Ilosanomaa aamutreenistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PerSo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aivan sama mun mielestä syökö tuossa nyt rahkamössöä vai vaikka kanaa ja riisiä, kunhan syö! Muuten juurikin sensuuntasta, mitä itse teen. En vaan palaa kotiin vaan menen duuniin ja evästän siellä sitten.

Ei ole väliä mitä syö. Itsekin vedän mysliä ja olo jugurttia. Kamppeet valmiiksi illalla niin aamulla on helppo hyppää vetimiin ja laukata puntille ;)

Taidan alkaa sittenkin vannomaan aamutreenien nimiin. Itse tosin tarvitsen aamupalan ja kunnon yöunet ennen. Joka tapauksessa kylläpä kulki treeni hyvin tänään aamusta! :puntti: Sali oli sitäpaitsi lähes tyhjä joten sain treenini tehtyä ennätysajassa. Haittapuolena vain se, ettei portaiden nousemisesta tule oikein mitään koko loppupäivänä :D

^ Heh mites se ny sillai? :D

Joo täytyy tosiaan itsekin kehua aamutreenejä! Tai tarkemmin sanottuna aamupäivätreenejä mutta anyways.. Sali on useimmiten tyhjä, saa vetää ja karjua kaverin kanssa mielin määrin ilman junnujen tuijotusta. Ei jonoja laitteisiin, great! Aamupalaksi puurot naamaan, pari tuntia ennen salia kunnon ruokaa ja kahvia buuuuuusteriksi M&M:n tapaan ;)

Tämän päivän jalkatreenin teema taisi olla "niin monta toistoa kuin jaksat, ja kun et enää jaksa niin 2 lisää" :D Harmi, ettei noita aamu-/aamupäivätreenejä pysty aina tekemään, usein on luentoja/töitä siihen aikaan.

Itellä lähtee huomenna kokeiluun aamutreeni. Töissä oon tehnyt vähän ekstraa, niin voin mennä pari tuntia myöhemmin hommiin ja illalla mulla on taas "pakolliset" kekkerit tiedossa, koitan maksimoida palautumisen treenaamalla aamulla eikä tuu niin kiire juttujen kanssa kun töistä ei tartte enää puntille raahautua. Suunnitelmana 07:45 ylös, heti rahka+mysli+jogurtti+jack3d+kahvia, salille 8:30, treeni & peseytyminen yms, 10:00 ois tarkotus olla sit toimistolla. Saa nähä miten käy =)

Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta tää ketju on oiva osoitus siitä, kuinka ihmiset kokee vuorokauden ajat eri lailla. Jollekin aamutreeni tarkoittaa, että treenataan vaikkapa klo 10, kun taas esim. mulle se olis jo aamupäivää. Tai kuten yksi työkaveri mulle kerran sanoi, kun aloitin asiani, jotenkin että "Aamulla kun kävin treenaamassa...", niin hän sanoi mulle, että "Ei Caicu, sä käyt yöllä treenaamassa".

Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta tää ketju on oiva osoitus siitä, kuinka ihmiset kokee vuorokauden ajat eri lailla. Jollekin aamutreeni tarkoittaa, että treenataan vaikkapa klo 10, kun taas esim. mulle se olis jo aamupäivää. Tai kuten yksi työkaveri mulle kerran sanoi, kun aloitin asiani, jotenkin että "Aamulla kun kävin treenaamassa...", niin hän sanoi mulle, että "Ei Caicu, sä käyt yöllä treenaamassa".

Kympiltä on aamuvuoro puolivälissä. Eli silloin sanotaan duunikavereille jo päivää.

Aamulla treeni tosiaan kulkee. Vuodessa tippui rasvoja tollaset 4 kg aamutreenien yhteydessä. Heti herättyä 5.45 litra vettä ja 30 g protskua+ 1 dl kaurahiutaleita ja vihreä tee nappeja pari ja avot 6.15 raudan ääreen. Iltapäivällä voi kyllä alkuun olla simmut hiukan ummessa. Ehdottomasti kannatan ja illalla jää aikaa muulle.

Aamupäivätreeniä tulee täälläkin, kun vuorotyötä painetaan.
Jos treenipäivä osuu viikonlopulle, treeni vedetään aamulla ja loppupäivä on siten aikaa tehdä muuta.

Aamupala on aina kaurahiutaleita, rahkaa, pähkinöitä ja mehukeittoa, siihen päälle kahvit ja juuri ennen treeniä arginiinit perään.

Aamupäivätreeni menee paremmin, mutta johtunee siitä, että on hyvät unet alla, aamuvuorossa on 5 jälkeen noustu ja 8 tuntia riehuttu töissä, ei aina tahdo energia riittää...:mad:

Tänään oli aamutreeni klo 7.00 eli melko myöhään. Jalkoja treenasin. Oli vähän veto poissa, siihen ei ollut syynä aamutreeni, vaan se että tyhmänä dokailin viikonlopun. No huomenna ja torstaina sitten jo viimeistään viideltä salilla ja luulisi muutenkin olevan jo pirteämpi.

No ihan hyvin tuo treeni meni tänäänkin lopulta, mutta jotenkin tuntui käynnistyminen kestävän pitkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään oli aamutreeni klo 7.00 eli melko myöhään. Jalkoja treenasin. Oli vähän veto poissa, siihen ei ollut syynä aamutreeni, vaan se että tyhmänä dokailin viikonlopun. No huomenna ja torstaina sitten jo viimeistään viideltä salilla ja luulisi muutenkin olevan jo pirteämpi.

No ihan hyvin tuo treeni meni tänäänkin lopulta, mutta jotenkin tuntui käynnistyminen kestävän pitkään.

Itekki eilen otin hieman olutta ja kattelin vanhoja leffoja koko illan. 9 olutta sain tuhottua klo01 mennes ja aamulla klo11 olin jo salilla. Ei oikeestaan mitään eroa normipäivään muuten ku hikeä pukkas hieman enemmän, pumppu ihan normaali ja voimatasotki kunnossa. Pyrkiny viime aikoina just tuoho et saa kyl ottaa kunha aamulla ruoka maistuu, olo on virkee ja reenipäiviä ei jää juomisen takia väliin :)

Hitto kun ajatuskin aamulla treenamisesta tuntuu kauhealta.. Varmaan kuitenkin melko nopeasti siihenkin rytmiin tottuisi. Olisi mukava oikein kokeilumielessä kokeilla, mutta kun se nukkuminen on niin kivaa :dance2:

Perjantaina piti käydä aamulla 11 aikaan reenaamassa olosuhteiden pakosta. Aamu se oli mulle siksi, kun heräsin tuolloin noin 9 aikoihin :D Kyllähän siinä alussa ihan hyvin jaksoi mutta melko nopeaan meni kyllä miehestä virta, eli ei oo mun juttu enkä ikinä muuten noihin aikoihin mene jos ei ole aivan pakko.

Pyrkiny viime aikoina just tuoho et saa kyl ottaa kunha aamulla ruoka maistuu, olo on virkee ja reenipäiviä ei jää juomisen takia väliin :)

Täysin samaa mieltä ja samoilla linjoilla :) Tänään otan 4 olutta. Seuraavat 3 aamua ( ke-pe ) salille klo 06:00

Nonni! Nyt on meikäläinenkin korkannu aamutreenaamisen tämän postauksen innoittamana. Melkein en saanu yöllä ees nukuttua kun odottelin että joko se kello herättää aamuun ankeaan. Kello 05.00 se sitten soi, treeni kamppeet päälle, animal pack kitusiin, latausjuoma sheikkeriin ja koirien kanssa pihalle. Siinä tepasteltiin 30min ja sain sen laturinkin jotenkin kumottua. Kello 06.00 olin jo salilla ja hyvinhän se tuntui kulkevan. Tänään oli vuorossa etureidet ja pohkeet ja vielä kunnolla tuplasarjana ilman taukoja notta kyllä meinas laatta lentää vähän ennen loppua. Yllättävän nopeasti sain hommat hoidettua ja treeni kesti 1h15min sisältäen 30min alkulämmittelyn. Sykkeet pysyi korkealla ja hiki virtas ku mikäkin. Palkkarina join fastin amino rushia ja siitä sitten töihin kaheksaks ja aamupuuro mikroon :)

Kovasti on virkeä olo vaikka herätys olikin aikaisempi kuin normaalisti. Ainoa huono puoli on, että vaikka ruokavalio on sama kuin aina ennenkin niin tuntuu että on kokoajan nälkä. Liekö johtuu sitten siitä että aamulla kulutti niin paljon sielä treenatessa. On kyl kiva nyt kun on koko ilta aikaa eikä tarvi murheita salilla jaksamista! Otan kyllä rutiiniksi tämän aamujumpan!

Muutama aikainen aamutreeni (klo 06-07 aikoja) nyt tehtynä (muutoin yleensä klo 09-11 välillä tai klo 14 jälk.), eli n. 45 min. heräämisestä treenaamaan. Aamupalaksi olen tehnyt tällaisen sekoituksen:
-soijaprotskua 0,5 dl
-heraprotskua 0,5 dl
-puolikas banaani
-huhmarissa murskattuja pikakaurahiutaleita 0,5 dl
-vettä n. 0,5 dl

Koko paska sekaisin sauvasekoittimella ja heti naamaan herättyä. Kofua päälle. Hyvin toimii, ei nälän/uupumuksen tunnetta tahi hölskyntää vatsassa sen kummemin, vaikka hetipian treenaamaan meneekin.

Aamutreeniä taas tänään ja eilenkin. Siinä vähän ennen kutosta salille molempina päivinä tai siis aamuina.

Hyvältä on tuntunut treenata aamuisin. Ensiviikolla varmaan taas 2-3 aamutreeniä, jotta ylipäätään ehtii salille jäkevästi!

Semmosia huomioita tässä nyt tullut, että varttuneempaa väkeä käy aamuisin. Lähes poikkeuksetta 50-60 vuotiaita kanssatreenaajia ollut aamulla. Sekä miehiä että naisia. Omanikäisiä ei ole tainnut olla kuin kerran ja nuorempia ei kertaakaan.

Herranjestas, minä joka olen aina inhonnut aamulla treenaamista olen melkein alkanut fanittamaan ajankohtaa. Tänä aamuna treenaamaan klo 6 vaikka olisin illallakin kerennyt. Tahtoo mennä illalla tuo treenaus aika myöhään ja sitä myöten yöunet tosi huonoiksi, varsinkin jos on treeniboosteria käytössä. Aamulla taas ei ole mikään ongelma herätä jos on jo illalla asennoitunut menevänsä treenaamaan. Eilen vetäisin vielä kohtuu tukevan iltapalankin niin ei edes nälkä yllättänyt :)

koko "urani" (2v) treenannu vuorotyön vuoksi jokatoisen viikon aamuisin, en ole huomannut mitään eroa treeneissä paitsi max ykköset on noussu iltaisin paremmin

Kannattaa vaan muistaa aloitella aamuisin hiukan rauhallisemmin ja jos jollakulla vaikeuksia saada kone käyntiin niin koita rauhallista hiukan pidempää alkulämpöä ja sitten pellit auki ja virtaa koneeseen. Itellä meni noin vajaa kuukausi täydellisesti tottua treenaamaan jo heti 6 aikaan aamulta. Totuttautumisen jälkeen ei ainakaan mulla ollut kamalasti eroa edes maksimivoiman treenaamiseen aamulla. Jos vaan löytää jonkun varmistamaan kun makaa siellä tangon alla parku kurkussa..Ja niin kuin tuossa edellä Jami sanoi niin vedä kunnolla safkaa illalla jos vaikeuksia saada aamulla jotain suusta alas. En tiedä onko tosiaan urbaanilegenda, mutta mulla paloi aika lailla rajusti rasvaa verrattuna iltatreeneihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom