SUPERCARB 1kg -40%

Imatran pakkislaiset

Imatrasta kyssäri.

Kun juna-asemalta katsoo Vuokselle, niin onko keskusta oikealla vai vasemmalla? Tuntuu, että koko kaupunki on hajasijoitettu.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
riippuu kumpaa keskustaa tarkoitat :D
oikealla

E:Penskalle:
imatrahan nyt on täysin perseestä,kaikki sen tietää :D

:O Nyt on kaikki nähty.

Kyllä siellä urheilutalon salilla käyn mitä salilla käyn.

Imatrassa pölkköjä asioita:
pällejä 80% tuntemistani ja tietämistäni
kaikki liikkeet jne. viedään täältä jonnekin muuaalle ajan kuluessa, etenkin täällä jossain peräkylän reunalla Rautionkylässä asuessa
hajasijoitettu, kuten sanotaan tuossa ^
perjantaipäivinä vaikkei väkeä ole nimeksikään, niin vitunmoiset liikenneruuhkat saadaan aikaan
Vuoksenniska: mielestäni se on olevinaan hieno paikka, tosiasiassa siellä kävelee päivässä muutama mummoa ja illalla teinit ryyppäävät siellä :P

Anteeksi vajukki suhtautumiseni heti alkuun, mutta noin se kyllä mielestäni on.

Imatrassa pölkköjä asioita:pällejä 80% tuntemistani ja tietämistäni
Aika vähän taidat tuntea porukkaa sielläpäin ;) ? Mä olen törmännyt enimmäkseen ihan jees porukkaan. Tai sitten vaan vaihtelu virkistää.

PS. Käy Turussa ja sen lähitienoilla...järkytyt :jahas:

Terveisiä Turusta :thumbs:

Öö....nyt meni kyllä ohi, miten joku voi ajatella, että keskusliikenneasemalta katsottuna keskusta voisi ees olla vasemmalla...:rolleyes:

Vuoksenniska nyt todellakin on mitä on, Rautiokylästä puhumattakaan! Itte kyllä tykkään Imatrasta muuten. Miulle paljon parempi paikka kuin esim. Lappeenranta. :D

Meltolassa on oikeastaan ihan viihtyisä asua jos, ei lasketa niitä vi..n päjöjä joilla on, Metallican bändipaita, valkoiset adidaksen lenkkarit, nappiverkkarit, piilokalju ja DX corolla...:jahas:

Vuoksenniska nyt todellakin on mitä on, Rautiokylästä puhumattakaan!

Kerro lisää :D . Haluaa kuulla tietoa.

Aika sitä mieltä, olen, että hieman säälittävää meininkiä Imatralla nykyään. Vniskalla voi käydä vain jossain marketissa, kaikki viedään sieltä kauemmas (en asu Niskalla). Kylillä teinit ryyppäävät illat ja päivällä kävelee vanhuksia ja kerrostalojen juoppoja pitkin katua. Hirveän suuri osa ihmisistä tuntuu vain kävelevältä massalta jne. jne. jne.

JLTK, loool. Imatra ois hieno mesta jos ei ois amiksii ees puoliksi niin paljon ku nyt. Bulls ku meni konkkaan ni Onnelakin amiksia täynnä. Vittu.

Jaah....

Miulla nyt on vissii vähän erilainen suhtautuminen tähän paikkaan. Meltolassa esim. ois tosi hyvä asua lasten kanssa ja Vuoksenniskalla on kaikki tarvittavat palvelut (sairaala, päiväkodit, koulu jne.).

Itse tykkään tässä elämäntilanteessa asua Imatrankoskella tai Mansikkalassa. Tulevaisuudessa vois vaikka tonne Meltolaan muuttaa...Eipä tuossa Tainionkoskessakaan kait mitään vikaa oo, se vaan on aika kuollu paikka nykyään ja siel on niitä opiskelija-asuntoja...:rolleyes:

Teinejä, mummeleita ja juoppoja on joka paikassa. Ne ei miuta erityisemmin haittaa, koha eivät päälle tuu. :D

Meltolassa esim. ois tosi hyvä asua lasten kanssa ja

Meltola on täynnä erittäin epäilyttävää hamppuväkeä... Ihan oikeasti... En välttämättä olisi pikkulapsia sinne ihan heti kantamassa.

Teinejä, mummeleita ja juoppoja on joka paikassa

Niin mutta onko sellaisia jotenkin helvetin kiva katsella päivät pitkät?

Taas muuten voi olla ylpeä... Koulun ala- ja yläasteelta saatanan apinoita käynyt S-Marketissa varkaissa ja hölmöilemässä. Nämä takuulla niitä pellejä, jotka tuosta selviävät räkättämällä tai kikattamalla.

Täällähän lietsotaan yhtä huonoo kuvaa imatrasta ku suomi24-palstalla.. ei kai niitä juoppoja, teinejä tai mummoja pääse karkuun muuallakaan. Ei ne miult oo tullu mitää kerjäämää niiku joissain muissa kaupungeissa.

Itse asunut nyt jonkin aikaa rajapatsaan sinkkikadulla, minkä joku vois luokitella sinne alimpaan kastiin, mut ei täs mitää ongelmia oo tullu. Ei se tietyst paljoo vaadi et oma mielipide muuttus, mut toivottavasti nii ei tuu käymää.

En itse pidä Imatraa mitenkään erikoisena, muita parempana paikkana, mut vituttaa välillä muitten kitinä turhistakin asioista.. on tääl paljon parannettavaa, mut missä ei ois.

Vähän samaa mieltä oon ylläolevan kanssa...

Miksei tällä palstalla Imatran pakkislaiset vois käydä ihan asiallista keskustelua, eri alueita, ihmisiä jne. haukkumatta?!!

Ärsyttää tällänen..:curs:

Joo, turha varmasti valittaa. En voi mitenkään sanoa, että verrattuna muissa kaupungeissa olisi paremmin tai huonommin asiat. Siis suomeksi: ei ole vielä vertailukohtia juuri Imatraan niin jätänpä mielipiteeni nyt kotiin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ja jos vastataa viel ketjun alkuperäseen kysymykseen..

Kotisali ollu Colosseum nyt useemman vuoden ajan, sitä enne käyny enemmän tai vähemmän urheilutalolla, storan ja ovakon saleilla sekä kylpylällä.. Onks kenellä mitä kehuttavaa/haukuttavaa kannattamistaan saleista? Omasta mielestä tai omalta kannalta colosseum kehittyny huonompaan suuntaan..:(

Saleista:
- Vniskan koulun salilla oli peruslaitteita, sitten penkkejä peräti kolme ja yksi vino (jaa miksi?). Setti käsipainoja. Leuanvetotankoja hieman erikseen ja puolet tilasta on itse asiassa painimattoa. Taljoja kaksi. Onnistuu varmasti perustreenit, mutten muista nyt äkkiseltään, missä siellä jotain kyykkyä mahtuisi tekemään. Kokemukset koulun kokeiluilta.
:2: Huonoin puoli, että vähän täyteen ahdettu minusta
- Urheilutalo (vakiopaikka)
Voi selvästi jakaa alueisiin, eli fitnessclubin pyörät, taljat, vatsa ja alaselkä -telineet, penkki & haba eli se alue, missä tarvitaan voimaa :D ja sitten hieman koneita rinnalle ja jaloille. Kaksi smithiä. Mielestäni aika kattava. Ainoa miinus on, että joskus menee vituiksi treeni, kun odottelee kyykky- & mavepaikan vapautumista.
:3:½

Mitäs se urheilutalon sali nykysin maksaa? Siit on aikaa ku viimeiks kävin ja pitäs tulla joskus uudellee tutustumaan..

Olihan siellä enne ainakii parit kyykkytelineet ja reilusti mave-tilaa nosto lavalla, pitää niihinkii tietty jonottaa jos paljo porukkaa. Colosseumiltahan löytyy yhdet kyykkytelineet, eikä maveakaan moni mahdu samaan aikaan tekemään..

3,50 € kerta. 3 € tosin jos olet opiskelija :) .

Ai niin ja tuo muuten taisi nousta tuo hinta aikaisemmasta, kun jossain vaiheessa se maksoi minulle 2,50 €.

Voipi sinne ostaa myös vuoden, puolen vuoden tai 10 sekä 20 krt lipukkeita ja toisiksi jälkimmäinen menee kaiketi ostoon, jos se on kummoista säästöä sitten.

4,5v tuli asuttua. En aio muuttaa takaisin, koskaan. Vaikka Imatralta sainkin hyvän harrastuksen ja tutustuin moniin mukaviin ihmisiin, niin on se silti mielestäni tosi perseestä. Jotenkin putosi kivi sydämeltä kun pääsen pois.

Kotiin pirkanmaalle.:)

Edit: Missään en ole nähnyt vastaavaa mustalaispopulaatiota. Hyi helvetti.

Edit2: Rajiksen Grilli on kyllä paras tähän asti testatuista.

Saleista:
- Vniskan koulun salilla oli peruslaitteita, sitten penkkejä peräti kolme ja yksi vino (jaa miksi?). Setti käsipainoja. Leuanvetotankoja hieman erikseen ja puolet tilasta on itse asiassa painimattoa. Taljoja kaksi. Onnistuu varmasti perustreenit, mutten muista nyt äkkiseltään, missä siellä jotain kyykkyä mahtuisi tekemään. Kokemukset koulun kokeiluilta.
:2: Huonoin puoli, että vähän täyteen ahdettu minusta

Kyllä siellä niskanmäellä on kaikki tarpeelliset vehkeet niin kauan kun ½vuotta maksaa 30€:thumbs:

ja löytyy se kyykkypaikkakin...

Back
Ylös Bottom