Hyväntekijät kaduilla? Apinoita vai oikeita hyväntekijöitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kerkesin 10sec tuossa olemaan kun jo joku tuli antamaan 50 senttiä. Sanoi, että asenne parempi, joten siksi minä sain :D Jos verottaja tietäisi, että sain 50 senttiä, niin varmaan joutuisin tästä hyvästä oikeuteen kun en maksa siitä veroja.

Mitäs Euro-naapuri oli mieltä ku tulit apajille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerkesin 10sec tuossa olemaan kun jo joku tuli antamaan 50 senttiä. Sanoi, että asenne parempi, joten siksi minä sain :D Jos verottaja tietäisi, että sain 50 senttiä, niin varmaan joutuisin tästä hyvästä oikeuteen kun en maksa siitä veroja.

Mehän vedettiin viime, vai oliko se toissa kesänä, kaveri polttareissa puku päälle kolmensepän patsaa eteen kerjäämään rahaa 600-sarjan avobemaria varten rahaa. Siis laitettiin se auton kuva siihen samaan tyyliin kuin näillä on joku jeesuksen/lapsen tms. kuva... Puolessa tunnissa saatiin n. 50 €. Ihmisillä oli hauskaa, poseerasivat vieressä ja ottivat kuvia. Vielä hauskempaa oli keskieuroopasta kotoisin olevilla turisteilla. Tuosta oli juttua joskus pakkiksella ja ajateltiin sit toteuttaa tuo. Päästiin radio rockiinkin, kun joku naisjuontaja jotain jeesusteli... Kyllä tuon kaikki paikalla olijat ja ohi kulkijat ottivat huumorilla.

Paljonkohan nuo tienaa ylipäätänsä pummaamalla? Ne varmaan jemmaa sitä rahaa jonnekin mitä saavat, siis päivän aikana, nimittäin en ole koskaan nähnyt kerjäläistä, jolla olis paria kolikkoa enempää siinä mukissa.

Olin viime viikolla venaamassa eukkoa siinä entisen pääpostitalon parkkiksella. Venasin sen 50 min ku se teki ostoksia ja samalla seurasin kun romanian ihmeitä tuli kahdella bemarilla ja volkkarilla parkkiin siihen viereen. Nuorehkot hyvin pukeutuneet jätkät jäi siihen autojen luo röökille, ja nää kerjäläisiksi pukeutuneet naiset lähti johonkin. ehkä 15m niin ekat 2 naista siitä naisryhmästä tuli takas, bemarin takapenkille molemmat istuu hetkeksi jonka jälkeen poistuvat tulosuuntaan. Kerkesin todistaa siinä yhteensä 6 eri kerjuri akan käyntiä siinä bemarin takapenkillä. Liekkö käyny pöllimässä jotain ja vievät saaliin autoon ja lähtee takas hommiin?

Joskus jossain ohjelmassa testattiin kerjäystä (oisko ollu dr.Phil :D ). Las vegasissa taisi tuntipalkka pyöriä siinä 60-90 dollarin tienoilla. Ja kerjäläiset vielä valittivat kuinka vähän aina saa eikä kukaa anna almuja.

Joskus jossain ohjelmassa testattiin kerjäystä (oisko ollu dr.Phil :D ). Las vegasissa taisi tuntipalkka pyöriä siinä 60-90 dollarin tienoilla. Ja kerjäläiset vielä valittivat kuinka vähän aina saa eikä kukaa anna almuja.

Ei vittu... pitäisköhän vaihtaa alaa :D

Kävin Helsingissä katsomassa James Randia ja sinä aikana alkoivat feissaajat vituttamaan, niitähän on joka kadun kulmassa keskustassa ja ystävällisellä vastauksella saat vain anelua lähteä mukaan, pakkohan ne on ignorata jos tahtoo mielenterveytensä säilyttää. Rautatieasema-Kamppi välillä feissaajia tuli vastaan noin parhaimmalla kerralla 10.

Olis kiva duunaa inventaario tuosta kasasta, mitä kaikkea paskaa se mukanaan kantaa.

Meni vähän väärään topicciin... siirsin itse. Googletin vain "apinoita site:pakkotoisto.com" :D

Ei vittu... pitäisköhän vaihtaa alaa :D

Kiltti ja söpö koira mukaan niin eiköhän pääse helposti siihen 90 tuntipalkkaan. :D

Kiltti ja söpö koira mukaan niin eiköhän pääse helposti siihen 90 tuntipalkkaan. :D

Kiltti ja söpö koira löytyy. Ainoastaan se, että koira ei meinaa pysyä paikallaan kerjäystilanteessa tuottaisi ongelmia :D

Ghanassa kun piipahdin niin oli kyllä kikkakympit kerjäläisillä käytössä. Eräskin "jalaton" äijänkäppyrä rummutteli tahtia katukivetykseen jollakin sangolla. Polvien kohdalla oli pienet puulevyt ja kaveri oli todella säälittävän ja amputoidun näköinen. Seurasin tilannetta tovin vähän matkan päästä ja oli kyllä huvittavan näköistä kun äijä heitti puulevyt pois ja sieltä altahan paljastui kaksi ihan toimivaa jalkaa. Siinä se sitten vähän venytteli ja lähti menemään :D

Intiassahan ne murtaa tarkoituksella lapsiensa luita että saisi enemmän rahaa ja käyttää vammaisia lapsia törkeästi hyväksi kerjäyksessä.

Jaa että kerjäläsiä.

Ite käyn tuolla hesassa aika harvoin, mutta kun käyn nii eiköhän sieltä joku Greenpeace pitkätukka käy kimppuun ''pelasta jääkarhut'' tais olla viimeks aiheena.

Sotaveteraaneille kyllä annan rahaa. Mutta Unicef ja Greenpeace jää kyllä ilman.

Mut mä vedän näit jehovan todistajia puoleen nii maan perkeleesti, en tiedä mikä siinä on mutta ne käy mun kimppuu aina. :jahas: Toki käy vissii muidenki.
Kerrranki ku rapulassa matkustin hyvinkäältä keravalle junalla nii koko matkan ajan kuuntelin jotai jehovaa, eka luulin et se on aineissa ku tuli mulle juttulee tosta vaa mut sit näin et sil on raamattu kädessä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom