Hyväntekijät kaduilla? Apinoita vai oikeita hyväntekijöitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Feissaajat tekee mun mielestä tosi tärkeää työtä. Välillä on hyvä että joku tulee tönimään hereille maailman asioista. Kaikilla ei riitä henkiset ja fyysiset resurssit, kuin oman hyvinvoinnin ylläpitämiseen, mutta toisinaan tarvitsevia ei ajatella vaikka mahdollisuus olisikin. Nukkuvia on hyvä välillä ravistella, jos vaikka heräisivät.
Feissaajiin suhtautuminen on aivan tarpeettoman negatiivista: pelkkään moikkaukseen reagoidaan, kuin joku olisi sylkenyt päälle. Eivät he ole sen vaarallisempia kuin tietä kysyvät ulkopaikkakuntalaiset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli pikkasen samanlainen tilanne Jehovien kanssa. Oli pakko aina vähän jututtaa niitä, kun niillä oli sellanen saatanan hyvän näköinen semi-aasialainen mimmi matkassa. Sit ku se tippu pois kierroksilta niin tuli yllättävän kiire hankkiutua näistä julistajista eroon.

Mulla oli talvella aivan sama tilanne! :D Jehovat kävi kolkuttamassa ovella ja leuka venähti kun menin avaamaan. Aivan järjettömän hyvännäköinen foxy-bitch-ass blondi, semi-isot daisarit, kasvot kuin Vestan neitsyellä... Voi veljet! :pano: Sitten kun tätä ladya ei enää ollutkaan Jessuilla mukana, niin lopahti myös mielenkiinto oven avaamiseen. En mä nyt minkään vanhan kurpan kanssa ala fiktioista kinastelemaan.

Mulla oli talvella aivan sama tilanne! :D Jehovat kävi kolkuttamassa ovella ja leuka venähti kun menin avaamaan. Aivan järjettömän hyvännäköinen foxy-bitch-ass blondi, semi-isot daisarit, kasvot kuin Vestan neitsyellä... Voi veljet! :pano: Sitten kun tätä ladya ei enää ollutkaan Jessuilla mukana, niin lopahti myös mielenkiinto oven avaamiseen. En mä nyt minkään vanhan kurpan kanssa ala fiktioista kinastelemaan.
Onkohan ne keksiny jossain jehovien ylikapitulissa, että, hei, laitetaan toi Jorman tytär tonne mukaan. Sehän on ihan nussittavan näköinen niin ehkä ukkojakin alkaa sanoma kiinnostaa.

Varsinkin hki-rautatieaseman edustalla on aina jotain Greenpeacen tai vastaavan heppuja. Yhtä paljon noi ärsyttää kuin Hare Krisnat tai Romanialaiset romanitkin tai Suomalaiset känniurpot.

Antakaa ihmisille rauha julkisissa tiloissa.

Napit korvissa ja oikea asukokonaisuus niin ei feissarit häiritse.. :rock:

Feissaaminen on musta ihan ok. Kyllä kaupoissa myydään puhelinliittymiäkin jne. Jos feissaaminen kiellettäisiin, niin kaipa samalla pitäisi kaikki kaupustelu kaduilla kieltää. Ei se mua haittaa.

Kyllä, kaupoissa myydään tuotteita. Feissaamisen lasken samaan kastiin puhelinmyynnin kanssa, täysin arvoton ala jolle en näe mitään tarvetta. Punaista luuria jos voisin painaa feissaajallekin ni ois vielä parempi.

Punaista luuria jos voisin painaa feissaajallekin ni ois vielä parempi.

Jep, tosin asiallinen "ei kiitos" tuntuu toimivan osaan tällaisena nappulana. Ne suostuttelijat ja tuputtajat saavat hieman keittämään yläkerrassa.

Jos nyt joku tulee hihasta vetämään ja asiallisesti keskustelemaan asioista, niin eipä siinä mitään. Joskus jaksaa edes vähän kuunnella, joskus ei ollenkaan. Asiastahan nuo yleensä jauhavat.

Mutta se pistää veren kiehumaan, kun tullaan melkein agre kurkussa jauhamaan

1) kuinka minä joudun helvettiin ja palan tulessa koska olen aviottomassa suhteessa ja tykkään katsoa telkkaria
2) kuinka minä olen eläinten murhaaja kun en ole kiinnostunut eläinsuojeluasioista
3) kuinka minä edistän lapsien murhaamista ja orjatyövoimaa, kun en lahjoita rahaa johonkin höpöhöpö-avustusjärjestöön.

Itsellenikin on Jehovat tulleet esittämään sellaisia mielenkiintoisia väitteitä, että kaikki maailman värit ja maut on luotu ihmistä varten, ja että eihän tauluakaan voi olla ilman tekijäänsä (vertaa: ei ihmistä voi olla ilman Luojaansa). Olivat käyneet vielä kahdesti jälkeenkin päin, tosin en ollut silloin kotona.

Tulivat eilen feissaajat kyselemään että joskos ihmisoikeudet kiinnostais. Sanoin että mulla on jo. Valahti rastatyttö pikkasen kalpeaksi. Tuli oikein hyvä mieli ;)

Aika vahvoja tunteita tuntuvat nämä kerjurit herättävän. Mulla on tepsivä keino: ei reagoi mitenkään. Ei puhu, ei katso, 100% ignorance. Itelle ihan sama, vaikka noita olisi kadulla vastassa 5000, ei mitään vaikutusta.

katukaupusteliat, jeesuksenpalvojat. kaikille sama kohtelu, eli avarilla tauluun että soi, jos tulee alle käden mitan(private space).varsinkin ulkomaisille kerjääjille ja sormuskauppiaille toimii ku häkä, vielä kun tietää että ne ei ainakaan saa viranomaisilta tukee jos menee niille whinee. sanoin yhdelle ku rynni päälle, että ostan sitä jeesusta sitten jos tulee tarve, että kiitos vaan ja jatka matkaas.

Aika vahvoja tunteita tuntuvat nämä kerjurit herättävän. Mulla on tepsivä keino: ei reagoi mitenkään. Ei puhu, ei katso, 100% ignorance. Itelle ihan sama, vaikka noita olisi kadulla vastassa 5000, ei mitään vaikutusta.

Joissakin maissa tuokaan ei enää auta, vaan paskaiset pikkulapset tarraa käteen/jalkaan kiinni ja jää siihen mongertamaan niin kauaksi aikaa, kun potkit/tönit sen pois tai annat rahaa. Saa nähdä millon tuo tapa rantautuu myös Suomeen, en usko että kovin kauaa kestää, kun nyt jo on lehdissä ollut että ovet käyneet yhä aggressiivisemmiksi.

Joissakin maissa tuokaan ei enää auta, vaan paskaiset pikkulapset tarraa käteen/jalkaan kiinni ja jää siihen mongertamaan niin kauaksi aikaa, kun potkit/tönit sen pois tai annat rahaa. Saa nähdä millon tuo tapa rantautuu myös Suomeen, en usko että kovin kauaa kestää, kun nyt jo on lehdissä ollut että ovet käyneet yhä aggressiivisemmiksi.

Toi on kyllä ihan totta, erityisesti ählämimaissa. Rajan vedän juurikin tuohon koskemiseen, eli jos outo tyyppi tulee koskemaan, avaudun aika vahvasti. Turistin perusvelvollisuus... Mielestäni tuo on yksi rasismin ilmenemismuoto, kun valkoihoisena länkkärinä ei saa rauhassa kadulla kulkea monessakaan maassa. Kannatan tasapuolista kohtelua, eli jos eivät lääpi toisiaankaan (siis ei-tuttuja ihmisiä kadulta summan mutikassa), ei parane lääppiä ulkkareitakaan.

Yksikään liittymänmyyjä ei ole tullut repimään hihasta.

On muuten vitun ärsyttäviä ostos yms keskuksissa ne käsihoitoja tai jotain tukkajuttuja tuputtavat tyypit. Huutelee perään ja juuri kun pääsee eroon yhdestä, tulee toisen ständi eteen.
Mutta yksikään liittymänmyyjä ei ole rasittanut ;)

Tehnyt tosi epämiellyttäväksi esim just Kampissa asioinnin nuokin tuputtajat.

On muuten vitun ärsyttäviä ostos yms keskuksissa ne käsihoitoja tai jotain tukkajuttuja tuputtavat tyypit. Huutelee perään ja juuri kun pääsee eroon yhdestä, tulee toisen ständi eteen.

Onneksi miehet saavat olla näiltä suht rauhassa. En ole tarkemmin näiden touhuja katsellut, mutta ovatko nämä tyypit jotain ihan ok tasoisia kampaajia vai jotain täysin amatöörejä? Vai mitä ne edes tarjoaa? Uutta lookkia ja jotain hiuspidennyksiä?

Jotkut noista osaa olla aika töykeitä, jos näen jonkun naisen kieltäytyvän.

Kyllähän tuo kieltämättä heikentää ytimessä palloilua ja etenkin Kampin keskuksessa kun noihin kiinnittää jo huomiota. IMO on väärin, jos pitää vähän väliä heittää ignorevaihde päälle, katsella toiseen suuntaan ja keskittyä ohittamaan tommoinen myyjä huomaamattomasti.

Noille pitäisi pistää säännöt, että turpa kii ja passiivisella mainonnalla hoidetaan kaupustelu. Naiset eivät yksinkertaisesti onnistu kävelemään Kampin keskuksen läpi, etteikö pysäytettäisi ja tarjottaisi 5 minuutin käsihoitoa.

Joo, hyvä pointti. En muistanutkaan näitä. Pari kertaa sieltä on joku kikkelikarvatukka hypänny naaman eteen esitteleen jotai kynsienhoitosettii tai mitä lie käsivoiteita.

Olipas taas kiva käydä Café Javan terassilla juomassa "aamukahvit", tai ainakin niin kauan kunnes siihen tuli joku kerjäämään mun kolikoita. Muut terassilla kahvitelleet oli jotain eurooppalaisia turisteja. Näiden suhtautuminen tähän kerjäläiseen oli astetta kovempi. Itse tyydyin sanoon vaan "go away", mutta vieresen pöydän saksalainen herra töni kerjäläisen heti muutaman metrin päähän. Muut siinä olleet huusivat heti, kun kerjäläinen yritti lähestyä. Sittenhän tämä menikin sisälle kerjään. Propsit kyllä tuolle sakemannille :thumbs:

Onneksi miehet saavat olla näiltä suht rauhassa.
Ai saa?

Talvella kävin Turussa ja siellä pistäydyn muijakaverin kanssa Hansassa ja törmättiin hansatorilla rullaportaiden vieressä tämmöiseen kynsi- ja käsihoitotuote-esittelijään. Ei siinä mitään, kun ei meillä mikään kiire ollut niin kuunneltiin mitä äijällä oli asiaa. Tyttökaverilla on aika pitkät ja näyttävät kynnet niin siitä he kehitti asiaa muutaman minuutin ja testailivatjotain kynsiviilasettiä.

Mulla alkoi ärtymys kasvaa, kun äijä tahtoo tehdä mulle kynsihoidon JA jonkun suolahoidon käsille, joka hänen mukaansa saisi mun kädet SILKKISEN PEHMEIKSI! Kieltäydyin muutaman kerran kohteliaasti SILKKISEN PEHMEYDEN käsille takaavasta käsittelystä. En myöskään ostanut 30 -50€ shampoota tai naamarasvaa, koska ne kuulosti "otetaan tyhmältä rahat pois" -tuotteelta. Siinä vaiheessa, kun jälleen tämä esittelijämies alkoi tuputtaa mulle SILKKISEN PEHMEYDEN käsille antavaa käsihoitoa alkoi kohteliaisuuskytkin naksua pois päältä ja muijakaverin nauraessa taustalla katketakseen kyselin: "Olenko mä oikeasti sun mielestä sen näköinen äijä, joka tahtoo SILKKISEN PEHMEÄT kädet?"

Opin sentään sen verran tuosta kohtaamisesta, että kynsien keratiinilevyjen välissä on ilmeisesti jotain öljyä.

Noille pitäisi pistää säännöt, että turpa kii ja passiivisella mainonnalla hoidetaan kaupustelu. Naiset eivät yksinkertaisesti onnistu kävelemään Kampin keskuksen läpi, etteikö pysäytettäisi ja tarjottaisi 5 minuutin käsihoitoa.

Joo ihmettelen kyllä Kampin tyyliä että saa pistää tollasia ständejä pystyyn tosta noin vaan. Kerran päätin jäädä kuuntelemaan jonkun turkkilaisen näköisen kaverin speakkia sen kasvo-voiteesta miehille. Ei siinä sen kummempia, selitteli kuinka mulla on joku tyypillinen pohjoismainen iho ja muuta skeidaa. Suurin ihmetyksen aihe oli kuitenkin sitten tän rasvan hinta, 160 € mutta koska purnukan rasia oli vähän revennyt niin hinta oli 130€:D Ei saatana oikeesti, kuinka moni mies ostaa joltain ständiltä tosta noin vaan 130€ kosteusvoiteen:rolleyes: Yritti sit vielä suurinpiirtein repiä kädestä kiinni takas ku sanoin et ei kiinnosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom