Ilmainen lehti vastaamalla asiakaskyselyyn

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Avolle tuli eilen Avotakka.. jos nyt tilaan ni tuleekohan se automaattisesti sit seuraava numero.. ettei ne tota samaa numeroa lähetä ens viikolla taas??

Minkä helevetin takia ette laita numeroitanne sille ns. Robinson-listalle, joka kieltää mainospuhelut? Itse tein tuon joskus pari vuotta sitten eikä olla sen jälkeen soiteltu. Eli soittakaa numeroon 0600 13404 ja ilmoittakaa, ettei teille saa puhelinmyyjät soitella!

Jos puhelinmyyjä soittaa silti, ilmoittakaa, että olette kieltäneet moisen. Lopettavat sillon kyllä aika hätäseen puhelun.

:evil:

Hehee. Mulle soitettiin, että haluanko tilata Demi lehden, ku olin kerran joku aika sitten tilannu näytenumeron. Myyjä kyl tais kuulla jo äänestä, että en kuulu ihan kohderyhmään ja alko kangertelemaan että : "olit tilannu... En tiiä oliko itelle, mutta...". Vastasin siihen vähän huvittuneella äänellä, että kyllä se oli ihan itelle, minkä jälkeen se kysy, että mitä olin mieltä. Kerroin, että eipä sitä tullu paljon luettua. "Joo. Se on nuorten tyttöjen lehti." "Kyl mä sen tiedän."

Nyt soittivat eilen ja oli muuten pirullisen sitkas myyjä, sanoin 5 kertaa etten osta mitään ennenku usko. :D

Eilen tuli meidän talo.. pistin tänään taas "tilaukseen" avotakan ja urheilulehden..

On kyllä koomista että jotku pelkää ihmisiä nuin paljon :hyper: . Eikö se nyt oo ihan sama vaikka joku soittaa ja haluu minuutin jutella?

Monet kyllä pelkää lehtimyyjiä sen takia ko jotku niistä on niin hyviä myymään että ihan vahingossa tulee tilattua se lehti ko saa ne alle puoleen hintaan kotia kannettuna.

Jos jotku aattelee miten ne jaksaa koittaa myyä vaikka ensin sanoo ettei kiinnosta niin se johtuu pelkästään siitä että kymmenestä kaupasta yheksän alkaa sanoilla ei kiinnosta. Myyjät kuitenki yleensä lopettaa ku jaksaa kuunnella tarjouksen ja sanoo vasta sitten että ei kiinnosta mutta siihenhän menee kyllä se kallis minuutti sitä omaa aikaa.

feikki edit: En ole ite puhelinmyyjä vaikka sitä suoraan kustantajan puolelta oon joskus harrastanukki.

No ihan varmasti alkaa. Otimpa kuitenkin.

Kyllä valitettavasti, Itse olen lähes vuodenajan ostanut joka perjantaisen urheilulehden, no kerran kun mulle soitti puhelinmyyjä ja kaupitteli kyseistä lehteä, niin hyvin ystävällisesti ja selvästi kerroin hänelle että en halua tilata lehteä, että ostan vaikka ensin vielä irtonumeroja, ja sitten ilmottelen heille päin jos haluan alkaa tilaamaan. No meni semmoiset 1½ viikkoa ja kun tulin himaan huomasin eteisenlattialla olevan saman urheilulehden jonka sinä päivänä ostin r-kioskilta, ihmettelin että onko kenties vanhempani alkaneet tilaamaan ko. lehteä minulle, no eipä olleet sentään. No kunnes ensi lasku tuli, Niin jouduin soittaa takaisin heille vähän "vihaisemmalla" äänellä takaisin etten maksa mitään kun en ole tilannukkaa mitää. He pahoittelivat kyllä asiaa, ja Olisin tarjoutunut myös palauttamaan kaikki minulle tulleet lehdet, mutta eivät he sentään niitä takas halunneet. No ainahan se yksin lehti on hyvää paskapaperii paperilakon varalle. :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom