Ehdottaisin viikko jälkeen lahden fitness expon - sinne suunnitellaan muutenkin punttimimmimöötteä tuolla mimmipuolella. Jos järkättäisiin tämä samana viikonloppuna niin olisi pitkänmatkalaisillakin kahden verroin syytä tulla pk-seudulle.
Jokos on päätöksiä syntynyt? tänne olisi se expon jälkeinen vkl on huono, mutta mikäli sunnuntaille olisi vielä jotain ohjelmaa, niin sinne luultavasti pääsisi. Mieluiten sopisi jokin muu vkl.
No entäs sitten se sitä seuraava? Silloinhan olisi Pakkiksen Old School-miittikin vissiin.
Mulle nyt on sinänsä sama, vaikka mentäisiin marraskuullekin, mutta perjantaina 17.11. alkava viikonloppu on kyllä sitten täysin poissa laskuista minun osaltani.
Täällä myös yksi innokas tulemaan mukaan! Päälajini on kylläkin kädenvääntö, mutta kun treeni on muutenkin monipuolista ja voimaa ja energiaa riittää, niin erittäin, kovin, hurjan mielelläni haluaisin kokeilla noita voimanaislajeja
Mahtaako ikinä löytyä sellaista päivää että kaikille halukkaille kävisi? Meikäläisellä on MM-kisat Englannissa juuri tuohon aikaan kuin viimeisin ehdotettu pvm. Mutta jos en pääse niin voivoi. Sitten jos järkkäätte uudestaan joku toinen kerta?
Pystyisikö modet vaikka tekemään äänestysgallupin eri viikonloppuvaihtoehdoilla? Ja se mikä saa eniten kannatusta, niin silloin järjestetään. Muuten ei tunnu toteutuvan koskaan.
Semmonen pikku juttu, että olen menossa leikkaukseen 1.11. joten siitä pariin kuukauteen en ole treeni kunnossa..Joten järjestetään homma pikaisesti tai sitten siirtyy ensi vuoden puolelle..
Lento Manchesteriin seuraavana maanantaina, mutta kisaväännöt vasta loppuviikosta, eli ei haittaa vaikka vetäis koko kropan pumppiin.. kunhan en väännä kättä - brachia radialis (olikohan se noin?) iskee välillä sellaset vihlaisut et kahvikuppi meinaa pudota