Huomio: VoimaNaiset!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miten ois pääsiäisen jälkeinen vkl? eli 14 tai 15.4? Jos mennään lauantaina aika ois 18.00 tai sunnuntaina 14.00

Tuo kuulostaa ihan hyvältä, paitsi että samana viikonloppuna on Ilmajoella kädenvääntökisat (sm-karsinta). En ole vielä päättänyt menenkö sinne..

Kävin katsomassa nuo naisten tämän vuoden lajit netistä. Onko tuo tukinnosto sama laji, kuin tukkipunnerrus?? Paino ainakin on sama.. Jos tuolla painolla tekee maastanostoa, niin johan tulee toistoja. Mie oon pihalla:D

Tuo 14.-15.4 on ihan jees. Mä voin käydä hakemassa kaukamatkalaisia Rautatieasemalta (Metri? Gillyanne?) jos tulette junalla. Tiedän missä treenipaikka on, voidaan toki poiketa Isossa Ompussakin.

Sattuu hieman hankalaan aikaan (mulla on kisat viikon päästä tuosta vkl:sta), mutta olen silti kiinnostunut - pitää vain ottaa kevyemmin noiden kokeilujen kanssa. Junalla olisin tulossa. Voidaanko päättää mahd. pian, onko tapahtuma la vaiko su?

Mulle käy kyllä ton jälkeenkin ihan hyvin. Pitäiskö noi kisat ensin käydä läpi ja ottaa vaikka siitä 1 tai 2 viikkoa eteenpäin? Nythän mä juoksen siellä muutenkin koko ajan kun kisat lähestyy :)

Tuo 14.-15.4 käy edelleen.

1 vko siitä eteenpäin on myös oikein passeli (21.-22.4).
2 vkoa siitä on Kultsan fitnesskisat (la 28.4) eli se päivä ei käy (aika moni on kisakatsomossa) MUTTA su 29.4 olisi varmasti hyvä - kauempaa reissaavat tytöt voisivat tulla yhdellä reissulla sekä kisoihin että voimapäivään.

Eli: Vaihtoehtoja on monia. Lähtisin buukkaamaan sellaista päivää ja ajankohtaa, jotka ei sotke Katin aikatauluja liikaa. Muut voivat sitten sovittaa omat menonsa sen mukaan.

No mites on tytöt? Käykö su 29.4?

Kultsan kisat olisivat la 28.4 ja pitkämatkalaiset voisivat jäädä yöksi. Mun luokse mahtuu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mites on tytöt? Käykö su 29.4?

Kultsan kisat olisivat la 28.4 ja pitkämatkalaiset voisivat jäädä yöksi. Mun luokse mahtuu!

Hellou,

Minä passaan tuon sunnuntain. Varmaan menee vatsan vieressä lepäillessä :D , mutta jos seuraavaa ajankohta sopii aikatauluihin niin I'm in.

29.4. pitäisi käydä, autolla tulisin eli jos reittikuvasta likempänä?

Tuo päivä sopii meillekin (minä + Saiminen) loistavasti, ainakin näillä näkymin:)

Ja autolla myös..

Eli lyödään lukkoon tuo su 29.4 ja olikos se kello 14.00 hyvä (Kati1?)?

Tuohon on hyvä varata ainakin pari tuntia aikaa ettei tule kiirus. Pitkämatkalaisten kannattaa sitten katsella paluujunia esim. 17.00->

Nopeasti laskien meitä olisi tulossa 6 hlöä:

Ironbutt tulee autolla
Gillyanne tulee
Uwish tulee autolla
Saiminen tulee autolla
Kati1 tulee autolla
KatiP tulee autolla

Lisäksi aiemmin on ollut kiinnostuneita, mutta eivät ole vahvistaneet 29.4:
Metri ehkä?
Raven ehkä?
Marica ehkä?
PMLats ehkä?

Itse tulen siis junalla Hkiin, joten asemalta jos saisin autokyydin itse treenipaikkaan, niin olisin tyytyväinen :)

Yleisvoimakisan yhteydessä pidetyssä voimanaiskisassa Päivi Varvikko teki ilman vastusta seuraavat tulokset:

1. Tukkipunnerrus max
1. Päivi Varvikko 1. 42,5 kg, 2. 50 kg, 3. 55, 4. 60 kg (ei noussut) Tulos 55 kg

2. Maastaveto max
1. Päivi Varvikko 1. 120 kg, 2. 140 kg, 3. 150 kg Tulos 150 kg

3. Etukrusifix 11 kg
1. Päivi Varvikko 42,09 s

4. Farmarikannattelu 87 kg/käsi
1. Päivi Varvikko 30,50 s

Sori, mutta sunnuntai on meikältä ehdottomasti out. Liian pitkä matka, kun seuraavana päivänä on työpäivä. Koulusta ei noin vain ope ota lomaa, kun meillä on vappua edeltävä maanantai työpäivä. Joissakin kouluissa/kunnissa se onkin vapaata. Ei meillä. Siksihän mie aina olen toivomassa tapahtumia lauantaiksi. Mutta ei maha mittään, ymmärrän, että monille se lauantai on työntäyteinen päivä eikä se siitä syystä heille sovi.

Ihan vaan sen takia en haluaisi tarkkaa osoitetta laittaa tänne nettiin kun meidän lajikamoja on jo kerran yritetty myydä !!! Eli jos tehtäis treffit johonkin siihen lähelle? Kuten vaikka ison omenan parkkikselle?

Mä voin hakea Gillyannen asemalta. Voidaan tulla joko suoraan sinne harjoitusmestalle (tiedän missä se on) tai Ison Omenan parkkikselle.

Suositut

Back
Ylös Bottom