kertoja, ja kun Colemanni ja Mike ajoivat limusiinillaan tökkien vuorotellen toistensa olkapäihin sustaretardia, kynäniskat huusivat kaikkien salien kuuluvan Ammattikehonrakentaja-Mikelle. ”Onko tämä kaikki tosiaan sun?”, kysyi Colemanni sustan-katkuisella äänellään. ”Joo, joo, vitun pelle! Ekkö oo sitä tienny.. Vitun kusipää, pistä edes pentagrammi roikkumaan ja Deicidea paukkumaan!”. Mike oli kuitenkin ihmeissään, koska hän ei omistanut edes käsipainoja, saati sitten kaikkea tätä omaisuutta.

Vihdoin Tomi-kissa saapui suuren Wintikan talon eteen. Imarreltuna Wintikka päästi kissan sisään, ja kissa ryhtyi puhumaan: ”Kansan keskuudessa puhutaan, että te pystytte syömään 14 kpl antiloopin kokoisia kerroshampurilaisia, ja treenaamaan samalla pohkeet loppuun asti räjäyttämällä lihaskasvun. Minä saatan tuskin uskoa sitä.” Wintikka kuitenkin näytti, mistä isot miehet on tehty ja popsi purilaisia samalla kun teki spagaattia pohjeprässissä. ”Mokomaa en ole koskaan nähnyt! Puheet pitivät paikkansa, mutta mulle on myös kerrottu, että te voitte hätätilassa syödä 0,5kg DNP:tä ja laihtua peltohiiren kokoiseksi ja sulloutua Viivi Avellanin rintavälykseen.. taitaa olla mahdotonta?” ”Mahdotontako? Wintikka totesi puppelipojumaisella-äänellään. Hän veti kerralla koko kilon pussin DNP:tä ja laihtui päästäisen kokoiseksi. Silloin Tomi-kissa loikkasi ja löi Wintikan kuoliaaksi. ”Bwuaaaaaaahahaaah!”, nauroi Tomppa.

Sillä välin Colemanni ajoi pihaan. Tomi-kissa, joka odotti seuruetta portailla, kiiruhti alas ja avasi auton ovet.”Tervetuloa Ammattikehonrakentaja-Miken treenihuvilalle.” ”Onko tämä kaikki sun?, kysyi Colemanni. ”Oota, mä mä moshaan just vitun pelle... niin joo.. onhan tämä kaikki mun”, Mike totesi häränverta suupielissään. He saapuivat sisälle ja Colemanni ihasteli ruiskujen määrää, ambulleista koottuja linnoja ja olipa olohuoneessa oma laboratoriokin. ”Alkaisitko mun ka treenaan, ku oot vitun kova hemmo ja sulla on kivoja lääkkeitä? Mä voin sit tutustua rauhassa faktoihin, ja opettaa sua diettaamaan 250-kiloiseksi. Mike! .... Mike...! ”Niin mitä.. häh..? Mä paukutin just pioneereilla Cannibal Corpsen uusinta settiä.. Vitun hyvä, jalat poikki vaan, ja vittu saatana!.. joo alan mä sun ka treenaamaan. Mulla on tosin oma tuotanto yhtä suuri kuin vastasyntyneellä lapsella.” Bwuaaaaaaaahahahahhhaaaaaa!, repesi Tomi-kissa.

Näin Mike sai treenikaverin ja hienot omaisuudet. Tomi-kissa jatkoi rahkapurkkien pyydystelyä ja odotti iltaisin Viivi Avellania, joka nappasi hänen kiveksensä aina suuhun yhtä terhakkaasti. Sen pituinen se.
:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taidat olla jonkin sortin taikametsästä tai harrastat roolipelejä...???et kai juokse metsän keskellä sellaset haluatkotyhmännäköiseksitarusormustenherrastahobbittinimeltäviljokorvat päässä???en olis tollasta stooria keksinyt ikinä...:lol2: :lol2: :lol2: :david:

Originally posted by lazki
Pain : Nyt pitäisi päästä tiukkaan kondikseen, vinkkejä ketoon?. Ketoa olen vedellyt nyt pari viikkoa, paitsi siitä olen ollut 10 päivää risteilyillä joilla joka päivä on tullut syötyä ihan saatanasti kaikkea ja keitto on maistunut. Tipuin myös kolmannen kerroksen kannelta pää edellä konehuoneeseen ja tippuessani naukkailin protskua, olutta ja thermogeenejä.

:kuvia:

Lost Soul: Mitä mieltä olette Suomen yleisestä turvallisuudesta niinkuin fyysisen koskemattomuuden osalta. Mulle
Tuli joskus koulussa välitunnilla sellainen 130kg fatso uhkailemaan mua. Ihan oikeasti - se katsoi mua pitkään kulmakarvojensa alta ja vaikka ei sanaakaan sanonut, niin [/B]tiedän[/B] että sillä oli tappaminen mielessä. Se näki ihan selvästi. Onneksi huomasin tämmöisen potentiaalisen välivaltaisen ihmisen ja osasin varautua, niin mitään ei onneksi tapahtunut. Vihaan väkivaltaa kaikissa muodoissa. Se on tuomittavaa. Onko täällä suomessa näin vähän rakkautta, kun kaikki viha puretaan
heti ulkomaalaisiin. Olin aika maassa kauan tuon tapahtuman jälkeen ja ostin masennuksissani puukonkin - jota käytän korkeintaan itseeni kun alkaa liikaa elämä riipaisemaan.
.
. (seuraava thread)
.
Nykyään mulla on aina stiletti, nyrkkiraudat, sähkölamautin, kyynelkaasua, teleskooppipamppu ja shurikeneja
takin taskussa. Mulla on oikeus puolustaa itseäni kaikenmaailman fatsoja vastaan. Jos se amis fatso katsookin mua
seuraavan kerran kun ollaan röökipaikalla, niin mä puukotan ja silvon sen niin pieneksi palasiksi, että tietää saaneensa
kunnolla turpaansa.

Joku: Rauhoituhan Lost Soul hieman. Ei Suomessa ketään käy päälle jos joku sattuu katsomaan toista silmiin röökipaikalla. Ehkä silläkin kaverilla oli samanlaisia epäluuloja sinua kohtaan, kun sulla on häntä kohtaan.

Lost Soul: Heh heh. Jätkähän alkaa heti haastaa riitaa ja kyseenalaistamaan mun näkemät selvät faktat. Te suomalaiset
olette tuollaisia kateellisia kännisiä riidanhaastajarasisti paskoja. Kyllä minä tunnen suomen oikeusjärjestelmän. Homma
on taatusti näin, että se fatso on ulkomaalaisviraston palkkaama moottoripyöräjengiläinen ja se koittaa jatkuvasti saada mua
rikkomaan lakia, jotta mut voidaan heittää pois maasta, ilmankos poliisi onkin alkanut kiertelemään aika ahekerasti tässä
koulun ympärillä. Ei olisi pitänyt paljastaa mun ihonväriä tossa edellisessä postauksessa. Olen saanut pakkiksen porukoilta
kymmeniä maileja, jossa mut uhataan tappaa... Että tämmönen korruptoitunut kateellisten paskojen maa tämä suomi on.

Aku-A: Tulkaa somalit kyytiin, mul on paljon cräkkii. Mennään metsään polttamaan sitä. Mitä mieltä olette? Jaa...
Muminastasi voisi päätellä, että teippi suun edessä on vaikeaa puhua. Minäpäs laulan teille piristävän laulan, jotta matka
sujuu rattoisasti:

Aku setä vittu se somaleita hakkaa
Rasisti somput steissiltä mettään nakkaa
Tuu kyytiin vaan ei oo huolenhäivää
Aku autolla kaahaa vaikka kokopäivää
Vihaväriraja on vaaleen ruskee
sama väri jota Aku ite perseestään puskee
Metsässä Aku somaleille sanoo: Vielä sais moraa keuhkoon...
Ryyppyillan jälkeen se somalit hakkaa
Tiiviisti ne muovipussiin pakkaa
Illalla Aku-setä pysäkillä kyttää
Aku huutaa: Kyllä sinimustat tykkää
Kiusaus... jotain...
Aku on selvä rasistien kunkku!
Jos ostarille ei pieni somppu hengaa
Ei Akukaan kiristä haulikon jenkaa.

Kädet ilmaan, housut alas.
Kyllä mora keuhkossa on paras
Somali: Älä sattuu!
Aku: Mutta kun tekee mieli! ...

Kuinka H-E-L-V-E-T-I-S oot keksiny noin repäisevän laulunpätkän:lol2: :worship: !

Originally posted by Kusimato
Kuinka H-E-L-V-E-T-I-S oot keksiny noin repäisevän laulunpätkän:lol2: :worship: !
Tuohan on Jammu Siltavuori - Pedofiilien kunkusta conffattu. Voi jumaleissöni, on kyllä melkonen imitaatio!:lol2:

Originally posted by Dragon
Mutta kun tekee mieli![/I]

Nijjoo nyt muistuu mieleen no loistava silti:thumbs:

VIIKINKI84: hei kertokaa miten saan nousemaan 200 penkistä??treenaanko pakaroita?jos yritäs 180kg tempast penkist ni tuuks aku-a varmistaa?jos syön plasmanlaajentajaa niin tuleeks mul niin paljo lisää voimaa etten saa kaupungil turpaani ku meen haastaan jollekin rumil kaljupäisil kavereil kenel on rumat mopot ja nahkaliivit mis on joku olematon teksti seläs,tyyliin joku mc bandidos..???

Originally posted by Deat
Tuohan on Jammu Siltavuori - Pedofiilien kunkusta conffattu. Voi jumaleissöni, on kyllä melkonen imitaatio!:lol2:

Kyllä vain, kaikki kunnia Apulannalle.

Iceman: Sieni-LOL!!! Mistä tämä juttu Viivistä ja kiveksistä on lähtöisin? Olen nähnyt sen monessa paikassa :lol2:

Viivi ja Tompan kivekset on ehdottomasti tämän palstan klassikoita:D Imitoitava puhukoot puolestaan...

Ostin eilen pizzan ja jätin herkkusienet pois, nii jospa jutut tästä järkevöitys...

:offtopic:

Ps. Miten kirjoitetaan analin liha oikein?

analiliha vai analliha vai kenties anali-liha

Tämä kysymys on mua askarruttanut vuosikymmenen..

Arvo Paperi:
Parannusehdotelma User Reputation-järjestelmään!

Nyt kun ollaan viimein saatu tänne pakkikselle tämä hieno kauan kaivattu reputation-arvostusjärjestelmä (kiitos Tomi ja muut mahtavat moderaattorit :worship:, )niin minulla olisi muutama parannusehdotus järjestelmän hyödyntämiseen. Nyt kun minä olen näköjään nuita rispektejä saanutkin jo ihan mukavasti asiallisten ja hauskojen kommenttieni ansiosta, niin olisiko mahdollista laittaa jonkinlainen ranking-lista tohon pakkiksen pääsivulle, josta jokainen näkisi kuka täällä antaa asiallisimmat kommentit ?

Sitten olisi aika hienoa, jos aina silloin kun minä tai joku muu asiallisia kommentteja antava arvostusta saanut henkilö kirjautuu sisään, kuuluisi vaikka jonkinmoinen fanfaari tai joku juhlava melodia (vaikka porilaisten marssi) ja ruutu välkkyisi siten ettei varmasti keltään pakkislaiselta jäisi huomaamatta, että nyt on asiantuntija saapunut paikalle.

Tiedän toki, että tämä on aika paljon pyydetty :worship: , mutta tämä kannustaisi minua ja muita jatkossakin antamaan asiallisia kommenteja ja hyviä neuvoja.

BTW: olen nuita respektejä jo jaellut ympäriinsä ja mielelläni otan niitä vastaankin. Mielestäni olen aina pyrkinyt olemaan asiallinen, enkä ole mennyt juuri ikuna henkilökohtaisuuksiin, vaikka monesti on niin himpskatisti harmittanut paarikellot ja muut häiriköt...

Hulk:
Minua ei kyllä voisi juuri vähempää kiinnostaa jotku reputation pojot. Kyllä se maine ja arvostus pitää ansaita salilla kyykkäämällä, eikä millään perseennuolennalla. Olen tosin jonkin verran jo nuita pisteitä saanut, mikä on aika yllättävää kun ottaa huomioon, että tällä palstalla suurin osa on kuitenkin roinaajia, jotka lähtee kuitenkin ihan eri viivalta liikkeelle ja sitten on näitä viikinkejä ja muita penkki-hauispellejä, joita mun kyykkyneuvot ei kiinnosta.

Reputationista tuli muuten mieleeni mun vaihto-oppilasvuosi jenkeissä. Siellä mulle alussa vähän naureskeltiin kun kuljin koulun käytävällä Shut-up-and-squat-paita päällä. Aika pian mun maine kyykkääjänä levisi ja ympäriinsä kiersi huhut, kuinka mun intensiivisimpien kyykkytreenien aikana päästämäni äänet vastaavat vähintäänkin "Manaaja"-elokuvan pahimpia kohtauksia. Pomppu kehittyi sumokyykyillä ihan mukavasti ja pian mä olinkin meidän koulun korisjoukkueen paras donkkaaja. Play-offseissa mä tein kerran viime sekunneilla ratkaisevan korin mun omalla spesiaali "760 asteen one-hand-backwardtomahawk-slamdamonth-forced-rep"-donkkauksella, joka vaiensi viimeisetkin vittuilijat. Samalla kolautin takaraivoni korilevyyn, joka meni säpäleiksi. Silleen se rispekti kasvoi.

JJJ:
Voi LOLLOTILOO! Vai että oikein user-reputation.... Muahahaa!
En mä kyllä jaksa alkaa tommosten kanssa värkkäämään. Mä arvostan tasapuolisesti kaikkia, jotka jaksaa tykittää sustaa perseeseen ja vetää thaikkuja ja ryssiä, oli lahjoja lajiin tai ei. Mälli päälle vaan, siinä se maine kasvaa! :thumbs:

Arvo Paperi:

Joo unohdetaan noi fanfaarit ja ranking-listat. Näköjään jotkut kateelliset kävi jo antamassa anonyymiä palautetta ja nyt minä olen noob :(
Tämänkö saan palkaksi siitä, että olen pyrkinyt olemaan asiallinen ja antamaan hyviä neuvoja menemättä henkilökohtaisuuksiin, vaikka monesti on tehnyt mieli...
En ole katkera, mutta kuitenkin...
Jos nimenne laittaisitte tästä lähtien mukaan niin tiedän ketä vihata!

Mike:

Musta anonyymin palautteen antaminen on ihan OK. Annoin sitä itsekin juuri äsken. Olin nimittäin menossa salille tekeen rintatreeniä ja matkalla päätin poiketa nopeasti kaupassa hakemassa Nalle-vaniljariisiä. No siinä tuli sitten parkkeerattua auto vähän huolimattomasti ja kaupasta tullessani huomasin että joku goatsetusta vailla oleva huora, siinä sitten kirjoitti mulle parkkisakkoa.

Välittömästi tunsin kuinka takaraivossani alkoi kiehua valtaisa roid-rage :evil: Hetken jo harkitsin vakavasti paloittelusurmaa, kunnes muistin etteivät roinat aiheuta väkivaltaisuutta ja mähän oon muutenkin natikka (ainakin ensi viikolle asti). Niinpä hillitsin itseni. Revin sakkolapun tyynesti, haistatin vitut parkkipirkolle ja lähdin ajamaan renkaat vinkuen. Sitten soitin salilla odottelevalle colemannille, että nyt vituttaa niin että rintatreeni jää väliin ja mä menin kotiin juomaan 2x6 kaljaa.

Siinä olutta siemaillessa ajattelin, että mä kärtsään kaikki roinaavat poliisit ja penkkipaitaa kokeilleet pysäköinninvalvojat. Sitten kuitenkin keksin paremman ratkaisun: Mä muistin että täällä pakkotoistollahan näitä poliiseja ja muita paskantärkeitä nipottajia ja jeesustelijoita riittää. Niinpä mä selvitin Gnutin, Seppo-x:n ja Sumun osoitteet ja kävin iltalenkin yhteydessä kusemassa niiden postilaatikkoihin. Siitäs saivat vähän anonyymiä palautetta.

Tomi:
Tiivistelmä niille, ketkä ei tuota Miken tekstiä jaksaneet lukea:
-mike sai parkkisakon
-mikeä harmitti
-mike joi 2x6 olutta ja päälle pakkotoistoja
-miken mielestä anonyymin palautteen antaminen on ok
-nyt mike syö nalle vaniljariisiä ja hänen olonsa on jo parempi

Suositut

Back
Ylös Bottom