Ilmainen lehti vastaamalla asiakaskyselyyn

Aikoinaan konsulenttina jakaessani ilmaisia näytteitä esim. pesuaineista, mua rupes ärsyttämään ihmiset jotka halus aina vaan lisää näytteita. "Mulla on 17 lasta", "saako näitä lisää jos tuun hakemaan kohta uudestaan" jne.

Vitun pummit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
konsulenttina :lol2:

:nolo:

Tänään soittelivat tuolta ja yrittivät kaupata lehteä.. Tais olla vieläpä että "lähetetään pari kuukautta ilmaiseksi" -- "ei pysty". mitäs sitä lehtiä tilailemaan kun saa ilmaisiksikin joka kuukausi kyselyn täyttämällä.

Tosta saa Mondo-lehden kun vain täyttää lomakkeen:
http://www.mondo.fi/naytenumero/

Sivun alalaidassa sitten lukee tällaista:

"Yhteystietoja voidaan käyttää ja luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin henkilötietolain mukaisesti. Käytön ja/tai luovuttamisen voi estää ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme."

Eli jos ei Mondon puhelintyttöjen soittelu kiinnosta niin ilmoittakaa heti aspaan :)

Joo siihen loppui se lysti, enkä edes saanut kaikkia tilaamiani lehtiä. :( Harmitti kun oisin itsekin tilannut ton bisnes.fin uudelleen, mut myöhästyin. Pitäisikö niistä lehdistä nyt sitten maksaa? Öh... taidan mieluummin odotella seuraavaa kampanjaa. t: pummi :rolleyes:

Joulukuussa "tilaamani" Mondo ehti vielä tulla tämän vuoden puolella. Aika tylsä läpyskä. Kyselyn saldo:

1 Image, 2 Urheilulehteä ja 1 Mondo. Kyllä nyt on veijarimainen ja ovela olo kun on päässyt kusettamaan ahneita kapitalisteja.

Itse otin mondon. Tein kyselyn silloin kun tämä threadi tuli ja lehti tuli siitä parin viikon päästä. Joulukuun alussa joku lehtimyyjä soitti ja tarjosi Mondoa vuodeksi 38€ hintaan. Otin.

Itse sain 2 Imagea ja kaksi Bisnes.fi:tä ja yhden Avotakan vaimolle. Oikein mukava kampanja.

Lehtien yhteisarvo jotain 38e jos olis kaupasta raijannut.

Jos joskus tulee takaisin, niin ilmoitelkaa taas tänne.

Tulihan sieltä syksyn mittaan ainakin vaimolle Apu ja Image, itselle taisi tulla Tuulilasi ja Viherpiha ja koiralle tuli Soundi. Sama koira saa Aku Ankaltakin mainospostia vähän väliä :)

Itse en osaa edes sanoa mitä kaikkea tuli tilattua... hirvittävä kasa lehtiä, kaikkea tuli tilailtua ja niin usein kun uusi numero ilmestyi, monia annoin eteenpäin kun ei itseä kiinostanut. Niiden arvo olisi kaupassa varmana yli 100 euroa ellei kaksikin, lukemista on. Eikä edes yhtään kaupustelupuhelua. Tämä oli ihan mukava kampanja mutta epäilyttää laittavatko uudestaan kun huomaavat kuinka paljon miinusta on tullut. Kyllä minä ilmaisia lehtiä mielelläni otan.

Kyl kaikki numerot tuli tilattua.. Avotakka, bisnes, apu, urheilulehti, sit avolle jotain niitä muita koti lehtiä ja kauneus ja terveys tai jtn sellast..

Itse en osaa edes sanoa mitä kaikkea tuli tilattua... hirvittävä kasa lehtiä, kaikkea tuli tilailtua ja niin usein kun uusi numero ilmestyi, monia annoin eteenpäin kun ei itseä kiinostanut. Niiden arvo olisi kaupassa varmana yli 100 euroa ellei kaksikin, lukemista on. Eikä edes yhtään kaupustelupuhelua. Tämä oli ihan mukava kampanja mutta epäilyttää laittavatko uudestaan kun huomaavat kuinka paljon miinusta on tullut. Kyllä minä ilmaisia lehtiä mielelläni otan.

Näitä kampanjoita on ollu jo vuosia ja kyllä ne voittoa tekee mutta tekeekö tarpeeksi? Se on se kysymys.

Ei olisi kenelläkään tietoa vastaavista kyselyistä, kun nykyinen on kaikeksi harmiksi ohi? Harmi. Olisin varmasti muutamat lehdet napannut.

Joo, urheilulehti tulee tännekin ja mukana aina ilmoitus "huipputarjouksesta" ja tilauslaput. On vain viikon vanha numero aina, jonka lähettävät.

Nyt osoitteesta http://www.kampanjat.net/akuankka/lahjalehti/ saa tilattua ilmaiseksi neljä Akkaria! Tiedä miten paljon tosta voi seurata roskapostia, mutta tilasinpa silti. Aikoihin päässyt lukemaan akkareita. Kai sillä voi kerätä huvittuneita katseita jos vaikka lueskelee intensiivisesti jos käyttää julkisia kulkuneuvoja :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom