Ilmainen lehti vastaamalla asiakaskyselyyn

Noita tulee vaikka millä nimillä.. Molemmilla etunimillä ja muutamilla tekaistuilla nimillä. Omallakin nimellä on tullut monta.

Voiskohan tuonne tehdä ilmaislehtien kestotilauksen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ne sen enempää ole puhelimen kautta tyrkyttäneet. Taitaa olla keväällä viimesin tarjous jostain lehdestä. Ensimmäiset pari lehteä taisi tulla euron maksamaan ja parin vuoden sopimuksella joudutkin maksamaan päälle 200 euroa. Olin ikionnellinen tästä tarjouksesta jonka olin voittanut (mainitsi voitosta heti alkuun) itselleni.

Jottei nyt ihan offiksi mene niin 5 lehteä olen saanut ja 2 on tulossa. Uusi kuukausi lähestyy ja niin myös uudet lehdetkin.

Noita tulee vaikka millä nimillä.. Molemmilla etunimillä ja muutamilla tekaistuilla nimillä. Omallakin nimellä on tullut monta.

Voiskohan tuonne tehdä ilmaislehtien kestotilauksen?

Soita ja kysy et saisitko kestotilauksen ku et jaksa aina täytellä noita lomakkeita :D

Ja "samaan hintaan" tietty mitä tällä hetkellä tulee.. :lol2:

Ei teidän niitä lapsia tai vaimoja tartte taikoa, ei niitä näköjään haittaa lähetellä samalle ihmiselle samaan osoitteeseen lehteä lehden perään. :)

OK! Laitetaan sitten vaikka Urheilulehti seuraavaksi, kun Imagen numero on selattu läpi....

Hmm, milloinkahan A-lehdissä huomataan tämä markkinakyselyn palkkiomenettelyn laajamittainen hyväksikäyttö (erityisesti erään bodarifoorumin lukijoiden toimesta) :D

Hmm, milloinkahan A-lehdissä huomataan tämä markkinakyselyn palkkiomenettelyn laajamittainen hyväksikäyttö (erityisesti erään bodarifoorumin lukijoiden toimesta) :D
Jos he pitävät edes jonkinnäköistä statistiikkaa niin he huomaavat kyllä että tämän threadin kautta on tullut varmaan satoja klikkauksia ja lopulta lomakkeen täyttöjä. Eri asia onkin kiinostaako heitä.

Olin näköjään Apu lehdenki tilannu.. tipahti tänään luukusta..

Kätevää. Kyselyyn vastaamalla saan lisää mainospostia ja sitä kautta takkaan poltettavaa. Säästyy lämmityslaskussa...

Näitten näytelehtikamppanjoitten kautta saadaan niin paljon uusia tilaajia että nämä on kannattavaa lehdelle.

Eihän lehtitalo sillä tilauksen hinnalla niin paljoa voittoa tee vaan niillä mainoksilla ja mainoshan on helpompi myydä lehteen ko sanoo että lukijoita on 100 000 nyt ilmaiskampanjan aikana.. Ja ne mainokset nuissa lehdissä on ihan perkeleen kalliita.

Tänään puhelinmyyjä kehtasi soittaa :curs: Saa nähdä kuinka monta "Olette osallistuneet kyselyyn..." puhelua tulee, kun on noita lehtiä muutama kappale tullut tilattua...

Tänään puhelinmyyjä kehtasi soittaa :curs: Saa nähdä kuinka monta "Olette osallistuneet kyselyyn..." puhelua tulee, kun on noita lehtiä muutama kappale tullut tilattua...

Mulle soitellaan kerran päivässä. Kertaakaan en ole vastannut. Tiedän, että mistä numeroista ne soittelee, joten en vahingossakaan mene vastaamaan. :D

Miksi te sinne sen puhelinnumeronne laitatte! Hölömöt! Sitä saa mitä tilaa. Meille tuli tilattuna nyt ristikkolehti, mutta ei puheluita.

Enpä ole puhelinnumeroa sinne mihinkään työntänytkään, mutta eiköhän niiden aika helppoa ole puhelinnumerot löytää. Mut voihan se toki olla, että soittavat ihan jostain muista syistä, kun tuon kyselyn takia. Ei voi tietää, kun en vastaa..

Jaa.. minkäköhän lehden sitä tänään tilais.. :D

Mä taidan soittaa et jos ne lisäis tota valikoimaa.. voin sanoo et tääl pakkiksella moni muuki mielellään tilais muita lehtiä ku noi on jo moneen kertaan selattu.. :lol2:

Mistäs numeroista niitä soittoja satelee, itse jätän yleensä vastaamatta jos tulee jostain oudosta numerosta.

Mistäs numeroista niitä soittoja satelee, itse jätän yleensä vastaamatta jos tulee jostain oudosta numerosta.

Mulle soiteltiin A-Lehdiltä numeroista 0503663991, 0503664048 ja 0503664069, toki niitä on paljon muitakin. Niin ja en laittanut numeroani aikanaan mutta helpostihan sen selvittää, jos ei ole salainen.

Huh inhoan mainoksia ja puhelinmyyjiä sen verran etten uskalla tuota mennä täyttämään. :evil:

offtopic:
Yritän aina olla asiallinen kun joku puhelinmyyjä soittaa että ei kiitos ei kiinnosta...sitten ne rupee luettelemaan muita vaihtoehtoja ja siinä vaiheessa mulla menee hermot :wall:
Hävettää jälkikäteen aina kun tulee niin tylysti sanottua...työtänsähän nekin vaan tekee...(paskaa semmosta). :nolo:

Miksi te sinne sen puhelinnumeronne laitatte! Hölömöt! Sitä saa mitä tilaa. Meille tuli tilattuna nyt ristikkolehti, mutta ei puheluita.

Odota vaan, kohta säkin saat puheluita! :D Kyllä ne helposti yhden numeron selville saa, ilman että sen on itse sinne kirjottanut. Toivottavasti ne osaisi soittaa aina samasta numerosta niin voisi olla vastaamatta... A-Lehdillä kun noita puhelinmyyjiä on varmasti aika reilusti.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom