doggcrapp-uskovaisille:
1. Minä olen Dante sinun jumalasi, joka vein sinut pois 4-jakoisesta, orjuuden ohjelmasta. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
2. Älä tee itsellesi clusterfuckattua, äläkä mitään bastardoitua ohjelmaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä pakkiksen ohjelmathreadissa, älä niistä, jotka ovat alhaalla muissa viestiketjuissa, äläkä niistä, jotka ovat muuallakaan. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Dante, Sinun jumalasi, olen kiivas jumala, joka kostan ohjelmaani bastardoineiden teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua clusterfuckkaavat; mutta teen lihakset tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
3. Älä turhaan lausu Doggcrapin, sinun jumalasi tekemän ohjelman nimeä yhteydessä joka ei ole Doggcrappia, sillä Dante ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen ohjelmansa nimeä turhaan lausuu bastardoidussa yhteydessä Doggcrapp-threadissa.
4. Muista pyhittää lepopäivät. Joka toinen päivä viikossa tee työtä salilla ja toimita kaikki body-askareesi ja välipäivinä ehkä aerobiset; mutta seitsemäs päivä on Danten, sinun jumalasi, sapatti; silloin älä mitään body-askareita toimita, älä sinä, älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun portissasi on. Sillä kuutena päivänä Dante teki lihasmassan ja matalan rasvaprosentin ja hirmuiset voimat ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Dante siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
5. Kunnioita Hulkkia ja Toolatea, että kauan eläisit siinä threadissa, joka Danten, sinun jumalasi, opeista on sinulle annettu.
6. Älä tapa kehitystä tekemällä enemmän kuin yksi sarja per liike.
7. Älä tee huorin käymällä välillä vieraan ohjelman parissa.
8. Älä varasta Doggcrapin erikoistekniikoita muihin ohjelmiin.
9. Älä sano väärää todistusta lähimmäisesi käyttämistä ohjelmista, paitsi jos ne sisältävät Doggcrapp-aineksia tai jos lähimmäisesi väittää niiden olevan Doggcrappia vaikka ne eivät sitä ole, koska niissä venytellään vain 30 sekunttia painojen kanssa tai tehdään kaksi sarjaa hauiskääntöä tai käytetään vain kahta erilaista samaan lihasryhmään vaikuttaavaa liikettä.
10. Älä himoitse lähimmäisesi ohjelmaa. Älä himoitse lähimmäisesi vaimon ohjelmaa, äläkä hänen palvelijansa treenimetodeja, palvelijattarensa tekemiä volumeohjelmia, härkänsä 4-jakoisella kehittämiä nestepöhölihaksia, aasinsa HST-humputuksia, äläkä mitään ohjelmaa, mikä on lähimmäisesi omakeksimää.
/me painuu pommisuojaan odottelemaan koska ropisee ;)