Ilmainen lehti vastaamalla asiakaskyselyyn

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuli jo kolmas lehti, Kauneus ja Terveys :D

tänään soitti ekaa kertaa puhelinmyyjä.. 4 apua, 2 avotakkaa, meidän talo, soundi, 2 urheilulehteä.. noi ainaki tuolta jo "tilattu"..
pitää laittaa hyvää palautetta et homma toimii :thumbs:

Minäkin olen varmaan joku 5 lehteä tilannut tuolta ja tänään vasta soitti lehtikauppias ja kovin oli kiinnostunut palvelemaan minua mun valintojen puolesta joita ruksin tossa kyselyssä.

Kai sitä pitää tämä mahdollisuus käyttää ja tilata joku lehti.. (taas :D )

Do dii

Urheilulehti taas tilattu.Soundia ja urkkalehteä olen vuoronperään tilaillut.

Mites muut.Oletteko aina jaksaneet vastailla tohon kaavakkeeseen,vai oletteko summassa lätkineet raksit ruutuun?

Summassa rastit ruutuun vaan.. varmaan kymmenisen lehteä jo tullu.. tänään viimeks avolle tipahti Avotakka luukusta.. :)

Damn, taisin tilata kaksi samaa lehteä. Annetaan toinen vaikka äidille. En enää tiedä montako lehteä olen tuolta itselleni klikkaillut. Olen tainnut joka kerta klikkailla samat pyörylät. :P

Ups.. tuli avolle jo toinen Avotakan joulu numero.. no antakoon siskollensa sen :D

E: tilasin bisnes lehden..

E2: kun valitsee lehden ja siihen tulee se kiitos osallistumisesta... selaimesta edellinen sivu.. ja taas saa valita uuden lehden :D kokeilin huvikseni pistää muutaman eri lehden noin..katotaan tuleeko perille!?!

Tuulilasi tuli tännekin

Turbo tuli ja Soundi tais tulla eilen..

E: huomasin just et turhaan oon tuulilasin kestotilaaja ku tätä kautta saan sen ilmaseks.. taidan sanoa irti sen huomenna.. :D

Uusimman soundin mukana tuli cd-levy :)

Taitaa tämä ilmaishupi loppua vuodenvaihteeseen. Toivottavasti voitan vielä Mariskooli -maljakon arvonnassa.:D

Miksi loppuu :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom