SUPERCARB 1kg -40%

Imatran pakkislaiset

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kertokaas paikalliset, missä suunnassa on lähimmät pururadat Imatrankoskea ajatellen? Ja onko uimahallissa erikoisvuoroja tai jotain mainitsemisen arvoisia ruuhka-aikoja aamupäivän aikoihin, jotka mahdollisesti eväävät normipulikoijan räpiköimiset? Entä mikä on puolestaan hiihtolatujen tila? Pääseekö ylipäänsä missään vähälumisena aikana hiihtämään? Kuulin jotain Karhumäen ladusta, että se olisi tällä hetkellä ainut tarjolla oleva vaihtoehto...?

Hyvistä vastauksista tuhannet kiitokset.
Anyone?

Kertokaas paikalliset, missä suunnassa on lähimmät pururadat Imatrankoskea ajatellen? Ja onko uimahallissa erikoisvuoroja tai jotain mainitsemisen arvoisia ruuhka-aikoja aamupäivän aikoihin, jotka mahdollisesti eväävät normipulikoijan räpiköimiset? Entä mikä on puolestaan hiihtolatujen tila? Pääseekö ylipäänsä missään vähälumisena aikana hiihtämään? Kuulin jotain Karhumäen ladusta, että se olisi tällä hetkellä ainut tarjolla oleva vaihtoehto...?

Hyvistä vastauksista tuhannet kiitokset.

ite olen tallannut tota Paajalan pururataa,on about yhtä lähellä imatrankoskea ja mansikkalaa. löytyy kartasta,se lähtee tosta tietäjäntalon vierestä.

hiihtoladuista en tiedä,mutta voisin kuvitella karhumäen olevan ainoa avoinna,jos sekään.pitäähän kylpylän venäläisten päästä hiihtämään näin halutessaan...

ite olen tallannut tota Paajalan pururataa,on about yhtä lähellä imatrankoskea ja mansikkalaa. löytyy kartasta,se lähtee tosta tietäjäntalon vierestä.

hiihtoladuista en tiedä,mutta voisin kuvitella karhumäen olevan ainoa avoinna,jos sekään.pitäähän kylpylän venäläisten päästä hiihtämään näin halutessaan...
Thanks.

tai ainakin meillä on käynyt asiakkaita hiihtomonot jalassa vaikka lunta ei juuri muuten oo ollukkaan,ja ollaan aika lähellä tota karhumäkeä...

Karhumäellä pääsee hiihtämään ensilumen ladulle. Ei se ole vissiin ku 1,4km pitkä, mut kyl siel kuulemma hyvin pystyy hiihtämään jos vaan sekaan mahtuu.

Noh, nyt näyttäisi visiitti siirtyvän tammikuulle, jolloin on odotettavissa lunta jo joka nurkalle...normaaleissa olosuhteissa.

Ei mitään, kiitos edelleen...

Saiskohan tänne vähän eloa, jos kyselisi että mistä kannattais tällä hetkellä etsiä kunnollista salia Imatralta? Siellä saisi olla hyvät aukioloajat ja muutenkin hyvä meininki? Muutin tänne äskettäin niin kaipailisin vähän neuvoa.

Saiskohan tänne vähän eloa, jos kyselisi että mistä kannattais tällä hetkellä etsiä kunnollista salia Imatralta? Siellä saisi olla hyvät aukioloajat ja muutenkin hyvä meininki? Muutin tänne äskettäin niin kaipailisin vähän neuvoa.

Imatralta löytyy urheilutalon sali, sekä Colosseum jossa varmasti on paras meininki. Mutta miinuksena näissä on tuo hinta, tuppaavat olemaan suht kalliita. Mutta jos kehtaat Imatralta ajaa Ruokolahdelle, niin sieltä löytyy juuri valmistunut liikuntahalli mistä löytyy kuntosali. Tulisko jotain 20km matkaa suuntaansa. Tuolta ruokolahdelta löytyy kaikki tarvittavat laitteet, ja hintakin on erittäin edullinen. Esim 4kk maksaa vain 80€. Itse tulee siellä käytyä. Aukioloajat on ark. 8-21 ja vkl 8-16. Tuo vkl aika on ainoa miinus.

Imatralta löytyy urheilutalon sali, sekä Colosseum jossa varmasti on paras meininki. Mutta miinuksena näissä on tuo hinta, tuppaavat olemaan suht kalliita. Mutta jos kehtaat Imatralta ajaa Ruokolahdelle, niin sieltä löytyy juuri valmistunut liikuntahalli mistä löytyy kuntosali. Tulisko jotain 20km matkaa suuntaansa. Tuolta ruokolahdelta löytyy kaikki tarvittavat laitteet, ja hintakin on erittäin edullinen. Esim 4kk maksaa vain 80€. Itse tulee siellä käytyä. Aukioloajat on ark. 8-21 ja vkl 8-16. Tuo vkl aika on ainoa miinus.

En malttanut odottaa vastausta ja kävin tänään jo ottamassa kuukauden kortin kylpylästä. Colosseumissa oli tosiaan liian suolanen hinta. Mutta pitää muistaa tuo Ruokolahti jos ei tunnu tuo kylpylän mesta hyvältä! Tosin (pieni hippi kun olen) ylimääräinen autolla ajo ei lämmitä, tuonne kylpylälle juuri sopivasti polkasee pyörällä.

En malttanut odottaa vastausta ja kävin tänään jo ottamassa kuukauden kortin kylpylästä. Colosseumissa oli tosiaan liian suolanen hinta. Mutta pitää muistaa tuo Ruokolahti jos ei tunnu tuo kylpylän mesta hyvältä! Tosin (pieni hippi kun olen) ylimääräinen autolla ajo ei lämmitä, tuonne kylpylälle juuri sopivasti polkasee pyörällä.

Niin olihan se kylpyläkin vielä. Tuolla Ruokolahdella tykkään käydä, koska näin kesäisin saa treenata melkein yksinään. Ei ole muut häiritsemässä, ja voi vaikka kovilla helteillä vetää ilman paitaa. :puntti:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo-o, ei se kyllä lämmittäny mieltä. Kävin ennen kortin ostoa vilkasemassa salin ja totesin että kyllähän tuolla käy neljä kuukautta. Nyt käynnin jälkeen en olisi niinkään varma...

Joo-o, ei se kyllä lämmittäny mieltä. Kävin ennen kortin ostoa vilkasemassa salin ja totesin että kyllähän tuolla käy neljä kuukautta. Nyt käynnin jälkeen en olisi niinkään varma...

Tänään kun kävin salilla, niin oli ilmestynyt seinään lappunen. Näytti olevan kesä-heinä-elokuu 50€ aikuisille ja opiskelijoille, alle 18v ja työttömille 30€.

Epätavallista että opiskelijat hinnoitellaan aikuisten kanssa samaan kastiin.

Sali sai tänään pisteitä, koska juttelin siellä ensimmäisen henkilön Imatralta ja siitä tuli just mun paras kaverikin Imatralla :D

Epätavallista että opiskelijat hinnoitellaan aikuisten kanssa samaan kastiin.

Sali sai tänään pisteitä, koska juttelin siellä ensimmäisen henkilön Imatralta ja siitä tuli just mun paras kaverikin Imatralla :D

Eiku oho. Siis opiskelijat pääsee myös tuolla 30€.

Jatketaan kysymyksiä, tiedätkö jotain halpaa ja hyvää hierojaa täältä? Kylpylän hinnat oli aika maksimaalisia...

Jatketaan kysymyksiä, tiedätkö jotain halpaa ja hyvää hierojaa täältä? Kylpylän hinnat oli aika maksimaalisia...

No minähän olen aina valmis hieromaan, lopputuloksesta en sitten tiiä:) Mutta jos haluut ihan oikeen hierojan, niin tiedän yhden kaverin. Kunhan näen niin kysäsen, että tekeekö vielä hierontahommia. Se osaa hieroa, ja jos tarviaa niin saa käsittelyllään kovemmankin kaverin itkemään. :) Sitten on ainakin Fysioniska, sieltä kannattaa myös kysästä.

Pitkästä aikaan näköjään tullu viestejä Imatra ketjuun. :D

Kiva, että löytyy muitakin ketä käy kylpylän salilla. :)

: ) Se on itseasiassa ihan kiva sali mitä nyt neljän päivän aikana on kerennyt tutustumaan. Yks mitä kaipaisin sinne Todella Paljon on tankopehmuste. Kyykkyä ei kyllä pysty tekemään ilman, eilen tein ja nyt onkin kipeätä. Mul on selkäranka niin ulolla tossa ennen niskaan (siis datisniska) niin se ei tykkää yhtään. Ja bongasin sieltä yhden alaselkäpenkin ja tämmösenä pätkänä niin sitä ei saanut venkslattua tarpeeksi alas prkl.

Tänään kokeilen ensimmäistä kertaa perjantain viettoa Imatralla, katsotaan miten pärjään!

Suositut

Back
Ylös Bottom