• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM Hotmail blockannut koko palveluntarjoajan verkon. Jos et saa vahvistusmailia, mailaa mike at pakkotosto.com nimimerkkisi

Lappeenrantalaisbodarit!

Morrientes!

Palstalla on niin paljon käyttäjiä, että joukossa täytyy olla myös Lappeenrantalaisbodareita. Jokainen, joka uskaltaa, ilmoittautukoon minulle tässä threadissa tai privana. Olisi kiva oppia tuntemaan, ja ehkä yhdistää pakkisnimi naamavärkkiin salilla. Etenkin jo kisaavat tai kisoihin tähtäävät treenikaverit ovat haussa. Jos ette uskalla ilmottautua täällä, naamavärkkini on avatarissa, sekä kuvat -osiosta löytyy lisää kuvia. Tulkaa salilla rohkeasti moikkaamaan / kysymään neuvoa / varmistamaan jne.

Heikki

Ikä
38
Heikki722 sanoi:
Morrientes!

Palstalla on niin paljon käyttäjiä, että joukossa täytyy olla myös Lappeenrantalaisbodareita. Jokainen, joka uskaltaa, ilmoittautukoon minulle tässä threadissa tai privana.
No, voin tässä käpälän nostaa pystyyn sen merkiksi että oon Lappeenrantalainen, mikään bodari en kyllä ole.

Taitaa Lappeenrannan kilpailukykyisimmät bodarit löytyä Platiniumista, Valkosen Tapen siipien suojista. *IMO*

Saako udella missä päin treenailet???

Saako udella missä päin treenailet???[/QUOTE]

Olen tällä hetkellä reissuhommissa, joten reenisaleja on kierrossa paljon:

LAPPEENRANTA: Lappeenrannan Kuntosali, Platinum Gym
KUOPIO: Kuopion Kuntostudio
JYVÄSKYLÄ: Kuntomaailma, Aaltoalvari
TAMPERE: Go Go, Avancia
JOENSUU: äääh, en muista nimeä, siellä yliopiston takana

Tästä mahdollisuudesta reenailla useilla eri saleilla olen saanu paljon potkua treeneihin. On tullut paljon hyviä laitteita vastaan, mitä en ennen ole kokeillut.

Heikki

En enää asu Lappeenrannassa, mutta kiinnostaisi kuulumiset sieltä. 4 vuotta treenasin Tapen salilla v.1994 alkaen. Salilla oli kaikkein paras meininki mitä millään salilla ja kova yritys. Pari voimamiestä kävi tuolla, SM tason bodareita, pari SM tason bodarimuijaa, jotka olivat isompia ja vahvempia kuin minä silloin. Hurjaa oli meininki nuoren pojan näkökulmasta, kun penkkiin löivät isommat äijät 200 kg tai enemmän ja sillä tekivät sarjaa vuorotellen. Olisi kiva piipahtaa joku kerta katsomaan.Vieläkö on yhtä kovaa puntinveivaus Tapen salilla?

Heikki722 sanoi:
Palstalla on niin paljon käyttäjiä, että joukossa täytyy olla myös Lappeenrantalaisbodareita.
Vaikka bodari on ehkä hieman yli ammutusti sanottu, niin itse olen asunut opiskelusta johtuen Lappeenrannassa kolme ja puoli vuotta. Suurin osa vuodesta tulee siis täällä oltua. Itse en tosin treenaa Lappeenrannan kaupallisilla saleilla, vaan yliopiston salilla johtuen siitä, että sali on lähellä, ilmainen ja riittävän hyvin varusteltu. Sammonlahden sali olisi tosin vielä lähempänä, mutta tuolla on niin merkilliset aukioloajat, ettei ole tullut käytyä.

Platinum Gym

treenaisko sanoi:
En enää asu Lappeenrannassa, mutta kiinnostaisi kuulumiset sieltä. 4 vuotta treenasin Tapen salilla v.1994 alkaen. Salilla oli kaikkein paras meininki mitä millään salilla ja kova yritys. Pari voimamiestä kävi tuolla, SM tason bodareita, pari SM tason bodarimuijaa, jotka olivat isompia ja vahvempia kuin minä silloin. Hurjaa oli meininki nuoren pojan näkökulmasta, kun penkkiin löivät isommat äijät 200 kg tai enemmän ja sillä tekivät sarjaa vuorotellen. Olisi kiva piipahtaa joku kerta katsomaan.Vieläkö on yhtä kovaa puntinveivaus Tapen salilla?
Tape on luunkova liikemies. On laajentanut toimintaa kovasti sitten Pilot Gymin aikojen. Nykyinen Pilot Gym on nimeltään Platinum Gym ja toimii Kauppakadulla tiloissa, joissa ennen toimi kolme elokuvateatteria! Väliseinät on kaadettu ja treenaajia palvelee todellakin riittävän kokoinen kuntosali. Kattoon on korkeutta monta metriä = happi ei lopu. Lisäksi palveluun kuuluu Les Miles -jutut, Body Combatit, Airopikit, Pumpit sun muut, sekä Spinningsali. Hierontapalvelua yms...voisi sanoa että täyden palvelun laitos.

Ja sitten sitä kritiikkiä. Itse kaipaan myös niitä Pilotin aikoja. Kehonrakennus ja varsinkin kilpailutoiminta on kovasti hiipunut. Silloin kun itse kilpailin (90 -luvun puoliväli), oli stagelle menossa joka syksy vähintään 5 mieskilpailijaa + ainakin pari kolme naista, joista Menestynein oli Marja Kälvälä. Tämä hiipuminen ei varmasti johdu salista, eikä Tapesta - tiedä sitten mistä. Uuden sukupolven kilpailijoita vaan ei ole ilmestynyt. Platinumilla käy tänä päivänä paljon treenaajia ja tuollaista treenispirittiä kuten Pilotin aikaan ei helposti synny. Tämähän on selvää kun 95% treenaajista eivät ole kehonrakentajia. Laitteita on paljon ja joskus kun menevät rikki, ovat rikki aika pitkään. Positiivista on se, että tyttöjen saliharrastus on kovasti kasvanut Lappeenrannassa parantuneiden palvelujen myötä.

Laita Googleen "kuntokeskus platinum" ja tsekkaa kuvat

treenaisko sanoi:
Salihan on muuttanut paikkaa ja nimeä. Pilot Gym oli hemmetin hyvä sali, vaikka sen aikoina olinkin itse vielä ymmärtämötön pentu. Platinumin henki on ikävä kyllä aivan erilainen. Onhan siellä muutamia jättiläisiä. Eräs äijä otti kerran penkistä kapealla otteella (etusormet 1-2cm karhennuksesta) 240kg rawna. Aika tajuton nosto. Toinen kyykkäsi 240 kilolla 6 toistoa painonnostokyykkyä ass to the grass ja selkä suorassa, ilman siteitä, ilman vyötä. Koko sali ja Tapekin tuli katsomaan, että mitäs vittua täällä tapahtuu.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=11131

Tuolla threadissa lappeenrannan saleista ja mietteitä Pilot Gymistä/Platinumista.

Tässä oma kommentti tuolta threadistä;
Oletko käynyt tuolla Platinumilla? Pilot Gym oli aivan täysin eri henkinen paikka kuin kuntokeskus Platinum. Itse olen nyt Platinumilla treenaillut Pilot Gymin muuton jälkeen ja en ole pitänyt muutoksesta. Vaikka tilaa on rutosti enemmän, niin salin henki hylkii kovaa treeniä. Hajuvesi tuoksuu, sali on täynnä (turhia) laitteita ja 5% porukasta treenaa edes näennäisesti kovaa. Pilotilla oli enemmän HC meininki, nuuskaakin myytiin kokisautomaatin sisältä.

Ikä
38
Ite treenailen Lehmuksessa ja toisinaan kolistelen rautaa yhdessä kellarissa.

Mutta mutta, jotain tuttuja on kytköksissä Platiniumiin, ja kuulinkin just tällä viikolla että Tape on saanut vanhat vammat kondikseen ja treenaa nykyään ihan täysillä :rock:

En siin oo treenanu Platiniumissa, mutta nuorena poikana tuli Pilotissa käytyä ja kaiholla muistelen sitä tunnelmaa mikä siellä oli. Elävästi muista kun ekakertaa näin mitä meinaa kun ISOT miehet treenaa TOSISSAAN.
Ja pitääpä varmaan joku kerta käydä ihmettelemäss Platiniumin meininkejä.

Heikki722 sanoi:
Ettei vain ois BB Gym?

Oon kotoisin Joensuusta, mutta nykyään Lappeenrannassa. Tosin minäkään en ole mikään bodari :)

Niin saleista vielä, oon käynyt lähinnä yliopiston ja Sammonlahden salilla sekä Huhtarissa.

Ikä
42
Ite treenailin 90-luvun lopulla pilotilla, ja jokusen kerran ehdin myös platinumilla käydä ennen helsinkiin muuttoa. Tottahan toki muutosta on ilmapiirissä tapahtunut mutta kyllä platinumilla vieläkin lpr:n kovin treenimeininki silti on. Jokunen kaveri treenaa siellä vieläkin, ja ainakin salin omistaja Tape oli todella kireässä ja kovan näkösessä kunnossa näin maallikon silmin.

houdini sanoi:
Ettei vain ois BB Gym?

Oon kotoisin Joensuusta, mutta nykyään Lappeenrannassa. Tosin minäkään en ole mikään bodari :)

Niin saleista vielä, oon käynyt lähinnä yliopiston ja Sammonlahden salilla sekä Huhtarissa.
Joo, BB Gymhän se. Se on hyvä sali Joensuussa!

Hese

slp

Ikä
33
Joo BB Gymillä todellakin on hyvä treenata. Ilmapiiri on kannustava ja osaavia ihmisiä löytyy neuvomaa/auttamaan jos tarvitsee apua :) Ja mikä parasta siellä toimii ilmastointi! :thumbs:

Kaupunki
Helsinki
Force sanoi:
Eräs äijä otti kerran penkistä kapealla otteella (etusormet 1-2cm karhennuksesta) 240kg rawna. Aika tajuton nosto. Toinen kyykkäsi 240 kilolla 6 toistoa painonnostokyykkyä ass to the grass ja selkä suorassa, ilman siteitä, ilman vyötä. Koko sali ja Tapekin tuli katsomaan, että mitäs vittua täällä tapahtuu.
[/i]
Minulla on siis matkaa Lappeenrannan vahvimmaksi kaveriksi...

:( :(

Mut eihän se ole tavoitteeni.

:) :)

Kaupunki
Lappeenranta
Jep.
Kävin aiemmin Pilotilla ja Huhtiniemessä. Sittemmin uimahallilla ja firman salilla.
Moikataan kun nähdään... :kippis1:

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
40
Heikki722 sanoi:
Saako udella missä päin treenailet???
Olen tällä hetkellä reissuhommissa, joten reenisaleja on kierrossa paljon:

LAPPEENRANTA: Lappeenrannan Kuntosali, Platinum Gym
KUOPIO: Kuopion Kuntostudio
JYVÄSKYLÄ: Kuntomaailma, Aaltoalvari
TAMPERE: Go Go, Avancia

Tästä mahdollisuudesta reenailla useilla eri saleilla olen saanu paljon potkua treeneihin. On tullut paljon hyviä laitteita vastaan, mitä en ennen ole kokeillut.

Heikki[/QUOTE]

Nakkaa privalla joskus kun oot tulossa Jyväskylään treenailemaan, ei muakaan voi varmaan bodariksi haukkua, mutta ois se ihan jees käydä vaikka vetämässä joskus reenit sun kanssa. Isolta kaverilta saa aina varmasti hyviä treenivinkkejä! :thumbs:

Ikä
35
Lappeenrantaan olis taas muutto kun koulut alkaa, elikkäs sielläpäin sitten taas treenaillaan. Paikkana vissiin LTY:n punttis, kattoo nyt sit jos alkas huhtarissa syksyn mittaan käymään..
Onkos täällä muita LTY:n opiskelijoita, onko kellään tietoa onko yliopiston uudelle puolelle tullut uus punttis ja onko sinne vuoroja sitten opiskelijoille? tämmöstä huhua oon ainakin joskus kuullut..

DickSteel sanoi:
Onkos täällä muita LTY:n opiskelijoita, onko kellään tietoa onko yliopiston uudelle puolelle tullut uus punttis ja onko sinne vuoroja sitten opiskelijoille? tämmöstä huhua oon ainakin joskus kuullut..
Uuteen kauppatieteiden osaston siipeen pitäisi tulla sali, mutta se on muistaakseni pelkästään henkilökunnalle tarkoitettu. Ainakin muistelisin, että tuosta joskus jossain koulun uutisryhmässä valitettiin. Sinänsä sillä ei ole itselle mitään väliä, koska olen viihtynyt tuolla opiskelijoiden salilla hyvin. Vaikka varustelu onkin aika vaatimaton, pystyy tuolla kuitenkin aika pitkälti tekemään kaiken tarpeellisen, ja sekaankin on ainakin tähän asti mahtunut.

T:mo sanoi:
Vaikka bodari on ehkä hieman yli ammutusti sanottu, niin itse olen asunut opiskelusta johtuen Lappeenrannassa kolme ja puoli vuotta. Suurin osa vuodesta tulee siis täällä oltua. Itse en tosin treenaa Lappeenrannan kaupallisilla saleilla, vaan yliopiston salilla johtuen siitä, että sali on lähellä, ilmainen ja riittävän hyvin varusteltu. Sammonlahden sali olisi tosin vielä lähempänä, mutta tuolla on niin merkilliset aukioloajat, ettei ole tullut käytyä.

HEHHEH,vai koulunsalilla,,,se on kunnon vankilasali,eihän siel oo mitään laitteitakaan ja penkkikin on aika ihme kyhäelmä...ei kyl pysty siel reenaan,kyl platinumi vie voiton ;)