Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomppa85 sanoi:
Vielä kun korvaisit kaikki kuin sanat entä sanoiksi. Sitten menisi aika nappiin. :lol2:
Nimenomaan. Tossa oli liian vähän oulua. :lol2:

Tähtityttö: "Joo elikkäs kyllähän mä tästäkin aiheesta tietäisin taas kaiken, mutta en nyt vaan viitsi kommentoida kun ootte kaikki muut niin tyhmiä. Joo, meenki täst nyt juttelee mun tosielämän kavereiden kanssa. Mikä toi postcount luku paitevai on? Ps. oon 25 v ja 18 v kakarat on ihan vitun tyhmiä muhun verrattuna".

Tähtityttö: "Joo elikkäs kyllähän mä tästäkin aiheesta tietäisin taas kaiken, mutta en nyt vaan viitsi kommentoida kun ootte kaikki muut niin tyhmiä. Joo, meenki täst nyt juttelee mun tosielämän kavereiden kanssa. Mikä toi postcount luku paitevai on? Ps. oon 25 v ja 18 v kakarat on ihan vitun tyhmiä muhun verrattuna".

Ohoh. Riiccialla hiekkaa pim*****, vai mikäs noin kuumottaa? Vittuiluihin on hyvä lisätä aina edes vähän perusteluita, vaikka eihän se katkeruutta mihinkään hävitä. Lisää näitä...:zzzz::0:

Oho, olipas hupaisa päivän aloitus!:lol2::lol2:

Ohoh. Riiccialla hiekkaa pim*****, vai mikäs noin kuumottaa? Vittuiluihin on hyvä lisätä aina edes vähän perusteluita, vaikka eihän se katkeruutta mihinkään hävitä. Lisää näitä...:zzzz::0:

Kohdekin osasi ottaa huumorilla niin mikset sinäkin ;) Häh perusteluita? "Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II". Perusteluita?! Sulla hiekkaa pimpissä?

Tredi oli kyllä vanha, huomasin jälkeenpäin :nolo:

Ei sitten herneitä, jookosta ;)

Indica La: 11:56 sanoi:
Ei perkele, että piti mennä taas hölmöilemään eilen baarissa. Päätin olla tällä kertaa ihan selvinpäin mutta yheksännen tuopin jälkeen alkoi jo näyttää siltä ettei onnistu. :wall: Kolme eri muijaa, thaimaalainen, joku tumma ja sitten vielä mun sisko koittivat mua vuorotellen. Kyllä sai tehdä töitä että pystyin kieltäytymään kaikkien viettelyksistä...tänään kyllä heräsin kaikkien kolmen vierestä jonkun kotona. :)

Indica La: 12:13 sanoi:
Mä en voi käsittää, että mikä mussa on vikana :( Oikeesti oon tosi sympaattinen, ihana, hyvän musamaun omaava hyvä kroppanen nuorukainen vaikkakin vedän perseet joka toinen päivä, riehun kännissä, hajotan paikkoja ja oon kusipää kaikille. En kyl tajuu et mikä mus voi olla vikana :(:(:(:(:(:(
Indica La: 13:49 sanoi:
Ai, että ku on hieno päivä :) Taidan olla palavasti rakastunu yhteen aivan ääääärettömän ihanaan tyttöön. :haart::haart: Se on kyl kaikkea mitä mä oon aina halunnu. Kerrankin onni potkii myös mullekin :haart:
Indica La: 16:58 sanoi:
Vittu! Pakit tuli. Aina sama juttu :(
Indica La: 17:18 sanoi:
Tästä hetkestä lähtien mä oon kuin uusi mies! Lopetan viinalla leikkimisen kokonaan ja ilmoitan Animalialle, että haluun lähtee Tsitsikammaan pelastamaan savannigaselleja öljykatastrofeilta. Ja lopetan kaikenlisäksi irtosuhteiden harrastamisen ja käännyn jehovantodistajaksi
Indica La: 19:21 sanoi:
Kuunteleekohan Nuppu Partanen Indicaa? :rolleyes::)

Indica La: 20:33 sanoi:
Tänään otetaan oikein kunnolla :kippis1:

Vittu, naulan kantaan :hyper:

Pitäis olla vielä ihkut ihmiset-trediin joku semi-kamala blondi lortto postattuna niin avot :D

Ei vieläkään herneitä ;)

Haaa mä oikeestaa arvasin tän ku näin tän threadin noston:)

aika osuvaa kyl.. lisää tämmössiä;) meikäläin ainaki repes iha huolel toho semikamalaa lorttoo:)

Tää treadi, ja sen edeltäjä on kyl niin mainioita. Kirjotelkaa hyvät ihmiset vaan reilusti :D

Anteeksi ensin thread-nekrofiliasta.

Satuin saamaan käsiini Prayerin seuraavan blogimerkinnän:

Why does everything come to an end?

My soul feels endless pain.. tänään jouduin huokaisemaan syvään, olin menettänyt sen. Miksi tämä maailma raastaa ihmistä, kuin sydän joka silvotaan ja jätetään kylmään yöhön.. Tänä iltana kävi niin, että Dodgestani loppui nossit siinä Kaliforniaradan pääsuoralla.. itkin tunnin, en saanut silmiäni enää kuivaksi, tartuin pulloon..

I'm bleeding and my tears are red.. is this happening to me? Koska kaikki me joskus tullaan maallisen vaelluksemme päähän, me tarvitsemme lohduttajaa.. lohduttajaa? Mitä!? Jos olet paatunut kaikkeen, kaikkeen mitä ympärilläsi tapahtuu tässä sairaassa maailmassa.. tänään löin nimetönvarpaani, tiedättekö sen, pikkuvarpaasta seuraava vasemmalle, löin sen kovaa sohvankulmaan kuin säkenöivä veitsi suoraan keuhkoon.. koen tuskaa, hukutan sen tähän Disturbedin sanomaan:

Yeah, you have created a rift within me
Now there have been several complications
That have left me feeling nothing
I might say, you were wrong to take it from me
Left me feeling nothing

Why I have to kill my brain?

Indica sanoi:
Ihme homma sattu tänää, kävelin yhen näyteikkunan ohi ja huomasin ku yks mallinukke siinä ikkunassa katteli mua, ja seurasi vielä katseellaan, ja katsoin perään, se käänsi katseesa pois, ja sitte katsoin uuestaan, ni se taas tuijotti mua. Ihan mielettömän sulonen kissa, sellanen vähän pertti pasasen näkönen.. ja sitte se keksii vittuilla mulle. Vituttaa noi muoviset nuket,kehtaa vittuilla alkuasukkaille,jotka niittenkin ylläpidon verovaroista maksaa.

Noh, onneks toi unohtu nopeesti kun myöhemmin kauppareissulla törmäsin siivousvälineosastolla yhteen blondiin moppiin, johon taisin vähän rakastua....oli kyl niin sulosen ihana ettei mitään rajaa...sekin tais kyllä vähän vittuilla aluks...mutta tuntuu että ehkä tästä saattaas tullaki jotain.

yhyy, nyyh :kyynel:

...

Anteeksi ensin thread-nekrofiliasta.

Satuin saamaan käsiini Prayerin seuraavan blogimerkinnän:

Why does everything come to an end?

My soul feels endless pain.. tänään jouduin huokaisemaan syvään, olin menettänyt sen. Miksi tämä maailma raastaa ihmistä, kuin sydän joka silvotaan ja jätetään kylmään yöhön.. Tänä iltana kävi niin, että Dodgestani loppui nossit siinä Kaliforniaradan pääsuoralla.. itkin tunnin, en saanut silmiäni enää kuivaksi, tartuin pulloon..

I'm bleeding and my tears are red.. is this happening to me? Koska kaikki me joskus tullaan maallisen vaelluksemme päähän, me tarvitsemme lohduttajaa.. lohduttajaa? Mitä!? Jos olet paatunut kaikkeen, kaikkeen mitä ympärilläsi tapahtuu tässä sairaassa maailmassa.. tänään löin nimetönvarpaani, tiedättekö sen, pikkuvarpaasta seuraava vasemmalle, löin sen kovaa sohvankulmaan kuin säkenöivä veitsi suoraan keuhkoon.. koen tuskaa, hukutan sen tähän Disturbedin sanomaan:

Yeah, you have created a rift within me
Now there have been several complications
That have left me feeling nothing
I might say, you were wrong to take it from me
Left me feeling nothing

Why I have to kill my brain?

Tyylikästä:thumbs:

Random pakkislaine: jooh,eli oon 13v millä saisin hyvän lihas kunnon
Hanaa: hypit hyppynarulla ja leikit oman ikästes kanssa vaikka hippaa ...

muistin mukaan kopioitu jostain threadista ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom