Huomio: VoimaNaiset!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suattas sopia. Jos sopii ja tulen junalla Hesaan, silloin tarttisin kyytiä asemalta eteenpäin. Mutta kirjoittelen vielä, ehkä tällä palstallakin, jos tulen. Ei muuten missään ollut tietoa, missä tapahtuma pidetään, vain kauppakeskus mainittiin,mutta mikä keskus? (Sillä nyt miulle niin suurta väliä, jos kaveri kyyditsee.)

Ärrh! En pääse,kun ei ole sopivia junayhteyksiä. Jollain toisella kertaa sitten. Pitäkää hauskaa, ja oppikaa vahvanaisiksi.

Sori..Joudun perumaan lauantain..Mulla pa ja la yöt töitä ja la sekä su päivät 10-18 järjestyksenvalvoja kurssia..Oon pahoillani,en tiennyt etukäteen..

Eli pitäiskö homma nyt sitten siirtää suosiolla ensi vuoden alkuun? Sovittaisiin päivä hyvissä ajoin ja sitä rataa. Joku modeista voisi ehkä tehdä sen äänestyksen aiheesta?

Sinänsä mulle ainakin passaa siirto ihan hyvin, noin finanssien kannalta olisi sattunutkin nyt vähän pahaan saumaan...

No mutta, Katin mukaanhan me mennään. Saikulla ei kannata rehkiä, joten siirto vuoden alkuun lienee paikallaan.

Voidaanko lyödä päivä lukkoon jo nyt?

Herättelen henkiin tätä ketjua, ryhdyttäisiinkö uudelleen sorvaamaan päivämäärää? Mikäs on Katin oma tilanne tällä hetkellä?

EDIT: Keskustelun avaukseksi esitän toiveen, että 16.-18.2. viikonloppu EI olisi ko. tapahtuman ajankohta, koska minä ainakaan en silloin pääse.

Minäkin voisin ihan mielenkiinnosta tulla mukaan, jos ajankohta passaa ja varsinkin jos ei ole juuri tuona Gillyannen mainitsemana viikonloppuna tai ennen sitä...

Olen lähdössä 24.2-10.3. Intiaan lomailemaan, sen jälkeen mä vasta itsekkin alotan lajitreenit.. Ollut taukoa syyskuusta asti lajeista. Sopikaa joku viikonloppu sen jälkeen niin mennään kokeilemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko täällä kellään innostusta osallistua PIENIMUOTOISIIN voimanaiskisoihin? Jos kilpailijoita löytyy, niin kisan voisi pitää vaikka huhtikuussa Saarijärvellä. Kisa olisi tosiaan ihan pienimuotoinen salikisa ja sen voisi ottaa vaikka treenikilpailun kannalta. Minun sisko on innostunut lajista ja osallistuisi kisaan.

T. Kirmo Varvikko
Keski-Suomen Voimailijat

Heippa vaan. Nyt on meillä alkanut lajitreenit pyörimään :)
Käydään vuoroviikoin treenaamassa lajia ja punttia. Pääpainotteisesti meidän treenit on arkena joten jos teitä kiinostaa niin voisin joku vkl lähitulevaisuudessa tulla vähän näyttämään miten homma toimii ja näin ehkä joku vois vaikka innostua lajista :) yö töitö mulla on joka toinen vkl alkaen ens vkl vapaa seuraava kiinni jne.. Löytyykö yhä kiinostusta?

Hoo - mahtava uutinen. Pidettäisiinkö tämä siellä Espoossa?
Nyt Gillyannet ja muut äkkiä kehiin!

Onko täällä kellään innostusta osallistua PIENIMUOTOISIIN voimanaiskisoihin? Jos kilpailijoita löytyy, niin kisan voisi pitää vaikka huhtikuussa Saarijärvellä. Kisa olisi tosiaan ihan pienimuotoinen salikisa ja sen voisi ottaa vaikka treenikilpailun kannalta. Minun sisko on innostunut lajista ja osallistuisi kisaan.

T. Kirmo Varvikko
Keski-Suomen Voimailijat

Mihinkä aikaan huhtikuuta?
Varovaisesti sanottuna: kiinnostusta on, vaikka tämä mimmi on ollut vähän romuna varsinkin olkapäistään. Valoa kohti kuitenkin mennään, ja jos lajit eivät hurjan raskaita ole, voisi kokeilla. Saarijärvi ei niin hirveän pahan matkan päässäkään ole, paaljon lähempänä kuin Espoo tai Hesa.

Käydään vuoroviikoin treenaamassa lajia ja punttia. Pääpainotteisesti meidän treenit on arkena joten jos teitä kiinostaa niin voisin joku vkl lähitulevaisuudessa tulla vähän näyttämään miten homma toimii ja näin ehkä joku vois vaikka innostua lajista :) yö töitö mulla on joka toinen vkl alkaen ens vkl vapaa seuraava kiinni jne.. Löytyykö yhä kiinostusta?

Wautsi! Jos löytyisi sellainen viikonloppu, jolloin olet vapaalla, niin lauantaina, please! Ja kunnolliset ohjeet ummikolle eksyjälle, että osaa tapahtumapaikalle asemilta, kittoos.

Mihinkä aikaan huhtikuuta?
Varovaisesti sanottuna: kiinnostusta on, vaikka tämä mimmi on ollut vähän romuna varsinkin olkapäistään. Valoa kohti kuitenkin mennään, ja jos lajit eivät hurjan raskaita ole, voisi kokeilla. Saarijärvi ei niin hirveän pahan matkan päässäkään ole, paaljon lähempänä kuin Espoo tai Hesa.

Voimanaiskisa ja Yleisvoimakisa La 7.4.2007 klo 12.00 (yleisvoimakisan punnitus klo 11.00)
Saarijärvi, Kauppakatu 6
Kilpailupaikka on voimailusali ko. rakennuksen takana.

Voimanaiskisa
Lajit
1. Tukkipunnerrus max
Yritykset vapaasti 2,5 kilon välein alkaen 42,5 kilosta
Aikaraja 60 s, jos aikarajan puitteissa ei saa onnistunutta suoritusta putoaa pois pelistä

2. Maastanosto max
Yritykset vapaasti 2,5 kilon välein
Aikaraja 60 s, jos aikarajan puitteissa ei saa onnistunutta suoritusta putoaa pois pelistä

3. Farmarikannatus
Aika ratkaisee
Vetohihnat kielletty, magnesium sallittu

4. Etukrusifix
Aika ratkaisee

Ilmoittautumiset
Ilmoittautumiset osoitteeseen mail@keskisuomenvoimailijat.com
Osallistumismaksu 5 €/kilpailija maksetaan kilpailupaikalla.

Kisat on tosiaan ihan pienimuotoiset salikisat.

Täältä kautta myös löytyy edelleen yksi kiinnostunut. Mutta ajankohtahan sen ratkaisee ja mielellään hyvissä ajoin ettei ihan samalle viikolle sovita.

Voimanaiskisa ja Yleisvoimakisa La 7.4.2007 klo 12.00 (yleisvoimakisan punnitus klo 11.00)
Saarijärvi, Kauppakatu 6
Kilpailupaikka on voimailusali ko. rakennuksen takana.

Voimanaiskisa
Lajit
1. Tukkipunnerrus max
Yritykset vapaasti 2,5 kilon välein alkaen 42,5 kilosta

2. Maastanosto max
Yritykset vapaasti 2,5 kilon välein

3. Farmarikannatus
Aika ratkaisee
Vetohihnat kielletty, magnesium sallittu

4. Etukrusifix
Aika ratkaisee

Ilmoittautumiset
Ilmoittautumiset osoitteeseen mail@keskisuomenvoimailijat.com
Osallistumismaksu 5 €/kilpailija maksetaan kilpailupaikalla.

Kisat on tosiaan ihan pienimuotoiset salikisat.

Voi rähmä! Pahaan aikaan, sillä pääsiäislomalla en kilpaile. Olisivat muutenkin liian äkkiä; en ehtisi saada olkapäätä kuntoon esim. tukkipunnerrusta varten. Olin laskeskellut, että kisat olisivat loppukuusta. Ette sattuisi tietämään silloin mitään kisoja?

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom