• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Imatran pakkislaiset

MTP

Itsekin Imatralla punttailen, nykyisin enson salilla. Joskus tuli satunnaisesti käytyä vniskan salilla, kyllä siellä ihan hyvin treenin sai tehtyä, mutta jotenkin aika epämukava sali. Tosin nyt kun siellä on sitä painimattoa puolet tilasta, niin siinä ois kiva temmeltää, laitepuoli tosin nykyisin kovin ahdas. Kausimaksukin vissii noussu 60 euroon vuodelta :S

Ikä
34
olisit hyvä mies jättänyt tämän threadin nostamatta :D

Hauskaa, kun natiivit mollaavat omaa kaupunkiaan. Ehkä on syytä, ehkä ei...

Itse asunut vähän yli vuoden täällä ja firman salilla on rauhallista ja tilavaa.

NOSTETAAN!!!1111 :D:D

Kai sitä jo uskaltaa tunnustautua kun kohta muutan pois..
imo paska kaupunki

Että tälläinenkin tredi on :D.
Itse olen käynyt lähinnä colosseumilla (pappa betalar) ja urheilutalolla. Henkilökohtaisesti tykkään enemmän colosseumista, jostain syystä. Lisäksi iso plussa on se että kortilla pääsee sisään joka päivä 6-22.30 ja ulkona pitää olla viimeistään 00.00. Ihanaa huudattaa omaa musiikkia ja öristä kuin vähän isompi eläin ylhäisessä yksinäisyydessä.
Vähän näihin parin vuoden takaisiin keskusteluihin: Olen itsekkin kuullut kun se salin omistaja (Ville) on sanonut jollekkin painon rysäyttelijälle, että yrittää olla kolistelematta, kun alakerran yrittäjät ei oikein tykkää. Itse uskaltaisin väittää, että on Ville sen verran rautaa nostellut, että tietää sen että esim rivessä se paino vähän rysähtää kun se lasketaan.
Minu tunnistaa mustista kollareista ja tulipunaisista poskista, saa tulla moikkaamaan jos tahtoo. Tällä hetkellä vielä olen siis pari viikkoa urheilutalolla ja sitten takasin colosseumille. Ja olen muuten niitä, joille todellakin saa tulla sanomaan, jos tekniikassa on virhe. Pitää varmaan selvittää jto:n treeniajat ja mennä sitten kerjäämään vinkkejä.

Että tälläinenkin tredi on :D.
Itse olen käynyt lähinnä colosseumilla (pappa betalar) ja urheilutalolla. Henkilökohtaisesti tykkään enemmän colosseumista, jostain syystä. Lisäksi iso plussa on se että kortilla pääsee sisään joka päivä 6-22.30 ja ulkona pitää olla viimeistään 00.00. Ihanaa huudattaa omaa musiikkia ja öristä kuin vähän isompi eläin ylhäisessä yksinäisyydessä.
Vähän näihin parin vuoden takaisiin keskusteluihin: Olen itsekkin kuullut kun se salin omistaja (Ville) on sanonut jollekkin painon rysäyttelijälle, että yrittää olla kolistelematta, kun alakerran yrittäjät ei oikein tykkää. Itse uskaltaisin väittää, että on Ville sen verran rautaa nostellut, että tietää sen että esim rivessä se paino vähän rysähtää kun se lasketaan.
Minu tunnistaa mustista kollareista ja tulipunaisista poskista, saa tulla moikkaamaan jos tahtoo. Tällä hetkellä vielä olen siis pari viikkoa urheilutalolla ja sitten takasin colosseumille. Ja olen muuten niitä, joille todellakin saa tulla sanomaan, jos tekniikassa on virhe. Pitää varmaan selvittää jto:n treeniajat ja mennä sitten kerjäämään vinkkejä.
Ei taida jto enää salilla pyöriä, roikkuu seinällä ja kivillä nykyään:)

Minu tunnistaa mustista kollareista ja tulipunaisista poskista, saa tulla moikkaamaan jos tahtoo. Tällä hetkellä vielä olen siis pari viikkoa urheilutalolla ja sitten takasin colosseumille.
Näinkin siut sitten tänään vissiin urheilutalolla;). Siinä kahden aikoihin? En kuitenkaan kehdannut tulla moikkaamaan, kun en aivan varma ollut.

Tiiän aika monta naamaa nikkien takaa, mut mua ei taida tietää kukaan! hah.. sniikki paskiainen..

Mitä nyt Sherlokkina treenipäivyristä päättelin niin saattaisin jopa tietääkin;).
:eek: OMG joutuu vissii muuttaa aikasemmi täältä pois kun salaisuus on selvinnyt :(

edit. ja vois ehkä maksaa uudet vipit ni vois siihekkin kirjotella..
edit2. Etkä sie enää minuu tunnistais kadulla, kun oon vetäny sikabulkkii ilman reeniä ja tukka kasvanu, että oma mummo luulee tytöks :D:D

Moi Imatran pakkislaiset!

Nettiadresseissa (googlella löytyy) on tärkeä kartoitus Imatralaisille salitreenajille. Käythän katsomassa.(imatrahcsali)

Viimeksi muokattu:
Ikä
34
Nettiadresseissa (googlella löytyy) on tärkeä kartoitus Imatralaisille salitreenajille. Käythän katsomassa.(imatrahcsali)
tarkoittanee yhtä kuin classic gymiä?
anyway jos hintataso alittaa colosseumin niin olen kiinnostunut

Moro!

Perusidea tulisi olemaan samantyylinen kuin Classic Gymillä. Kyseessä siis kartoitus ja allekirjoittaa voi myös nimettömänä, eikä nimi sido mihinkään. Nimiä tarvitaan paljon, jotta olisi näyttöä sille, onko Imatralaisilla halukuutta tälläiselle salille vai onko nykyinen tarjonta sopiva.

Kertokaas paikalliset, missä suunnassa on lähimmät pururadat Imatrankoskea ajatellen? Ja onko uimahallissa erikoisvuoroja tai jotain mainitsemisen arvoisia ruuhka-aikoja aamupäivän aikoihin, jotka mahdollisesti eväävät normipulikoijan räpiköimiset? Entä mikä on puolestaan hiihtolatujen tila? Pääseekö ylipäänsä missään vähälumisena aikana hiihtämään? Kuulin jotain Karhumäen ladusta, että se olisi tällä hetkellä ainut tarjolla oleva vaihtoehto...?

Hyvistä vastauksista tuhannet kiitokset.