Ilmainen lehti vastaamalla asiakaskyselyyn

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin tuolle miehellekin Tuulilasin, joka tuli eilen...vieläköhän viitsisi kokeilla jotain lehteä...:D

Threadi ylös siitä.

Eilen tuli toinen tuulasi. Tänään kolmas + krypto. :D
Odottelin kyllä marraskuun tuulilasia ja tuulilasi turboa. Pääsenpä leikkimään hyväntekijää kun jakelen ilmaislehtiä.

Mullekin tuli tänään neljäs lehti. Tilaisko samaan aikaan viidennen ja kuudennen vaikka jollekin toiselle. Ei niitä näköjään haittaa. :)

Eilen tuli niin paljon lehtiä että kaksi kertaa joutui postimieskin roudaamaan niitä. :lol2:

millonhan tulee lasku... Toinen kerta kun tulee koko kierros lehtiä..

Eilen tuli niin paljon lehtiä että kaksi kertaa joutui postimieskin roudaamaan niitä. :lol2:
Pistän paremmaksi. Tänään tuli jo laatikollinen tavaraa, joutu hakemaan postista. :hyper:

Tilasin aiemmin Kauneus & Terveys lehden ilmaisnumeron. Tuo tänään tullut 3kg laatikko sisälsi Onnea Voittajalle kortin ja 9 SunSilk-tuotetta.
En mä mihinkään kisaan ole ilmoittautunut.

Kryptolehti tuli vihdoin, uskaltaisikohan tilata 5:n ja 6:n lehden :D

Samalla nimelläkö porukka tilaa useampia lehtiä?? :D

Samalla nimellä, samalla osoitteella, samoilla kaikilla tiedoilla... En nyt oikein osaa sanoa montako lehteä olen tilannut. Olen tilaillut itselleni ja muille ja ne vaan tipahtaa postiluukusta vähän väliä ja sitten roudailen muille kun muistan ja ruokapöydällä lepää kaikkea Imagesta apulehteen. Ristikkolehti oli muuten täysin paska, toosi paska. Yhdessä kohdassa vihje oli "elävä asia" tms. Ainoa sana joka siihen sopi oli "täi". En pidä lehdistä jotka olettavat että vihjeestä elävä asia tulee mieleen että sehän on täi. Boikotoikaa noin paskaa ristikkolehteä. Ellette sitten keksi jotain järkevämpää sanaa tuohon kohtaan :D Mutta tämä on ihan kiva harrastus. Josko joku haluaisi tulla roudaamaan lehtiä paperiroskiin olisi kiva sillä itse en näköjään jaksa. :P

Sain eilen loistoidean tekaista vielä "vaimo", jonka nimellä voisi tilailla pari lisälehteä samaan osoitteeseen, mutta tulipa sitten mieleeni, että voi olla vähemmän hauska tilanne siinä vaiheessa kun postiluukusta alkaa valua kilokaupalla tälle "vaimolle" osoitettua mainos- ja roskapostia... :david:

Sain eilen loistoidean tekaista vielä "vaimo", jonka nimellä voisi tilailla pari lisälehteä samaan osoitteeseen........

Mullekki tais just NYT syntyä muutama kersa jotka lukee tuulilasia, meidän taloa ja urheilulehteä.. ;)

Mulle ei tullut ikinä edes se elokuussa tilattu ensimmäinen ilmainen näyte. Lehtimyyjät ovat kyllä sitkeästi soitelleet tuolta A-lehdistä.

Mulle ei tullut ikinä edes se elokuussa tilattu ensimmäinen ilmainen näyte. Lehtimyyjät ovat kyllä sitkeästi soitelleet tuolta A-lehdistä.

Heh, oho! Mä olen siis oikeasti tilannut tuolta hyvin ahkerasti. YHTÄÄN puhelua en ole saanut, enkä yhtään ainutta roskapostiakaan. Tosin mä vihaan niin paljon tavarantyrkyttelypuheluita ja häirintöjä että mulla on erittäin hienosti toiminut suoramarkkinointikielto.

Ei teidän niitä lapsia tai vaimoja tartte taikoa, ei niitä näköjään haittaa lähetellä samalle ihmiselle samaan osoitteeseen lehteä lehden perään. :)

Edit: niin ja lehdet ovat myös tulleet vikkelään tilaamisen jälkeen. Ihmettelen miten kauan pitävät moista tarjousta... otan siitä kaiken hyödyn ainakin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom