Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Pecman sanoi:
Arvo Paperi:
Sitten soitin salilla odottelevalle colemannille, että nyt vituttaa niin että rintatreeni jää väliin ja mä menin kotiin juomaan 2x6 kaljaa.

Ei helvetti! :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasin, että tässä threadissa on uusia posteja. Sydän kurkussa pamppaillen mietin, että joko nyt olen päässyt mukaan aiheuttamani kalabaliikin takia. No siellähän se oli!

Pecman sanoi:
Tämänkö saan palkaksi siitä, että olen pyrkinyt olemaan asiallinen ja antamaan hyviä neuvoja menemättä henkilökohtaisuuksiin, vaikka monesti on tehnyt mieli...
En ole katkera, mutta kuitenkin...

Loistava imitaatio, melkein olisin voinut kirjoittaa tuon itse :D Paitsi että en kirjoita ihan kaikkea mitä mieleen tulee ;)

Jos nimenne laittaisitte tästä lähtien mukaan niin tiedän ketä vihata!
En mä vihaa ketään ikinä, ihan oikeesti!!!

Harmi että tästä ei oikein saa selvää, millä asenteella Pecman on kirjoittanut. Varmuuden vuoksi annan kuitenkin plussaa.

En jaksanu lukea kaikki imitaatioita joten tämmönen saattaa olla jo.

Tomi: Mulla on tavote pitää rasvat tässä syksyn megabulkin aikana 5,6-5,9% paikkeilla ja kasvaattaa siinä samalla vähän lihasta. Ei mitään järkeä päästää paisumaan itseä tynnyriksi sillä lihasta ei VOI kasvattaa kuin 2,5kg vuodessa natuna!!!111!!! Uutena vuotena sitten dietti päälle jonka tavoitteena on saada alavatsan poikittaisten lihaksien lihassäikeet näkymään kunnolla.

Kuvat -osiolla

MarkusH: Moi. Tässä on kuva lat-spreadista. Antaa tulla kommenttia varsinkin olkapäistä.

Trevor2.jpg

Kusimato: Haudi hau sutturat. Katsokaa tätä mun suihkunjälkeistä most muscularia ja laittakaa kommenttia.

0220005.jpg

:lol2: Ei jumalauta

doggcrapp-uskovaisille:

1. Minä olen Dante sinun jumalasi, joka vein sinut pois 4-jakoisesta, orjuuden ohjelmasta. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
2. Älä tee itsellesi clusterfuckattua, äläkä mitään bastardoitua ohjelmaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä pakkiksen ohjelmathreadissa, älä niistä, jotka ovat alhaalla muissa viestiketjuissa, äläkä niistä, jotka ovat muuallakaan. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Dante, Sinun jumalasi, olen kiivas jumala, joka kostan ohjelmaani bastardoineiden teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua clusterfuckkaavat; mutta teen lihakset tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
3. Älä turhaan lausu Doggcrapin, sinun jumalasi tekemän ohjelman nimeä yhteydessä joka ei ole Doggcrappia, sillä Dante ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen ohjelmansa nimeä turhaan lausuu bastardoidussa yhteydessä Doggcrapp-threadissa.
4. Muista pyhittää lepopäivät. Joka toinen päivä viikossa tee työtä salilla ja toimita kaikki body-askareesi ja välipäivinä ehkä aerobiset; mutta seitsemäs päivä on Danten, sinun jumalasi, sapatti; silloin älä mitään body-askareita toimita, älä sinä, älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun portissasi on. Sillä kuutena päivänä Dante teki lihasmassan ja matalan rasvaprosentin ja hirmuiset voimat ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Dante siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
5. Kunnioita Hulkkia ja Toolatea, että kauan eläisit siinä threadissa, joka Danten, sinun jumalasi, opeista on sinulle annettu.
6. Älä tapa kehitystä tekemällä enemmän kuin yksi sarja per liike.
7. Älä tee huorin käymällä välillä vieraan ohjelman parissa.
8. Älä varasta Doggcrapin erikoistekniikoita muihin ohjelmiin.
9. Älä sano väärää todistusta lähimmäisesi käyttämistä ohjelmista, paitsi jos ne sisältävät Doggcrapp-aineksia tai jos lähimmäisesi väittää niiden olevan Doggcrappia vaikka ne eivät sitä ole, koska niissä venytellään vain 30 sekunttia painojen kanssa tai tehdään kaksi sarjaa hauiskääntöä tai käytetään vain kahta erilaista samaan lihasryhmään vaikuttaavaa liikettä.
10. Älä himoitse lähimmäisesi ohjelmaa. Älä himoitse lähimmäisesi vaimon ohjelmaa, äläkä hänen palvelijansa treenimetodeja, palvelijattarensa tekemiä volumeohjelmia, härkänsä 4-jakoisella kehittämiä nestepöhölihaksia, aasinsa HST-humputuksia, äläkä mitään ohjelmaa, mikä on lähimmäisesi omakeksimää.

/me painuu pommisuojaan odottelemaan koska ropisee ;)

pevelius sanoi:
4. Muista pyhittää lepopäivät. Joka toinen päivä viikossa tee työtä salilla ja toimita kaikki body-askareesi ja välipäivinä ehkä aerobiset; mutta seitsemäs päivä on Danten, sinun jumalasi, sapatti; silloin älä mitään body-askareita toimita, älä sinä, älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun portissasi on. Sillä kuutena päivänä Dante teki lihasmassan ja matalan rasvaprosentin ja hirmuiset voimat ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Dante siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

Vaikka en ymmärrä DC:stä (enkä muustakaan) mitään, niin tämä kohta lähentelee jo verbaaliakrobatiaa. Loistavaa tekstiä.

Sumutin123:
Kertokaas mulle miten mä saisin pienennettyä reisiä. Mulla on sellainen ongelma, että en meinaa enää saada mahtumaan noita mun iki-ihania farkkushortseja -joita käytän kesät talvet- jalkaani. Ei niitä viittis poiskaan heittää, kun niillä on tunnearvoa. Sain ne joulupukilta kun olin 10-vuotias. Eli muita vaihtoehtoja ei ole kuin reisien pienentäminen. Rasvaahan niissä ei ole, eli laihduttaminen ei auta. En tosin oo koskaan mitannu paljonko niissä on rasvaa, mutta ei paljoa voi olla, kun silmämääräisesti katsottuna ei etusormessakaan ole paljoa. Enkä nyt tarkoita mitenkään kehuskella todella hyvin kehittyneillä paksuilla jalkalihaksillani, tää on mulle todellinen ongelma. Ja reidenympärystä en ala mittaamaan, koska joutuisin hakemaan mittanauhan kävellen, ja reidet voi kasvaa siitä.

Hulkki:
Kyllä mä oon sitä mieltä, että sun kannattais mennä ostaan sählymaila, vetää puuhelmet kaulaan ja mennä pelaan säbää. Omien kattavien empiiristen havaintojeni pohjalta voin sanoa, että näiden kahden asian ja alikehittyneiden jalkalihasten välillä vallitsee lähes täydellinen korrellaatio. Lisäksi voisit liikkua paikasta toiseen rullatuolilla, niin jalat ei saa liikaa liikuntaa. Kyllä sähly riittää jalkatreeniksi. :D

Mira82:
Hulkki sanoi:
Kyllä mä oon sitä mieltä, että sun kannattais mennä ostaan sählymaila, vetää puuhelmet kaulaan ja mennä pelaan säbää. Omien kattavien empiiristen havaintojeni pohjalta voin sanoa, että näiden kahden asian ja alikehittyneiden jalkalihasten välillä vallitsee lähes täydellinen korrellaatio.
Ei sulla jotain tutkimusta tästä olis? Et sä voi pelkkien kuulopuheiden perusteella mennä jotain tollasta sanomaan. Onneksi mulla on tutkimus tästä asiasta, joka todistaa, että sählynpelaajilla ei ole pienet jalkalihakset, vaikka kuka sanoisi mitä. Ja se on absoluuttinen totuus.

Kattokaapa tällainen tutkimus, niin ei tartte puhua asiasta josta ei mitään tiedä. (Mä sentään tiedän kaikesta kaiken): Huuhaa John, Puos Kari, Sep Ari. Miten puhua paskaa netissä 2001;158:2077-9

Loool!! "miten puhua paskaa netissä" :lol2:

Powerhousu sanoi:
Kattokaapa tällainen tutkimus, niin ei tartte puhua asiasta josta ei mitään tiedä. (Mä sentään tiedän kaikesta kaiken): Huuhaa John, Puos Kari, Sep Ari. Miten puhua paskaa netissä 2001;158:2077-9

H0hh00 :lol2:

Peveliukselle :worship: ja :thumbs: tuossa oli jo nähty ihan vaivaakin asian eteen, loistavaa tekstiä! :D

Powerhousu sanoi:

:lol2: Voi vittu noi nimet....

On olemassa kolmen tyyppisiä yökerhoja:

1. Anarkia-yökerho: Ei pokea. Ontelokranaattien ja 12,7 mm täyslaippaluotien ristitulessa juodaan kaljaa ja kuunnellaan Popedaa, diskovalona työmaahalogeeni ja koiperhoset. Bodycount per ilta on n. 70% maksavista asiakkaista, freeloaderit ja vitun vedenjuojat tapetaan vessassa henkilökunnan toimesta. Vitun hauska paikka, joidenkin mielestä junttila.

2. Normi-yökerho: Poke löytyy. Täällä pidetään hauskaa tarkassa valvonnassa. Korkeintaan pari tappelua ja vessassa oleva porkkanatyyppi aviomiehensä kanssa aiheuttavat lievää ärtymystä. Lihatiski, teinihelvetti ja pokea vittu tipataan!!!!!!11

3. Elite-club: Pokena Herra Poser-pitchblackVinDieselbadass: Desibeliraja 15 dB asiakkaiden osalta, Dresscode: shaketti tai smokki, Pelkkä jonottaminen ko. huippupaikkaan edellyttää hyväksytyn 3/3 tenttituloksen kirjasta: Hovietiketti 2005, Mr. Blackwell, Michael G., Elton J. - koealue sivut 1 - 3000. Korrekti ja tyylikäs paikka. Jokaisen vieraan käytösarvio on luettavissa Pakkotoisto.comin sivuston "Kuvat"-osiolla. Ai saatana jos et osaa käyttäytyä... You're fucked man, doomed I say.

-Marchi-: Mä tiedän tytöille yhden tooosi hyvän itsetyydytyskeinon. Otetaan suihku ja ruuvataan siitä se pää irti jonka jälkeen työnnetään se letku anaaliin. Mä tiedän että tää toimii ja oon itsekkin näin saanu monta anaaliorgasmia. Voisin myös lisäksi pakkotoiston seksitohtorina kertoa että tekemieni tutkimusten mukaan kaikilla nuorilla naisilla on dildo ja muita seksileluja.

Vähän wanha aihe ja ihan paska. Pitipähän vaan vähän kuitenkin päästä muistuttelemaan noista. :david:

Dragon sanoi:
3. Elite-club: Pokena Herra Poser-pitchblackVinDieselbadass: Desibeliraja 15 dB asiakkaiden osalta, Dresscode: shaketti tai smokki, Pelkkä jonottaminen ko. huippupaikkaan edellyttää hyväksytyn 3/3 tenttituloksen kirjasta: Hovietiketti 2005, Mr. Blackwell, Michael G., Elton J. - koealue sivut 1 - 3000. Korrekti ja tyylikäs paikka. Jokaisen vieraan käytösarvio on luettavissa Pakkotoisto.comin sivuston "Kuvat"-osiolla. Ai saatana jos et osaa käyttäytyä... You're fucked man, doomed I say.
Heh, voi tsiisös kun saa taas nauraa... :lol2:

ZweCCo sanoi:
Vähän wanha aihe ja ihan paska. Pitipähän vaan vähän kuitenkin päästä muistuttelemaan noista. :david:

Mä olen lähinnä otettu et joku jaksaa väsätä (hieman ontuvan, mutta kuitenkin :)) imitaation minusta tänne pakkiksen kingien joukkoon. Kool.

Myönnetään kyllä että toi mun imitaatio oli aivan suolesta kun tuli niin äkkiä se väsättyäkin. Eikä musta ehkä muutenkaan huumorimieheks ole. Joku varmaan osais paremmin -Marchia- imitoida? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom