Huomio: VoimaNaiset!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Huomio kaikki voimailevat naiset!

Oletko koskaan tuntenut vetoa Suomen Vahvin nainen -kisoihin?

Kiinnostaisiko sinua päästä tutustumaan tarkemmin tämän skaban sisältämiin lajiharjoituksiin (farmarikävely, tukkipunnerrus, auton veto jne.) ja ylipäätään kuulemaan lisää skabasta? Tai kokeilemaan ihan itse näitä lajeja?

Olen suunnittelemassa lajin pienimuotoista tutustumistilaisuutta pk-seudulle. Hakusessa muutama tyttö, joita skaba kiinnostaa ja jotka voisivat tarvita lisäinnostusta tavoitteelliseen harjoitteluun.

Haussa siis tulevia Suomen Vahvimpia Naisia!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tilaisuutta kaavaillaan jollekin sunnuntaille, iltapäivään. Lajia meille esittelee moninkertainen SM-voittaja Kati Luoto.

Nyt vaan niitä ilmoittautumisia!

Kiinnostaisi kyllä kokeilla näitä lajeja, eli mukana jos vaan päivä sopii.

//Carina

Zone-sarja -42%
Täältä kautta olisi myös tulossa yksi kiinnostunut nainen, jolla kisasuunnitelmia vahvanainen skaboihin.
Sunnuntai sopii myös hänelle kaikkein parhaiten.

Käytännössä mikä tahansa sunnuntai käy. Miltä kuulostaa 13.8 tai 20.8?
Ja nimenomaan ip eli joskus 15-18.

Käytännössä mikä tahansa sunnuntai käy. Miltä kuulostaa 13.8 tai 20.8?
Ja nimenomaan ip eli joskus 15-18.

20.8. kävisi minulle ja ottaisin mukaan luultavasti lajista kiinnostuneen siskonikin, jos vaan hänelle päivä käy.

Mieluummin ei kumpikaan ehdotetuista, mutta jos elokuu on must, pystynen järjestämään tuloni. 26.8. on sitten kokonaan poissa laskuista kisojen vuoksi (siltä varalta, että joku sitä ehdottaisi).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy myöntää että kiinnostaa, vaikka en paikalle pääsekään. Ja vaikka kuinka kuulenkin korvissani fysioterapeuttini marinan "vai että Suomen vahvimmaksi naiseksi, hajanaisimmaksi todennäköisemmin." Toivottavasti tämä ei ole ainutlaatuinen tilaisuus.

Samaa kyselen kuin Raven, mieluusti kuulisin jonkin päivän mahd.pik., niin sitä voisi sitten yrittää vapaaksi sumplia, jos jotain muuta on sille vkl:lle sopinut?

Moikka vaan kaikki tytöt.
Oltiin alustavasti puhuttu elokuusta, mutta mulla MM:t Puolassa 8-11.9.06
Ja taas toiset kisat Puolassa 15-17.9.06
Eli ehkä olisi parempi siirtää toi ajankohta sen jälkeiselle ajalle niin koitan hulluna tsempata kisoihin...
Kati :D

Syyskuun loppupuoli olisi varmasti hyvä. Haluan ehdottomasta Gillyannen messiin eli Gilly miltä sulla näyttää syyskuun vikat viikonloput?

Oi, nyt mä ihan punastun :nolo: Mulle käy kyllä, ainakin näillä näkymin, mikä tahansa viikonloppu syyskuussa.

Ja Katille ISOT tsempit molempiin kisoihin! :thumbs:

Kiinnostaisi kovastikin. Mutta sunnuntai on ehdottomasti out. Kaukana Hesasta kun asun ja maanantaina aikaisin pitää olla töissä. Ei se muuten, mutta kun sunnuntaina pitää suunnitella maanantain työt, menisi aivan liian myöhäiseen. Tai jos tämä tilaisuus olisi aamupäivällä, korkeintaan vähän puolenpäivän jälkeen, sitten voisin harkita uudelleen.

Voidaanhan käydä joku lauantai iltapäivä?
Mä oon yleensä vkl yöt duunissa niin en kauhean aikaisin jaksa.. :)
Ja voihan tän tehdä vaikka kahtena eri päivänä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom