• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

"Kimppakivaa" lappeen Rannan pakkislaiset?

Treffi ilmoitukseeni saamani palautteen innostamana ajattelin kysäistä löytyisikö lappeen Rannan (ja lähiseutujen) alueelta kiinnostusta pienimuotoiseen miittiin/kimppatreeniin?

Itsellä ainakin tuo salitreeni on enemmänkin yksilölaji, joten mahdollinen kimppakiva voisi olla ihan jotain muuta, vaikka joku joukkuelaji missä päästäisiin temmeltämään porukassa.

Katsotaanpa ensin löytyykö meitä täältä enempää kuin 2 ja mietitään sitten mahdollista aikaa ja aktiviteettia.

Ikä
38
Katsotaanpa ensin löytyykö meitä täältä enempää kuin 2 ja mietitään sitten mahdollista aikaa ja aktiviteettia.
No kyllä täältä yli kaksi Lappeenrantalaista löytyy kun meidät molemmat laskee. Sitten kun vielä lisätään lukuun Pakkiksen kuuluisin Lappeenrantalainen eli Heikki niin meitä on jo ainakin kolme;)

...ja miulta ainakin löytyy mielenkiintoa jonkinlaiseen miitti toimintaan jos vaan omiin aikatauluihin saan sellaisen mahtumaan.

tunnustetaan tähän väliin että tunnet miut kyllä jo. Vihje: Ollaan jonkin sortin puoliserkkuja.

tunnustetaan tähän väliin että tunnet miut kyllä jo. Vihje: Ollaan jonkin sortin puoliserkkuja.
Ai se joka välillä siellä kuntosalilla X opastaa tyttöjä käyttämään vimputtimia?

Teehän mullekki ohjelma, voin vastapalvelukseks olla vetämättä siuta turpiin :hyper: no juu.. ei tarvihe.

kyllä minäkin olen Lappeenrannasta myönnetään ja samalta salilta taitaa olla kaikki jotka tähän on vastannu,jos nyt ihan oikein aavistelen...

gaf

Koskaan en oo kimppakivaa kokeillu, mutta kertahan se on ensimmäinenkin. :kuola: Eli jos jotain saadaan järjestettyä ja aikataulut passaa, niin mukana ollaan. Tuo idea joukkuelajista kuulostaa aika hyvältä, mitäs ihmiset oikein tykkää tehdä? Itte oon ainakin tasaisen huono lajissa kuin lajissa, joten kaikki kelpaa.
Toisaalta, ei kimppatreeni salillakaan ois ehkä huono idea. Etenkin jos treeniaika ois sellainen, että sais treenailla suht rauhassa (esim. pe tai la ilta 20 jälkeen ainakin platinumilla).

Minä kanssa oon kyllä ihan käsi kaikissa joukkuelajeissa mutta haitanneeko tuo. Tosiaan kaikki vaan ideoimaan mikä se olis se laji ja keräilen vaikka sitten listaa sekä lajeista että mahdollisista tulijoista. Koitetaan saada sitten aika järjestymään. Jos jotain oikeempaa "miittiä" siitä halusi rakentaa niin vois vaikka harrastaa jotain saunomista yms. treenien jälkeen. Mutta kassellaan. Tää lähtee nyt tsekkaamaan platinumin väenpaljouden näin lauantaina 20.00 jälkeen ;)

Ikä
38
Ai se joka välillä siellä kuntosalilla X opastaa tyttöjä käyttämään vimputtimia?

Teehän mullekki ohjelma, voin vastapalvelukseks olla vetämättä siuta turpiin :hyper: no juu.. ei tarvihe.
:D Sovitaanko että teen siulle ohjelman ja rankaset miuta kuitenkin:whip:

gaf

Mikä tää lappeen Ranta juttu on?
Useasti tuo on jonkinlaista kuittailua yhdyssanavirheistä, esim. http://www.helsinki.fi/~shario/yhdyssana.html
Alkuperää en osaa tarkalleen sanoa (ehkä joku muu tietää). Epäilen kuitenkin suuresti, että juuret ovat korkea koululla, eli yli opistolla. :) Itse törmäsin ko. juttuun 90-luvun puolivälissä IRC:ssä. Nykyäänhän tuota käytetään varsin yleisesti myös muissakin yhteyksissä, kuin muistuttamaan yhdys sanojen oikein kirjoituksesta.

Edit. Linkissä lappeen Ranta on väärin kirjoitettu, iso alkukirjain kuuluu oikeaoppisesti Ranta -osaan :)

Viimeksi muokattu:
Ikä
38
Juu salilta bongaa joka toinen päivä... tänäänkin pitäis mennä, mutta aika voimaton olo, kun eilen tuli lenkkeiltyä 2h20min peruskuntotreeni vesisateessa :evil: