Hyvistä vastauksista tuhannet kiitokset.
Älä mee sinne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anyone?Kertokaas paikalliset, missä suunnassa on lähimmät pururadat Imatrankoskea ajatellen? Ja onko uimahallissa erikoisvuoroja tai jotain mainitsemisen arvoisia ruuhka-aikoja aamupäivän aikoihin, jotka mahdollisesti eväävät normipulikoijan räpiköimiset? Entä mikä on puolestaan hiihtolatujen tila? Pääseekö ylipäänsä missään vähälumisena aikana hiihtämään? Kuulin jotain Karhumäen ladusta, että se olisi tällä hetkellä ainut tarjolla oleva vaihtoehto...?
Kertokaas paikalliset, missä suunnassa on lähimmät pururadat Imatrankoskea ajatellen? Ja onko uimahallissa erikoisvuoroja tai jotain mainitsemisen arvoisia ruuhka-aikoja aamupäivän aikoihin, jotka mahdollisesti eväävät normipulikoijan räpiköimiset? Entä mikä on puolestaan hiihtolatujen tila? Pääseekö ylipäänsä missään vähälumisena aikana hiihtämään? Kuulin jotain Karhumäen ladusta, että se olisi tällä hetkellä ainut tarjolla oleva vaihtoehto...?
Thanks.ite olen tallannut tota Paajalan pururataa,on about yhtä lähellä imatrankoskea ja mansikkalaa. löytyy kartasta,se lähtee tosta tietäjäntalon vierestä.
hiihtoladuista en tiedä,mutta voisin kuvitella karhumäen olevan ainoa avoinna,jos sekään.pitäähän kylpylän venäläisten päästä hiihtämään näin halutessaan...
Saiskohan tänne vähän eloa, jos kyselisi että mistä kannattais tällä hetkellä etsiä kunnollista salia Imatralta? Siellä saisi olla hyvät aukioloajat ja muutenkin hyvä meininki? Muutin tänne äskettäin niin kaipailisin vähän neuvoa.
Imatralta löytyy urheilutalon sali, sekä Colosseum jossa varmasti on paras meininki. Mutta miinuksena näissä on tuo hinta, tuppaavat olemaan suht kalliita. Mutta jos kehtaat Imatralta ajaa Ruokolahdelle, niin sieltä löytyy juuri valmistunut liikuntahalli mistä löytyy kuntosali. Tulisko jotain 20km matkaa suuntaansa. Tuolta ruokolahdelta löytyy kaikki tarvittavat laitteet, ja hintakin on erittäin edullinen. Esim 4kk maksaa vain 80€. Itse tulee siellä käytyä. Aukioloajat on ark. 8-21 ja vkl 8-16. Tuo vkl aika on ainoa miinus.
En malttanut odottaa vastausta ja kävin tänään jo ottamassa kuukauden kortin kylpylästä. Colosseumissa oli tosiaan liian suolanen hinta. Mutta pitää muistaa tuo Ruokolahti jos ei tunnu tuo kylpylän mesta hyvältä! Tosin (pieni hippi kun olen) ylimääräinen autolla ajo ei lämmitä, tuonne kylpylälle juuri sopivasti polkasee pyörällä.
Joo-o, ei se kyllä lämmittäny mieltä. Kävin ennen kortin ostoa vilkasemassa salin ja totesin että kyllähän tuolla käy neljä kuukautta. Nyt käynnin jälkeen en olisi niinkään varma...
Epätavallista että opiskelijat hinnoitellaan aikuisten kanssa samaan kastiin.
Sali sai tänään pisteitä, koska juttelin siellä ensimmäisen henkilön Imatralta ja siitä tuli just mun paras kaverikin Imatralla :D
Jatketaan kysymyksiä, tiedätkö jotain halpaa ja hyvää hierojaa täältä? Kylpylän hinnat oli aika maksimaalisia...