Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Marchi:

Kyllä minusta miesten pitää ajella pois kaikki karvansa, ja aina kun törmään pukkarissa voimatreenien jälkeen posliinimiehiin, niin kättelen heitä ja onnittelen miehen työstä. Salilla olevia naisia puolestaan opetan masturboimaan ja kerron heille hyviä vinkkejä, kuinka he voivat parantaa omaa seksielämäänsä erilaisilla leluilla. Minähän olen kuitenkin aikamoinen orhi, joka tuntee naisten metkut paremmin kuin omat taskut.

Tällähetkellä en treenaamaan kirjoitteluiltani ehdi, vaikka siitä kaiken tiedänkin, koska olen lukenut jto:n kirjoituksia. Itseasiassa tiedän melkein kaikesta kaiken ja sen lisäksi vielä muutamia yksityiskohtia kaikkeudesta.
Parhaina tietolähteinäni pidän Tomin karvanpoistovinkkejä ja reginaa, josta olen oppinut kaiken tarvittavan naisista. Kaikesta parhaudestani huolimatta olen kuitenkin onnistunut säilyttämään vaatiman ja nöyrän luonteeni. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeillaanpa sitten vaikka...

Palstalainen X: "Gilletten teriä tuntuu kaikki käyttävän, mutta mitäs partavaahtoa käytätte? Mulla menee yleensä Gilletteä siihenkin."
-Marchi-:(verenpaine nousee niin, että BIC:llä viilletyt haavat ruiskuavat verta ja kiskaisee litran borssikeittoa nenäänsä) "VITUN KAPITALISTI SIKA!!! Gilletteä ja muitakin jenkkituotteita pitää boikotoida parhaansa mukaan. Maatushjka-partavaahto vahvalle karvoitukselle ympäri kroppaa ja BIC:n kertakäyttöterät on ihan yhtä hyviä. Voi olla että BIC:n terät ei välttämättä oo ihan yhtä hyvin suojattu ja voi olla, että verenhukka uhkaa välillä. Eikä ne välttämättä pysy terävänä ku ensimmäisen ajon, mutta kyllä niillä silti voi puolisen vuotta sheivata vaikka koko kropan yhdellä terällä. Samalla kehittyy vielä näppivoimatkin, kun painaa terää lihaansa :thumbs: Ja tytöt tykkää vahvoista sormista ja arpisista miehistä (Marchi-sedän regina-vinkki)."

Ja niin Marchi on taas tehnyt maailman paremmaksi paikaksi elää käännyttämällä yhden onnettoman henkilön oikealle tielle. Samalla silmiin pistää mainos Microsoftin uudesta Windows-versiosta, jonka Marchi käykin välittömästi ostamassa kaupasta ja päättää samalla vielä poiketa Mc Donaldsille syömään.

1+1 = 2

PHousu: "On muuten paskapuhetta, ja todiste siitä lähipiirissä. Timballakin on kokemuksia ettein noin ole, ja timba on moderaattori ja mun ystävä. Jos tuo on tutkittu juttu niin satun pitämään joka tutkimuksen suhteen paskasuodattimen päällä. Kukaan täällä ei siis voi sanoa miten tutkimus on tehty, joten on ihan yhtä järkevää sanoa sitä luotettavaksi tai täydeksi paskaksi. Ja turha antaa mitään viitettä mihinkään oppikirjaan. Niistä et sitä tietoa löydä vaikka miten haluaisit. On nimittäin sellanen kutina, että ei voi pitää paikkaansa. Tosta todistusten esittämisestä vähän offtopicia: Se on vähän tapauskohtaista kuka ne todisteet esittää. Jos mä vaikka vakaumuksellisena ateistina sanon, että jumalaa ei ole, joka taitaa olla normaalista poikkeava mielipide, ja uskovainen sanoo, että jumala on olemassa? Kumpi joutuu todistamaan mielipiteensä oikeaksi? Se on se uskovainen. Voin kyllä paljastaa, että varsinkaan Timbaa mun ei tartte nuoleskella. Ollaan oltu jo parin vuoden ajan hyviä kavereita, että siinäkin yksi syy miksi sitä tässä laskussa auttelen. "

mira82 sanoi:
1+1 = 2

PHousu: "On muuten paskapuhetta, ja todiste siitä lähipiirissä. Timballakin on kokemuksia ettein noin ole, ja timba on moderaattori ja mun ystävä. Jos tuo on tutkittu juttu niin satun pitämään joka tutkimuksen suhteen paskasuodattimen päällä. Kukaan täällä ei siis voi sanoa miten tutkimus on tehty, joten on ihan yhtä järkevää sanoa sitä luotettavaksi tai täydeksi paskaksi. Ja turha antaa mitään viitettä mihinkään oppikirjaan. Niistä et sitä tietoa löydä vaikka miten haluaisit. On nimittäin sellanen kutina, että ei voi pitää paikkaansa. Tosta todistusten esittämisestä vähän offtopicia: Se on vähän tapauskohtaista kuka ne todisteet esittää. Jos mä vaikka vakaumuksellisena ateistina sanon, että jumalaa ei ole, joka taitaa olla normaalista poikkeava mielipide, ja uskovainen sanoo, että jumala on olemassa? Kumpi joutuu todistamaan mielipiteensä oikeaksi? Se on se uskovainen. Voin kyllä paljastaa, että varsinkaan Timbaa mun ei tartte nuoleskella. Ollaan oltu jo parin vuoden ajan hyviä kavereita, että siinäkin yksi syy miksi sitä tässä laskussa auttelen. "

..tais mennä muuten quotaamiseks enemmän ku imitaatioks :lol2:

Weak: Hei, mä kävin taas ZeiZein kaa meijerillä treenaa, täl kertaa oli vuorossa pakarat ja etusormet. Otettiin ekaksi leveetä prässii kolme sarjaa, sitten heilurismithillä toiset kolme ja sitten tottakai askelkyykyl smithis viel viisi sarjaa. Oonks mä muuten kertonut et ZeiZei pystyy ottamaan tota askelkyykkyy smithis ni 100 kilolla, eli on kohta vahvempi ku SUPERMASSA. Se on ihan hirmuvahva ja mä ite vaan tällanen kynis.
Sitten olikin etusormien vuoro ja siihen otettiin sitten reversegliderilla 3 sarjaa pakkotoistoilla, taas ZeiZei näytti ylivoimaisuutensa näihin koneisiin kun otti 25kilolla seitsemän toistoa!! Siis ajatelkaa!! Lopuksi vielä pari koukistussarjaa taljassa.
Treenit meni aika huonosti, kun ZeiZei oli unohtanut sixpäckkinsä Lidlin energiajuomaa kotiin, niin piti tyytyä Pepsiin, johon kyllä laitettiin sitten seitsemän grammaa Guaranaa ja sit 10 tablettii cofuu, ku tuli taas pakkiksen chätissä ircattua hela natten.
Muuten, sit ZeiZei näytti miten vipuvarsilaitteella otetaan kympin sarjoja 50:llä ja koko Mayors katto, et ton on pakko olla seuraava Savolainen, ja sitku mä viel koitin samoil painoil ni ei menny yhtään toistoa. Sitten oltiinki jo se 3,5 tuntii tullu treenattua ja vejettiin superplatinium hydrolosoitua ja laserilla pilkottua heraa, höystettynä ionihalkaistulla muscle&mass hiilihydraattijauheella, (jota siis Colemanit ja kaikki käyttää) palkkarit nassuun ja kebabin kautta kotiin. Tottakai sanoin myyjälle et laita bonus kepapit vaan ku on just tultu treenaamasta ZEIZEIN kanssa.
Kyl se ählämi vähän aikaa tuijotti meitä molempia mut laitto sit kebut tulemaan.

--> quit: (Weak) sonera@adls.fi reason: 567hours online at #pakkotoisto.com irc

-Marchi- sanoi:
Weak: Hei, mä kävin taas ZeiZein kaa meijerillä treenaa, täl kertaa oli vuorossa pakarat ja etusormet. Otettiin ekaksi leveetä prässii kolme sarjaa, sitten heilurismithillä toiset kolme ja sitten tottakai askelkyykyl smithis viel viisi sarjaa. Oonks mä muuten kertonut et ZeiZei pystyy ottamaan tota askelkyykkyy smithis ni 100 kilolla, eli on kohta vahvempi ku SUPERMASSA. Se on ihan hirmuvahva ja mä ite vaan tällanen kynis.
Sitten olikin etusormien vuoro ja siihen otettiin sitten reversegliderilla 3 sarjaa pakkotoistoilla, taas ZeiZei näytti ylivoimaisuutensa näihin koneisiin kun otti 25kilolla seitsemän toistoa!! Siis ajatelkaa!! Lopuksi vielä pari koukistussarjaa taljassa.
Treenit meni aika huonosti, kun ZeiZei oli unohtanut sixpäckkinsä Lidlin energiajuomaa kotiin, niin piti tyytyä Pepsiin, johon kyllä laitettiin sitten seitsemän grammaa Guaranaa ja sit 10 tablettii cofuu, ku tuli taas pakkiksen chätissä ircattua hela natten.
Muuten, sit ZeiZei näytti miten vipuvarsilaitteella otetaan kympin sarjoja 50:llä ja koko Mayors katto, et ton on pakko olla seuraava Savolainen, ja sitku mä viel koitin samoil painoil ni ei menny yhtään toistoa. Sitten oltiinki jo se 3,5 tuntii tullu treenattua ja vejettiin superplatinium hydrolosoitua ja laserilla pilkottua heraa, höystettynä ionihalkaistulla muscle&mass hiilihydraattijauheella, (jota siis Colemanit ja kaikki käyttää) palkkarit nassuun ja kebabin kautta kotiin. Tottakai sanoin myyjälle et laita bonus kepapit vaan ku on just tultu treenaamasta ZEIZEIN kanssa.
Kyl se ählämi vähän aikaa tuijotti meitä molempia mut laitto sit kebut tulemaan.

--> quit: (Weak) sonera@adls.fi reason: 567hours online at #pakkotoisto.com irc

:D . Ei toi kyllä ihan nappiin menny, mutta nauroin kyllä silti ihan kunnolla :rock:

mira82 sanoi:
..tais mennä muuten quotaamiseks enemmän ku imitaatioks :lol2:

Koita nyt vielä enemmän tuoda katkeruus esille, taisi mennä vähän threadin idea ohi? :down:

Marchille :3: imitaatiosta, vähän heikko oli, mutta ihan hauska silti näin hieman väsyneenä :)

mira82 sanoi:
Musta se oli aivan mahtava ja entistä paremmaks sen tekee se että oot oikeesti tommosia laukonu :D
Suoranaisesti tätä teidän kuittailua kommentoimatta kun en noita niin tarkasti lukenut, niin tarvii kuitenkin sanoa, että musta ainakin ihan yleensäkin ottaen vie vitseistä parhaimman terän, jos se kertoja joutuu ite painottaan, miten hauskan jutun kertoi. :jahas:

Emmah sanoi:
Suoranaisesti tätä teidän kuittailua kommentoimatta kun en noita niin tarkasti lukenut, niin tarvii kuitenkin sanoa, että musta ainakin ihan yleensäkin ottaen vie vitseistä parhaimman terän, jos se kertoja joutuu ite painottaan, miten hauskan jutun kertoi. :jahas:

Justhan mä sanoin että tais olla :1: tai ehkä jopa :0: :down: :(

Mutta toisaalta eikö toisinkinpäin jos se toinen sanoo ettei ollut hauska.. En silti lähde kinaamaan. :love:

Taitaa mira olla ensimmäinen tässä ketjussa, jolla meni koko vuoden vihannessato nenään :kippis1:

Neutraali:ei se nyt nuin mene, toi hemmohan on alle 100kilonen ei se mitään tiedä :) jos ei mun neuvvot kelpaa ni ole sitten tommonen alle 100kilonen kynäniska :)
halme on kuningas, teistä ei kukaan ole niin iso kuin se :) eikä kukaan teistä ole saanut niin paljon aikaan elämässään kuin se. halme on toteuttanut kaiken minkä on luvannut, se on oikea miesten mies :)
voi helvetti nuita maken käsiä siis ihan hullut, vittu ihan friikit :eek:
ja minähän en mitään bigbrotheria kato.... tai no vähän sivu silmällä vilkasin
edit. oon koukussa tohon :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom